Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Co-op on täyttä rautaa. Olen aina ollut yhteistyöpelien ystävä, ja kun siihen lisätään Uncharted 2:sen pelattavuus niin ai että. Vihujen yllättäminen takaa on hauskaa, harmi vain että peliseura aina ryntää suinpäin taisteluun. :(
Siinä on online- ja offlinepelin ero. Jos pelikaveri on ihan vieressä on helppo antaa ohjeita ym., harmi että tähän peliin ei tätä moodia saatu. Tokihan mikit on olemassa mutta kun kaikilla mikkien äänenlaatu on niin huono tai ne pätkii niin, ettei puheesta saa mitään selvää.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Yhdellä pääosumalla kuolee, jos menee enemmän niin sitten joko lagittaa tai et vain yksinkertaisesti ole edes osunut päähän. :| Kannattaa tosiaan huomata, että vaikka Unchartedissa olisi se tähtäysympyrä abauttiarallaa pään kohdalla, niin luodit eivät välttämättä osu päähän. Ne leviää aseen piipusta vähän mihin sattuu (jos liioitellaan).


Tämän suhteen vois kyllä sanoa, että olet yksinkertaisesti väärässä, ei edes ole mielipidekysymys. Nettipeli on erinomainen, sääli jos SINÄ et pidä siitä. Kaikki eivät voi pitää kaikesta, mutta U2:n nettipeli on kaikin puolin laadukas tekele eikä kyllä häviä alan huipuille millään tavalla (miltei lagiton, napakat kontrollit, erinomaiset kentät, hyvät yhteisötyökalut jne. jne). Se ei tarkoita ettäkö se olisi kuraa tai huono, jos sinä et pidä siitä. En minäkään liiemmin pidä esim. uusimmasta FIFAsta, mutta se ei tarkoita ettäkö se olisi huono peli.

Mukavan tarinan saat aikaan minun mielipiteistäni. Pidän pelistä mutten nettipelistä, Co-op toimii ja tulen sitä pelaamaan enemmän kuin deathmatcheja. Jos deathmatcheja sun muita parannetaan koko peliin niin voisin tykätäkkin.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Onpas paljon kehnompia pelaajia betassa. En nyt itsestäni sanoisi, että olisin joku pro, mutta liian monesti itse on joutunnut tekemään sen työn TDM:ssä. Myös tossa co-opissa on muutaman kerran tullut hieman pihalla olevia pelaajia, joka syö peli-iloa.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Itseä ei kyllä moninpeli tässä pahemmin kiinnosta, eikä sen "hyvyydellä" tai "huonoudella" ole paljoa merkitystä itse pelin kokonaiskuvaan. Siis henk.kohtaisesti. Toisaalta en ole itse pelannut yhtä ainutta moninpeliä esim. KZ2:ssa, Halo3:ssa tai Gears2:ssa, vaikka muuten diggailen ko. pelejä varsin paljon. Eli ehkä se kertoo jotain mun nettipelailusta noin laajemminkin. ;)

Vähän minusta haiskahtaa, että moninpeli pitää nykyään laittaa mukaan vähän peliin kuin peliin (U2, Bioshock 2, ym), vaikka kaikkiin peleihin se ei välttämättä niin hyvin "istu". Ihan kuin peli olisi "toista huonompi", jos siinä ei ole monipeliä.. Kuitenkin sitten ne samat Halot ja "Codit" roikkuu nettipelailun kärjessä vuodesta toiseen.

Samoin jokaisessa pelilssä pitäisi olla co-op myös ja kaikki pitäisi suunnitella co-opin ehdoilla.. Onneksi U2:n yksinpeli on ehtaa "yksinpelikamaa". Niin sen pitääkin olla.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Itseä ei kyllä moninpeli tässä pahemmin kiinnosta, eikä sen "hyvyydellä" tai "huonoudella" ole paljoa merkitystä itse pelin kokonaiskuvaan. Siis henk.kohtaisesti. Toisaalta en ole itse pelannut yhtä ainutta moninpeliä esim. KZ2:ssa, Halo3:ssa tai Gears2:ssa, vaikka muuten diggailen ko. pelejä varsin paljon. Eli ehkä se kertoo jotain mun nettipelailusta noin laajemminkin. ;)

Vähän minusta haiskahtaa, että moninpeli pitää nykyään laittaa mukaan vähän peliin kuin peliin (U2, Bioshock 2, ym), vaikka kaikkiin peleihin se ei välttämättä niin hyvin "istu". Ihan kuin peli olisi "toista huonompi", jos siinä ei ole monipeliä.. Kuitenkin sitten ne samat Halot ja "Codit" roikkuu nettipelailun kärjessä vuodesta toiseen.

