Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

UFC KonsoliFiN -turnaus?

Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

Lähde nyt ihmeessä mukaan, pelaat mitä pystyt ja eiköhän matseja saa sovittua aikas monelle ajankohdalle.
Ja voidaanhan me jättää sut turnauksesta pois ja pudottaa sut automaattisesti ranking-listan viimeiseksi. Teet sieltä sitten nousua kohti mestaruusvyötä;)

Joo laita mut rankingin pohjalle ni pelaan minkä ehdin. Turnaukseen en ota osaa ettei mun takia turhaan viivästy.
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

Nyt 20 nimeä joista 18 turnauksessa. Alkaa runkosarjan mahduttaminen viikkoon olla hankalaa...
Lisää jos tulee nii runkosarja on yksinkertainen.

Max 25 pelaajaa otetaan, eli 5 mahtuu vielä...

Mietin tänää tuota matsien sopimista, huomenna lisää tietoa asiasta. Nimittäin jos mä päätän, että ketkä ja milloin matsaa nii ei varmaa onnistu.

EDIT: GM:n hommasta näyttäisi tulevan aika mittava, joten yhtä tai kahta apu gm:ää huutaisi. Nightriderillä kiinnostusta?
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

Helpottuu matsien sopiminen kun lisäätte toisenne kaveriksi.
Opa95:llä kaverilista täys...
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

Mukana! PSN: nikkedikke

mun mielestä riittäis et pelais vaan ihan yksinkertaisen runkosarjan, näyttää tota porukkaa kuitekii olevan jo ihan hyvin. oisha tossa nytkii jo parikyt matsia jos pelais tol yksinkertasella systeemillä.
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

nythän on niin että olen tavoittamattomissa 9.6-14.6 ajan. Muuten kaikkina iltoina mahdollisuus ottaa kamppailu pari klo 21 jälkeen.
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

Kyllä se nyt kallistuu siihen, että 1 matsi vaan per henkilö.. Ainakin mun mielestä.. Näyttäis olevan porukkaa tulossa sen verran hyvin.. Hienoa että on iso porukka :)

JANREI:

Mitä olet mieltä jos vaikka la-su mennessä tehtäis se ottelukaava? Vai meneekö liian vaikeaksi?
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

Niin että pääsis lauantai iltana ja sunnuntaina pelailee jo otteluita.
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

Nyt 24 ilmottautunutta liigaan, joistaa 22 ottelee turnauksessa.
Turnaukseen otetaan enään yksi pelaaja mukaan!

Nightrider: voitaisiin tehdä suuntaa antava ohjelma, päivät voisi määritellä ja antaa parien sopia kellonajoista.
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

Turnaus TÄYNNÄ!

Turnauksen jälkeisille ranking-listoille pääsee kyllä mukaan, nousu aloitetaan listan pohjalta.
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

Nyt 24 ilmottautunutta liigaan, joistaa 22 ottelee turnauksessa.
Turnaukseen otetaan enään yksi pelaaja mukaan!

Nightrider: voitaisiin tehdä suuntaa antava ohjelma, päivät voisi määritellä ja antaa parien sopia kellonajoista.

Eli: mun ehdotus että otetaan järjestyksestä listalta ottelut minkä olet tehnyt:

JanRei (JanRei) Ma aletaan vaikka näin: jos kaikille käy?
Nightrider (toogood4u82)

Tankki (Tankki-bob)
Timppa (Timppa1978)


MikeThaFifa (MikeThaFifa)
Arszi (Honssi)

We55u (Wessu)
Hamsteri (Opa95)

Asaism (Asaism)
TuntsaT (TuntsaT)

Elastisk (elastisk)
Patasydän (qolazor)

Maero (Kahvi)
Minä (metsanpeto)

Anakonna85 (Anakonna85)
Tuomas (Spoon182)

Metro (Mikaonparas69)
kuutee (kuutee)

nikkedikke (nikkedikke)
Wreccer (WRecCER)

dAsaTs (dAsaTs)
Manteli (Manteli86)
TommiR (xxTommiRxx)

2-ottelua kerrallaan kumminkin, käykö? Siitä tulee viikon aikana ihan sopiva urakka?
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

Tuskin riittää taidot, tässä pelissä turnausta voittamaan. Keskiverto pelaaja mielestäni olen tässä pelissä. :p

:eek: eli oon vielä paskempi tässä ku NHL09:n 1vs1 peleissä :D No joo, oon mä tottunu olee helppo vastus jo muutenkin...
 
Ylös Bottom