Totanoin, no oikeastaan olen aika nuuppa näissä Samsung piireissä ja mullahan oli Samsung pitkän aikaa boikotissakin kun tekivät niin bugista gaggaa. Nyt kuitenkin oli ainoa valmistaja joka LCD-telkkaan tarjoaa Freesync ominaisuuksia joita ehdottomasti halusin käyttää edistyksellisellä Xbox One X pelikojeellani. LCD oli pakko valita, koska käytän tietokoneen näyttönä myös. Siinä ei OLED oikein rokkaa yhtä hyvin ja huolettomasti.
Vaikea sanoa tietty kokeilematta omin silmin ensin molempia, mutta kyllä mun on vähän vaikea uskoa että mikään LCD televisio hakkaa noita LG:n OLED peli/elokuva -käytössä. Uusimmissa on Freesync myös mukana, eli sekin osasto nätisti kunnossa. Mutta näillä mennään ja olen ihan tyytyväinen Q60R tarjoamaan kuvanlaatuun, harvemmin pelissä ihan pikimustaa kattellaan mutta tuo Hunt-yömappi skenaario kieltämättä voisi olla aika magee kokemus huipputelkalla. Ei kuitenkaan täysin suljeta pois etteikö tulisi vielä yksi LCD televisio ennen kuin seuraavan generaation "microled" telkat laskeutuvat keskuuteemme. Jotain odottamatonta voi käydä, esim. yläkerran jo verrattain wanha telkka hajota. Siinä skenaariossa täytyy ehkä ihan viimeisin QLED-tarjonta jälleen tarkastaa.