Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Vähän rimaa hipoen kuuluuko ihan tähän ketjuun mutta mistä hankittu ja millaisia Led nauhoja olette laittaneet tv:n taakse?
Taisi olla jotain rajoituksia Philipsin integroituun ambilightiin verrattuna.
Vähän rimaa hipoen kuuluuko ihan tähän ketjuun mutta mistä hankittu ja millaisia Led nauhoja olette laittaneet tv:n taakse?
Taisi olla jotain rajoituksia Philipsin integroituun ambilightiin verrattuna.
[404] Sivua ei löytynyt
www.verkkokauppa.com
Ei vaadi erillisiä boxeja. Synkkaa ainakin Samsungin smarthingsin kanssa.
Kerro miten asennus sujuiItse olen käyttänyt ambient valaistukseen nimenomaan Philipsin Hue:ta. Vielä ei ole TV:n takana nauhaa mutta muutoin on valoilla päästy fiilistelemään. Jos hinta ei haittaa niin suosittelen lämpimästi.
Tässä esim valonauha:
[404] Sivua ei löytynyt
www.verkkokauppa.com
Ja jos haluaa samanlaiset setit kuin esim philipsin TV:issä, voi miettiä Hue sync boxia. Itse hankin sen siinä vaiheessa kun löytyy hdmi 2.1 kaikilla herkuilla.
Tässä sitten uusinta ja parasta mutta vaatii nimenomaan sync boxin ja Hue sillan (jotta saa homman rokkaamaan wifin välityksellä)
[404] Sivua ei löytynyt
www.verkkokauppa.com
Kerro miten asennus sujui
Toi Flatpanels valehteli mulle vuonna 2018 että ostamassani philips pus7805:ssä olisi VA-Paneeli. IPS sieltä kuitenkin löytyi. Sikäli ikävää kun halusin nimenomaan VA-paneelin ja philips ei paneeleitaan missään ilmoittanut.
Mun Q80T on valmistettu Unkarissa. Epäilen vähän että ne samalta tuotantolinjalta työntäisi ympäri palloa telsuja ulos vaan taitaa jenkkitöllöjen kokoonpano olla Meksikossa.
Samalla tavalla mä ihmettelen että miksi Samsung työntää ulos 49" Q80:stä 50" Q80:stä jos ei niissä ole mitään muuta kuin tuuman kokoero?
Mutta tuskin tää ratkeaa ennen kuin joku tulee oikeasti kertomaan onko 60 vai 120hz.
Luulisi että täälläkin joku sellainen pyörii joka on 50" ostanut kun on ollut hyvällä hintaa monesti tarjouksessa.
Microledit tekevät tuloaan..Samsung's first 'home ready' microLED TV is a 110" model
Smaller microLED TVs coming later, says Samsungwww.flatpanelshd.com
Eniten kiinnostaa onko se nyt niin paljon parempi kuin mahtava oledMielenkiintoista mitä tulevan pitää ja meinaako esim. LG jäädä ja kehittää OLEDia.
Voi olla kuitenkin piitkä aika ennekuin microledit tulevat koteihin järkihintaan.
Eiköhän se ole, oledin pullonkaula on se kirkkaus (..ja anteeksi jo etukäteen, ei, oled ei ole tarpeeksi kirkas kaikille )Eniten kiinnostaa onko se nyt niin paljon parempi kuin mahtava oled
Tämä on yksi niistä seikoista miksi päädyin vuosi sitten qled lippulaiva malliin mutta harmittaa silti etten ottanut oled on siinä kuitenkin parempi kuvaEiköhän se ole, oledin pullonkaula on se kirkkaus (..ja anteeksi jo etukäteen, ei, oled ei ole tarpeeksi kirkas kaikille )
Taitaa vaan mennä vielä pitkään ennen kuin tulee lompakko ystävälliseksi uLedit..
Kyllä olen. Lopputulokseen olen ihan tyytyväinen, sillä ihan PS4-pelitkin näyttävät PS5:llä pelatessa terävämmiltä ja tarkemmilta. Samaa sanoi myös hyvä ystäväni, joka kytki myös uuden PS5-konsolinsa FullHD-ruutuun.Onko joku kytkenyt PS5 FullHD televisioon?
FullHD-telkkari on ihan toimiva ratkaisu PS5:n kanssa, jos ei vielä 4K-ruutua ole, tai ei juuri nyt ole samaan aikaan uuden konsolin kanssa sellaiseen päivittämässä.
COD: Cold Warissa huomaa eron 1080p resoluutiolla ps4 & ps5 versioissa.Miten PS5 pelit? Huomaako eroa PS4 peleihin FullHD ruudulla?
Eihän ne 4K pelit tietenkään näytä yhtä hyvälle kuin 4K telkulla.Miten PS5 pelit? Huomaako eroa PS4 peleihin FullHD ruudulla?