Samoin jokaisessa pelilssä pitäisi olla co-op myös ja kaikki pitäisi suunnitella co-opin ehdoilla.. Onneksi U2:n yksinpeli on ehtaa "yksinpelikamaa". Niin sen pitääkin olla.


Tuosta että joka pelissä tuntuu nykyään olevan moninpeli niin voi kiittää vain ja ainoastaan pelien arvostelijoita.... monet pelkästään yksinpeliin keskittyvät pelit saavat kritiikkiä siitä että pelissä ei ole moninpeliä. Ja sitten löytyy näitä pelejä joissa on ihan kelpo moninpeli mutta coop puuttuu (KZ2 tulee ensimmäisenä mieleen) ja taas ropisee pisteitä arvostelusta.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Tuosta että joka pelissä tuntuu nykyään olevan moninpeli niin voi kiittää vain ja ainoastaan pelien arvostelijoita.... monet pelkästään yksinpeliin keskittyvät pelit saavat kritiikkiä siitä että pelissä ei ole moninpeliä. Ja sitten löytyy näitä pelejä joissa on ihan kelpo moninpeli mutta coop puuttuu (KZ2 tulee ensimmäisenä mieleen) ja taas ropisee pisteitä arvostelusta.

Co-oppi on tulee antamaan pelille ainakin arvosanan korkeemmalle, meinaan Co-op on täyttä nannaa kavereiden kanssa.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Itse pysynyt vain co-opin puolella yhtä versus matsia lukuunottamatta.
En pelaa co-op tehtäviä, vaan tuota "selvitymis"-muotoa. Se on täyttä rautaa!

Kysymyskin: Kuinka monta kierrosta tuossa "selvitymisessä" on? Itse olen päässyt ulkomaalaisten kanssa 7. kierrokselle jolloin alkoi minigunjäbiä tulemaan ja siihen sitten kuoltiin.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Hohhoh. Eilen tuli pelattua varmaan 2-3 h putkeen tätä Co-op objectivea ja co-op arenaa. Jälkimmäinen oli kyllä erittäin vaikea, mutta myös erittäin hauskaa puuhaa. Round 8:iin muistaakseni päästiin parhaimmillaan (ja vain 2 pelaajaa :p). Siinä on kylläkin sellainen ärsyttävä piirre, että vihollisia tulee jatkuvasti lisää. Olisi parempi, jos vihollisia tulisi vain tietty määrä joka kierroksella.
Tämän demon myötä tästä on kyllä muodostunut pakko-ostos.

@Cobretti: Olen eri mieltä. Omat fiilikset ovat päinvastaiset, nimittäin nykyään Co-oppia näkee vain harvoissa peleissä, varsinkin jaetun ruudun co-op tilaa.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Pelit-lehden uusimmassa numerossa on arvostelu Among Thievesistä. Arvostelun perusteella ei tarvitse ainakaan katua ennakkotilausta.
91 pistettä ja silmäkarkkia ylistettiin
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Yksi kierros nettipeliä pelannut ja mietteet vielä hieman sekavat. Kuitenkin voisin sanoa, että on ihan todella hyvältä vaikuttava lisä peliin. Mutta odotan nettipelistä niin hyvää, että Battlefeildeillä ei enää tee mitään :) Kenttä mitä pelasin oli todella hyvä ja grafiikka jotain aivan uskomatonta... Vaikka vain yhden kierroksen pelasin, niin äänet alkoi ärsyttämään kun kaikki käyttää samaa asetta... :rolleyes:

Pitänee pelailla lisää että voin sanoa enemmän. Tällä hetkellä arvosana voisi tuosta betasta olla 8½. Varmasti korottuu kunhan saan pelattua hieman enemmän :cool:

Saas nähä syrjäyttääkö NHL 10:n pelitunneissa :/
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Onko tää demo niinkuin BF 1943, että on joku 30min peli aikaa?
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Onko tää demo niinkuin BF 1943, että on joku 30min peli aikaa?

