Hei.
Osaako joku jeesata mistä mahtaa olla kyse. Ostin itse LGNano81 telkun ja laittelin sen eilen "kuntoon". Yhistettyäni pleikkarin eilen (jos en aivan väärin muista) niin telkkari asettui suoraan pelitilaan. Kaikissa manuaalissa mainitaan myöskin TV.n pelitilasta, joka pitäisi olla mahdollista kytkeä päälle.
Tänään kuitenkin kun oli tarkoitus alkaa pelaileen niin telkkari ei jostain syystä anna vaihtoehtoa "game" tilalle ollenkaan. Sitä ei löydy valikoista. Eilen lisäsin soundbaarin vielä Bluetoothin avulla, mutta ei luulisi tämänkään poistavan game modea kokonaan Game modea ei tule vaihtoehdoksi olin sitten TV.n puolella tai HDMI piuhan avulla pleikkarin puolella. HDR yhdistyy automaattisesti.
Mistä tämä johtuu vai enkö vain osaa? Kaikki muut mahdolliset kyllä löytyy, mutta ei game tilaa.
Näytä liitetiedosto 5272
Ilmeisesti "ongelma" tuossa onkin se että olen valinnut äänituloksi Bluetoothin ja sillon tuo tippuu pois .
Olisiko järkevämpi yhdistä tuo soundbar arc hdmi piuhalla vai menettääkö tuossa tehoja näin jos valitsee nyt "välittömän pelivasteen" päälle? Onko tuo game tila kuitenkin parempi?