Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

UFC KonsoliFiN -turnaus?

Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

Olisiko semmoisessa ideaa, että ensimmäisen ottelun jälkeen toinen ottelu käytäisiin käänteisillä ottelijoilla? Eli jos ensimmäisessä ottelussa minulla olisi vaikka Machida ja vastustajalla Rampage, olisi minulla toisessa matsissa Rampage ja vastustajalla Machida.
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

Hmm.. Sinäänsä ideana hyvä, mutta mieluummin pitäisin valinnan vapaana. Näin otteluista tulisi enemmänkin sellaisia mitkä ratkaisee omat vahvuudet.
Matsit pysyvät myös parempi laatuisina kun kaikki saavat pelata omilla vahvuuksillaan.
En nää järkeä, että esim. minä pelaan ensin täysin mattotyypillä esim Rampagea vastaan ja toinen pelaaja ei osaa mattoa juuri ollenkaan. vaihdon jälkeen mulla Rampage ja vastustajalla pystyssä täysin kyvytön tyyppi. Ei tulisi kovin reiluja matseja niistä toisista...
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

Sori kaverit.. Olin tossa aikasemmin vähän kahvilla mun psn-tunnus on toogood4u82.
Nyt se on oikein laitoin viimeksi vaan toogood4u, mutta harvemmin sitä omaa tunnusta ihailee, niin loppuun siis tulee toi 82. Kiitos ja anteeksi.. Ensviikolla aletaan sitten ottelemaan oikein urakalla..

Janrei toimii dana whitenä :)
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

Hmm.. Sinäänsä ideana hyvä, mutta mieluummin pitäisin valinnan vapaana. Näin otteluista tulisi enemmänkin sellaisia mitkä ratkaisee omat vahvuudet.
Matsit pysyvät myös parempi laatuisina kun kaikki saavat pelata omilla vahvuuksillaan.
En nää järkeä, että esim. minä pelaan ensin täysin mattotyypillä esim Rampagea vastaan ja toinen pelaaja ei osaa mattoa juuri ollenkaan. vaihdon jälkeen mulla Rampage ja vastustajalla pystyssä täysin kyvytön tyyppi. Ei tulisi kovin reiluja matseja niistä toisista...

Samaa mieltä. Niin ottelut piti itse sopia? vai tehdäänkö ottelu kaava?
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

Lähde nyt ihmeessä mukaan, pelaat mitä pystyt ja eiköhän matseja saa sovittua aikas monelle ajankohdalle.
Ja voidaanhan me jättää sut turnauksesta pois ja pudottaa sut automaattisesti ranking-listan viimeiseksi. Teet sieltä sitten nousua kohti mestaruusvyötä;)
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

Samaa mieltä. Niin ottelut piti itse sopia? vai tehdäänkö ottelu kaava?

Parempi ehkä, että itse sovitaan matsit. Näin vältytään siltä "ei mulle käy tuolloin" viestivyöryltä.

Kunhan saadaan lopullinen pelaajamäärä selville, niin jokainen voisi laittaa itselleen ensi viikolla sopivat päivät ja kellonajat. Näin voisi jokainen valkata itselleen tietylle päivälle sopivat vastustajat ja lyödä sen lukkoon jo hyvissä ajoin.
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

Pistäs manakeri mut mukaan rosteriin:) Varmaan sopii kaikille se että käytetään vain Dana"$"Whiten poikia...?
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

Juuri näin.

Eli sovitaan hyvissä ajoin jo matsit ja löydään lukkoon, koska menee vähän kikkailuksi jos satunnaisesti vaan pelataan vastakkain..

Ensviikko on mulla rauhallinen, joten hyvin pystyn iltasin pelaamaan. Jos tehdään ottelukaavat jo vaikka la-su mennessä. Mulle käy kaikki, eli mut voi sijoittaa miten haluatte.. Maanantaista alkaen siis! Jos janrei alias dana white jaksaa vääntää ottelukaavat ainakin alustavat, niin olis hieman mukavempi lähteä ottelemaan..

Muistutan vielä että jos toinen osapuoli ei ilmaannu paikalle, kun on ottelu siitä tulee automaattinen voitto toiselle! SIlloin se on reilu peli, koska toinen odottelee turhaa, niin voitto tulee sitten ainakin "palkaksi" turhasta odottelusta.

Vielä se että ei sitten keskeytetä kesken ottelua.. Itse en ole keskeyttänyt ikinä yhtään ottelua vaikka olisi tullut kuinka pataan! Reilu meininkin niin kaikki on tyytyväisiä.
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

Voin myös pelailla melko paljon ens viikolla (päivisin siis), ei mielellään öisin ja iltaisin, sillä se aika vuorokaudesta on tarkoitettu nukkumiseen ;)

E: Ja kai sitten paiskataan kättä ottelun alussa? Ettei tule sitten mitään , että toinen on tulossa paiskaamaan kättä ja toinen kiskaisee siitä turpaan :D
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

Juuri näin.

Eli sovitaan hyvissä ajoin jo matsit ja löydään lukkoon, koska menee vähän kikkailuksi jos satunnaisesti vaan pelataan vastakkain..

Ensviikko on mulla rauhallinen, joten hyvin pystyn iltasin pelaamaan. Jos tehdään ottelukaavat jo vaikka la-su mennessä. Mulle käy kaikki, eli mut voi sijoittaa miten haluatte.. Maanantaista alkaen siis! Jos janrei alias dana white jaksaa vääntää ottelukaavat ainakin alustavat, niin olis hieman mukavempi lähteä ottelemaan..

Muistutan vielä että jos toinen osapuoli ei ilmaannu paikalle, kun on ottelu siitä tulee automaattinen voitto toiselle! SIlloin se on reilu peli, koska toinen odottelee turhaa, niin voitto tulee sitten ainakin "palkaksi" turhasta odottelusta.

Vielä se että ei sitten keskeytetä kesken ottelua.. Itse en ole keskeyttänyt ikinä yhtään ottelua vaikka olisi tullut kuinka pataan! Reilu meininkin niin kaikki on tyytyväisiä.


Totta, ilman ottelu kaavaa koko homma kusee periaatteessa. sama on käynnyt NHL09 liiga ominaisuudessa kukaan ei jaksa otella jos ei ole pakko/järjestetty aikaa.
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

No mistäs napista sitä räyskää paiskataan :eek:

Eikös se ole nuoli taakseppäin...
Hyvältä kuulostaa tämä turnaus, minä tulen sitten heinäkuussa mukaan noihin ranking listoille kun saan netin ja pelin ensin käsiini ;)
edit: Pistä mutkin sitten ranking -listan häntäpäähän JanRei.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

Iske mut mukaan myös.

Varo vaan konna. ;)

PSN: Mikaonparas69
 
Ylös Bottom