Ei todellakaan, ja tarkalleen ottaen tämä on beta ja toi 1943 oli taas triali. Ellikkä tätä pystyy pelaamaan niin paljon kunnes sulkeutuu (taitaa sulkeutua parin viikon päästä kun kokoversio julkaistaan) ja lisäksi tästä betasta on karsittu kenttiä sun muuta sälää.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Moninpeli ihan sama mitä kuraa on.
Kunhan yksinpeli on näyttävää ja mukavaa niinkuin ensimmäinen osa antoi fiiliksiä.

Itse en kanssa ymmärrä tuota, että "moninpeli" ratkaisee koko pelin hyvyyden.

Paljon mukavampi on omaan tahtiin pelailla kuin kimpoilla etes takas pakon omaisesti kun pitää sitä ja tätä olevinaan pelikaverin kanssa saada ja tehdä ja taas kimpoilla kuin tuli hännän alla.

Ps: Peli on jo ennakkotilattu, vaikka en ole edes kuin ne muutamat trailerit nähnyt, mutta kun 1osan seikkkailu oli niin mukavaa niin ei ne maisemat nyt huonommaksi voi mennä ;)
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Mikähän on ku en pääse millään pelaamaan sitä moninpeliä. Etsii vaan sopivia pelaajia mutta ei sitten millään löydä kymmenessäkään minuutissa yhtään. Siinä kun on se joku yhteyspalkki niin sekin on tyhjä paitsi että joskus käväsee nopeasti yks palkki. Ei tämä miun netti nyt mikään ihan paraskaan ole( 1mega) mutta kyllä sillä on kaikki muut nettipelit pelannu. Mikähän on nyt kun ei onnaa.
En oikeen innostanut vielä tämä peli, kun pitänyt testata vaan yksin juoksentelemassa siinä oma ottelu jutskassa :D
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Tuosta että joka pelissä tuntuu nykyään olevan moninpeli niin voi kiittää vain ja ainoastaan pelien arvostelijoita.... monet pelkästään yksinpeliin keskittyvät pelit saavat kritiikkiä siitä että pelissä ei ole moninpeliä. Ja sitten löytyy näitä pelejä joissa on ihan kelpo moninpeli mutta coop puuttuu (KZ2 tulee ensimmäisenä mieleen) ja taas ropisee pisteitä arvostelusta.

Niin, tästä nouseekin aika tärkeä kysymys. Pitäisikö (niille, jotka moninpelin sisältävät) peleille antaa 2 arvosanaa: Yksinpeli & online? On todella outoa, jos esim. joku arvostelu "tiputtaa" numeron pois vain sen takia, ettei moninpeli tunnu tarpeeksi hyvältä.. Tai toisaalta antaa yhden numeron lisää vain moninpelin takia. Nykyarvosteluista ei oikein aina tiedä mitä painotetaan.

U2 on varmasti aika tyypillinen esimerkki pelistä, jonka vahvuudet ovat yksinpelissä ja siihen liittyvissä asioissa. En todellakaan sano, että moninpeli olisi jotenkin huono tms, mutta let´s face it: Se on mukana toimivana "bonuksena" ja omalta osaltaan tuo lisää pitkäikäisyyttä pelille.

Ei co-opin tai moninpelin "puute" voi vaikuttaa heikentävästi arvosanaan. Jos peli on suunniteltu yksinpeliksi (esim. KZ2), niin se on suunniteltu yksinpeliksi. Pelintekijät ja studiot - yhdessä julkaisijan kanssa, päättävät näistä asioista. Jossain KZ2:ssa co-op-vaihtoehto olisi toki ollut hauska - ei siinä mitään, mutta se ei vie tippaakaan pois loistavasta pelistä.

Sama se on U2:n kanssa. Moninpeli voi olla (en tiedä kun en ole pelannut) heikompi, mutta eiköhän peli kuitenkin osteta ihan yksinpelin takia.. Ja jos se on rautaa niin olen kovin kovin tyytyväinen.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Gametrailersin eeppinen, 10 minuutin arvio pelistä. GT tunkee aika paljon spoilaavaa materiaalia arvioihinsa joten kannattaa miettiä ennen kuin klikkaa linkkiä.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Morjensta. En tullut provoamaan vaan oikeastaan ihan herättämään keskustelua. Juttua mitä ollaan kavereiden kanssa puitu läpi sitten Gears of Warin. Suoraan asiaan.

