Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Vaikka kuinka tattia pyörittää niin kylläpä se vastustaja näköjään lukottaa ja mun jantteri taputtaa heti. Kyllä syö miestä kun 2 sekunttia kulunu peliä niin kaverin lukotus jo onnistuu
En taida vain osata![]()
Vaikka kuinka tattia pyörittää niin kylläpä se vastustaja näköjään lukottaa ja mun jantteri taputtaa heti. Kyllä syö miestä kun 2 sekunttia kulunu peliä niin kaverin lukotus jo onnistuu
En taida vain osata![]()
Tai sitten vaan näpytät kaikkia symbolinäppäimiä perkeleesti ni äijän pitäis irrottautua lukosta voimillaan...
...Eli miten noustaan tässä matosta ylös, kun vastustaja on ylhäällä? En tajua. Tai kun pääsen full mounttiin niin miten saan ne kaverin kädet revittyä irti sieltä takaata, että pääsen kraund änd paundaamaan?
...
Muutama kyssäri. En ole 09:a omistanut vain kaverilla pelannut niin ei ole kuin ihan basic jutut ja vähän muita hallussa + tässä näppäimet vaihtunut ja ei ole tutorialia. Eli miten noustaan tässä matosta ylös, kun vastustaja on ylhäällä? En tajua. Tai kun pääsen full mounttiin niin miten saan ne kaverin kädet revittyä irti sieltä takaata, että pääsen kraund änd paundaamaan?
Muita huomioita mitä muillakin täällä niin submissionit ei oikein onnistu ja jos tietsikka yrittää niin en ikinä pääse pois? 09ssä käytin niitä näppäimiä ja toimi hyvin molemmin päin, mutta ei tuu tattia pyörittämällä mitään.
Oisko jossain jotain kunnollista tutorial videota, jossa opetettas noi liikkeet kunnolla toimintojen kanssa PS3:lle. Nimittäin on melkosen sekavaa. Action listissä ihan hullusti niitä liikkeitä, mutta tuntuu että ei saa oikein mitään aikaan. Miten esim. noi väistöt tehdään, eli heilutellaan yläkroppaa. Ja miten lukosta pääsee pois. Ja mitä kaikkea voi tehdä, jos on vastustajan päällä maassa. Nyt oon vain osannut vähän hakata, vaihdella sitä asentoa ja aloittaa sen lukkohomman (miten muuten saa lukon pidettyä).
Tuntuu että pelillä olisi hurja potentiaali, mutta kun ei mitään osaa tehdä niin menee vähän maku. Olisivat nyt edes sen tutoriaali osuuden laittaneet demoon, kuten viime vuonna.
onko tietoa onko tuo 25.päivä julkaisu vain ameriikanmailla vai onko myös meillä?
Moroo..
kävin just hakemassa pelini.. kysymys kuuluu kun aloin pelaa niin en pääse online peliin.. pitääkö tosiaan ostaa storesta online game pack ennen ku pääsen online peliin? ei nyt 3.95e kaada mun elämää mut hanurista on tommonen jos näin on![]()
Niinpä onki kiitos tiedosta.. Löytyykö muil peliseuraa ku koitan online peliin niin koko ajan this game session is not longer available tms?