Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

UFC KonsoliFiN -turnaus?

Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

No kyllä mun mielestä noi matsit vois vetää ihan siinä järjestyksessä kun löytyy vastustajia, eikä minkään listan mukaan. Lisäksi yksi matsi varmaan riittäis, muuten ei tätä saada vietyä loppuun asti...

Mites muuten tuo toisen haastaminen tässä käy? On tullut sen verran vähän pelailtua onlinessä, ettei hajuakaan...
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

A) Kyllä tässä pelataan runkosarjassa nyt vaan yhden kerran kaikkia vastaan, nytkin matseja tulee jo 22kpl.

B) Täällä voi itse ilmoittaa, että milloin olet tavoitettavissa haasteelle.

C) Kun olet online ja valmis ottamaan matsia niin liity tekstichat-huoneeseen, muutamien kanssa siellä ollaan jo sovittukin matseista. Siellä näkee hyvin ketkä paikalla ja helppo jutella muutenkin.

D) Muistutan, että deadlineen mennessä pelaamattomat ottelut tuottavat decision-tappion.


Matsiin haastaminen ja haasteen hyväksyminen:
Haastaminen;
Menet online -> player match -> create a game -> säädöt kohdillee, HUOM! Private settings ON! -> create. Sitten kun peli luotu ja olet ottelijavalinnassa niin paina "start" ja sieltä invite.

Hyväksyminen;
Haasteestahan tulee normaali privaviesti.
Menet online -> player match -> join game.
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

Korjaus aiemmin sanomaani:

Vielä on yksi paikka turnauksessa vapaana!

(eihän tämä parittomalla määrällä tahdo oikein onnistua):)

JA HUOM!

Hullun hommaa alkamaan tekemään tiukkaa ottelulistaa, siihen menisi törkeästi aikaa mulla ja yönritarilla. Lisäksi ne menisivät kuitenkin uusiksi kun tulisi niitä "en mä voi tuolloin.."
Eli oma-aloitteesuutta hyvät herrat! Jokainen ottaa siis vastuun omista peleistään ja sopii ne etukäteen tai katsoo ketkä on online ja haastaa siinä.
Puolet matseista pitää olla pelattuna runkosarjan puoliväliin mennessä!

HUOM2:
Yhdeltä istumalta kannattaa pelata ainakin kolmea eri vastustajaa vastaan! Muuten voipi tulla kiire...


Ja runkosarja voisi imo alkaa jo vaikka tänä iltana...?!?
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

Korjaus aiemmin sanomaani:

Vielä on yksi paikka turnauksessa vapaana!

Mä voisin alustavasti ottaa ton paikan jos vaan sopii? Luultavasti käyn tänää hakemassa pelin kaupasta ja kontrollit on demosta hallussa.

PSN: sammyx69

ja loman ansiosta melkein joka päivä voin pelata.
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

turnaus jälleen täysi...

INFO:

Runkosarjaa voi alkaa pelaamaan jo tänään. Runkosarja päättyy ensi viikon sunnuntaina 14.6.2009 klo 23.59.

- Runkosarja on yksinkertainen ja jokainen sopii oma-aloitteisesti ottelunsa.
- Matsin tulos ilmoitetaan tänne seuraavalla tavalla;
"JanRei vs sammyx 5.6.09 noin .klo 10.40, voittaja JanRei 2nd round by submission"
- Päivitän sarjataulukkoa ilmoitettujen matsien perusteella. Playoffs-kaavio kasataan maanantaina 15.6, tai viimeistään tiistaina 16.6.
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

Juuri näin..

Eli ei muuta kun vetämään toisianne lättyyn:D
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

Mä ehdin pelata sitten vasta sunnuntaina.. Tänään ja huomenna mulla on muuta ohjelmaa, mutta varmaan käy että aloitan sitten sunnuntaina tahkoamisen? Hyvin tämä näin menee, että haastetaan toisiamme.. Voitais tehdä sillein että voittaja aina laittaa tänne tiedon, että miten voitto tuli ja siitä on sitten helppo esim, janrein tai mun päivittää ranking-listaa, ok?
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

Heittäkäähän ideoita, että miten turnauksen jälkeiseen ranking listaa vaikuttaa voitto tai tappio.

Itse ajattelin että se voisi mennä esimerkiksi seuraavasti:

4 ottelua viikko. Ottelu 1 ti, ottelu 2 to, ottelu 3 la ja ottelu 4 su. Nämä määritteet siksi, että listaus pysyisi ajantasalla. Pakko olla aikaa muuttaa rankingiäkin, olen nimittäin varma että emme millään kerkeäisi päivittää sitä kun tulisi 22 pelattua matsia kirjattavaksi. Pitäähän sitä itsekin pelata :D

- Jos olet sijalla esim. 20 ja voitat sijalla 17 olevan niin nouset yhden sijan, jos taas häviät niin tiput yhden sijan. Eli omasta sijasta +- 3 sijaa vastaan vaikuttaa yhden sijan.

- Jos ottelet +- 6 sijaa tyyppiä vastaan niin sijoitus muuttuu 3 sijaa.

- Jos ottelet +-10 sijaa tyyppiä vastaan niin sijoitus muuttuu 5 sijaa.