Väittämä: Kolmannen persoonan räiskintäpelit ovat kuraa nettipeleinä

Miksi? Nurkkien taakse näkeminen. Voit mennä ottamaan suojaa vaikkapa jostain laatikosta, (U2 kun myös sisältää tämän suojanottojärjestelmän joka tuntuu jokaisessa kolmannen persoonan shootterissa nykyään olevan) ja näät kamerastasi viholliset laatikon edessä ja sivuilla, viholliset puolestaan eivät nää sinua. Jee voin istua tämän laatikon takana vaikka koko matsin ja listiä eteen tulevat viholliset, ja piiloutua jälleen. Yllätän heidät täydellisesti. Ainakin siihen asti kun joku ampumani vihollinen spawnattuaan tulee ampumaan minut.
Mutta tämäkin on ongelmallista. Jos omaan suojan, näen kun vihollinen tulee minua kohti, hän on avoimena ilman suojaa ja minä taas voin minä hetkenä hyvänsä nousta ja ruveta ampumaan häntä, yllättää hänet. Hänellä ei ole paljoa mahdollisuuksia. Joten on turha edes lähteä yrittämään hakea minua.
Tämä johtaa tilanteisiin, kuten muistan Gears of Warin nettipelistä. Kaksi pelaajaa oli vielä hengissä eri puolilta. Peliaikaa minuutti jäljellä. Molemmat samassa huoneessa pylväiden takana seisomassa. Molemmat tietävät missä toinen sijaitsee. Kumpikaan ei viimeisen minuutin aikana viitsinyt lähteä hakemaan, koska tiesi häviävänsä tällöin, ja peli päättyi tasapeliin. Onko tämä hauskaa? Ei
Kolmannen persoonan ammuskelut ovat hauskoja yksinpelinä, mutta netissä tylsiä. Systeemi tukee camppausta ja muutenkin typeriä ja taidottomia taktiikoita. "Make mene hallin reunaboksin taakse matsin alussa ja kato tuleeko isosta ovesta vihuja, nehän ei kato nää sua mut sä näät ne sitten".

Haluaisin kuulla aiheesta mietteitä teiltä muilta, tähän aiheeseen en ole nähty tartuttavan mistään. Klaanissani kun mainitsin asian terävin vasta-argumentti oli "sä et taida vaan osata pelaa nii sanot et se ei vaadi taitoo".
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

ÄLKÄÄ KATSOKO GT:n ARVOSTELUA!!! SPOILEREITA ON PALJON!!

Kyllä nyt harmittaa. Miten pystyy spoilaa noin paljon ilman minkäänlaista varoitusta!? Hieno arvostelu kyllä muuten ja peli vaikuttaisi olevan PARHAUTTA!
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Täytyy kyllä olla varsinkin tän pelin kohdalla eri mieltä. Ukot ottavat tässä pelissä niin paljon hittiä ettei kämppiminen anna juurikaan etua. Ja varsinkin noissa tiimityötä vaativissa muodoissa on ihan turhaa jäädä laatikoiden taakse istuskelemaan.

Edit: Thänks quassi varotuksesta! Pitänee jättää kaikki arvostelut lukematta ellei tiiä tasan tarkkaan ettei spoilaa yhtään.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Täytyy kyllä olla varsinkin tän pelin kohdalla eri mieltä. Ukot ottavat tässä pelissä niin paljon hittiä ettei kämppiminen anna juurikaan etua. Ja varsinkin noissa tiimityötä vaativissa muodoissa on ihan turhaa jäädä laatikoiden taakse istuskelemaan.

Edit: Thänks quassi varotuksesta! Pitänee jättää kaikki arvostelut lukematta ellei tiiä tasan tarkkaan ettei spoilaa yhtään.

jep samaa mieltä. vihut ottaa niin paljo hittiä ettet pakosta kerkee ampuu sitä ja se voi saadakkin ammuttua sut itselle käynyt noin vaik oon kämppinyt,se ei vaan kannata muutakuin hätätapauksessa:D.

Ite katoin kans ton GT arvostelun kyl on yber hyvä peli. oli siin tosiaan liikaa paljastuksia
 
Ylös Bottom