Mestaruusvyötä voi tavoitella vain kun olet top5:ssä.
Mestaruuden hävinnyt pelaaja tippuu voittaneen sijalle.

Toinen vaihtoehto on, että joka viikko kaikki pelaisi kaikkia vastaan ja pelkästään rekordilla merkitystä. Tässä pätisi myös se että jos et pelaa matsia aikavälillä ma klo 20.00 - su 21.00 niin decision-tappio napsahtaa.
Eli jatkuva runkosarja.


Kertokaa mietteitänne :)
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

Heittäkäähän ideoita, että miten turnauksen jälkeiseen ranking listaa vaikuttaa voitto tai tappio.

Itse ajattelin että se voisi mennä esimerkiksi seuraavasti:

4 ottelua viikko. Ottelu 1 ti, ottelu 2 to, ottelu 3 la ja ottelu 4 su. Nämä määritteet siksi, että listaus pysyisi ajantasalla. Pakko olla aikaa muuttaa rankingiäkin, olen nimittäin varma että emme millään kerkeäisi päivittää sitä kun tulisi 22 pelattua matsia kirjattavaksi. Pitäähän sitä itsekin pelata :D

- Jos olet sijalla esim. 20 ja voitat sijalla 17 olevan niin nouset yhden sijan, jos taas häviät niin tiput yhden sijan. Eli omasta sijasta +- 3 sijaa vastaan vaikuttaa yhden sijan.

- Jos ottelet +- 6 sijaa tyyppiä vastaan niin sijoitus muuttuu 3 sijaa.

- Jos ottelet +-10 sijaa tyyppiä vastaan niin sijoitus muuttuu 5 sijaa.

Mestaruusvyötä voi tavoitella vain kun olet top5:ssä.
Mestaruuden hävinnyt pelaaja tippuu voittaneen sijalle.


Kertokaa mietteitänne :)

Ei se kai ihan näin voi mennä. Esimerkiksi jos olet vaikkapa seitsemäntenä ja ottelet sijalla 20 olevaa vastaan ja voitat, nousee sijoituksesi 5 sijaa, eli toiseksi. Mutta jos otteletkin 8 olevaa vastaan ja voitat nousee sijoituksesi vain yhden sijan eli kuudenneksi...

E: Eli ylempänä olevia vastaan lista voisi toimia noin, mutta alemmalla sijalla olevaa vastaan otellessa pitää miettiä toisenlainen käytäntö.

Toinen vaihtoehto olisi ottaa käyttöön jonkinlainen pistesysteemi. Mitä korkeammalla olevan voitat, sitä enemmän saat pisteitä jne. Ainoastaan mestaruus ratkottaisiin aina title fightilla.
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

Nyt kun ei ole mestaria niin miten mestaruus ottelu sitten järjestetään?
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

Tää eka turnaus vois mun mielestä olla pohjana tolle rankingille.

Runkosarjassa vaikka voitosta +2 ranking ja häviöstä -1. Kun runkosarja on oteltu, niin 16 parhaan rankingin omaavaa etenee pudotuspeli sarjaan ja pudotuspeli vaiheessa voitosta +3 ja tappiosta ranking pysyy samana.

Koko turnauksen voittajalle sitten vaikka +5 rankingia ja KFC(konsolifin fighting championship) mestarin arvonimi.
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

Asaism vs Kahvi. - Winner Kahvi by Submission in 3 round. 13:00 5.6.2009
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

Anakonna85 vs Kahvi. - Winner Kahvi by Submission in 2 round. 13:20 5.6.2009
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

Ehdotus ranking-listan ylläpitoon:

Muutetaan homma pisteytykselle.

Jaetaan koko osallistujamäärä "lohkoihin" sijoituksen mukaan.
1) Sijat 1-5
2) 6-10
3) 11-15
4) 16-20
5) 21-26

Tappiosta 0 pistettä.

Omalla sijoituksella ei ole väliä, pelkästään vastustajan sijoitukselle;
Lohko 5 pelaajan voitosta 1p, lohko 4 voitosta 2p jne jne. ja lohko 1 pelaajan voitosta 5p.

Tällä tavalla alhaalla olevat voisivat hakea riskillä rankin nousua ja ylhäällä olevat voivat päättää että ottavatko ns. varmanpäälle vai hakevatko parannusta asemaansa. Tässä pitäisi siis hieman itse taktikoidakin ;) Otteluita olisi kuitenkin oteltava se 4kpl / viikko.

Mestaruusmatsi järjestetään pyynnöstä, GM:t päättävät mestaruusottelusta haastajien viimeaikaisten suoritusten mukaan. Mestaruusottelua voi anoa kun olet top5:ssä.
Näin voisi mestari otella kaikkia vastaan menettämättä kuitenkin vyötään, mestaruusottelu esim kerta kahteen viikkoon.
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

Mikaonparas85 vs Kahvi - Winner Kahvi by Knockout in Round 2 13:40 5.6.2009
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

Asaism vs Mikaonparas69 - Winner Asaism by KO in 1 round. 13:25 5.6.2009
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

Asaism vs MikeThaFifa - Winner Asaism by KO in round 2. 14:00 5.6.2009
 
Ylös Bottom