Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

No ei tuonu Discshoppi tänäänkään.. no huomenna omistan pelin tavalla tai toisella.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Te jo pelin läpi pelanneet kertokaas kuinka nopeasti story menee läpi normalilla skippaamatta välivideoita.


Noin 11 tuntia meni, tosin pelasin aika moista vauhtia, enkä aarteita jäänyt paljon etsimään, jotain 20 niitä keräsin. Peli oli mielestäni sopivan pitkä.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Noin 11 tuntia meni, tosin pelasin aika moista vauhtia, enkä aarteita jäänyt paljon etsimään, jotain 20 niitä keräsin. Peli oli mielestäni sopivan pitkä.

Eli yli puolet edelliseen osaan verrattuna. :) Ekan osan vedin tosiaan ekalla kerralla läpi 8 tunnissa ja kolmannella kerralla meni enään 4h. Nyt sitten odottelemaan että pelin jostain saa kohtuullisella hinnalla. :mad:
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Eh? Siis eikö kotelon sisällä oleva koodi = kultaset aseet ja sen jonka sait GS tiskilta on se MP beta koodi, joka umpeutui eilen tai tänään? :p
Ahaa. Voi olla että paikallinen GS on saanut myöhässä nuo beta-koodit, ja jakoivat niitä nyt pelien mukana. Kysyin koodia betaan silloin ennakkotilausta tehdessä, mutta myyjä ei ollut mistään koodeista kuullutkaan. Mikä logiikka olisi jakaa beta-koodia (joka on vielä loppunut) itse pelin kylkiäisenä. :D
Niin tai näin, peli rokkaa. :)
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Onko kukaan pelimiehestä ennakko-tilannut saanut vielä peliä? Soitin oman kaupunkini pelimieheen ja sanoivat, että odottelevat vielä pelilastin saapumista (soitin 14:25). Toivottavasti saan tänään tuon pelin.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Onko kukaan pelimiehestä ennakko-tilannut saanut vielä peliä? Soitin oman kaupunkini pelimieheen ja sanoivat, että odottelevat vielä pelilastin saapumista (soitin 14:25). Toivottavasti saan tänään tuon pelin.

Vaasan pelimies oli ainakin eilen postittanut omani.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Käväisin ennen töihin tulemista hakemassa Hämeenkadun Gamestopista ennakkovaraamani pelin ja sain myös mukana jonkin laisen promootiokoodin.

"How to get your Uncharted 2: Among thieves currency multiplier"-lukee lappusessa. Currency multiplier viittaisi siihen, että jotain valuuttaa saa moninkertaisesti. Kenelläkään hajua mitä meinaa? Aika hölmöltä tuntuis, että vielä jakelevat sulkeutuneeseen multiplayer-betaan koodeja.

Nyt on kyllä hirmuiset täpinät päällä, mutta pakko malttaa vääntää töitä vielä yhdeksään asti. Täältä päästyäni lukitsen eukon parvekkeelle ja alan tahkota.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Onko kukaan pelimiehestä ennakko-tilannut saanut vielä peliä? Soitin oman kaupunkini pelimieheen ja sanoivat, että odottelevat vielä pelilastin saapumista (soitin 14:25). Toivottavasti saan tänään tuon pelin.

Rovaniemen pelimies ei ainakaan vielä päivällä ollut saanut peliä. Ouluun oli kuulemma tullut jo. Pitää neljän jälkeen käydä kysymässä.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

"How to get your Uncharted 2: Among thieves currency multiplier"-lukee lappusessa. Currency multiplier viittaisi siihen, että jotain valuuttaa saa moninkertaisesti. Kenelläkään hajua mitä meinaa?
Tarkoittaa sitä, mitä arvelitkin, eli sillä saa moninpelissä hetkellisen kertoimen ansaittuun rahaan. Ja siis nimenomaan myyntiversion moninpeliin, ei betan.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Tarkoittaa sitä, mitä arvelitkin, eli sillä saa moninpelissä hetkellisen kertoimen ansaittuun rahaan. Ja siis nimenomaan myyntiversion moninpeliin, ei betan.

Mulla ei ainakaan kyseinen koodi toiminut. Onko muut saaneet pelittämään?
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Mulla ei ainakaan kyseinen koodi toiminut. Onko muut saaneet pelittämään?
Todennäköisesti koodeja ei ole Storen päästä vielä aktivoitu. Odottakaa päivä tai pari.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Itellä ainakaan ei ollu koko kuorta tuolla kotelossa vaan peli nakotti pidikkeessän.

Itelle kyllä tuli tuo 100k bonus, vaikka en ollu ykköstä platinaan asti vetäny. Jos en ihan väärin ymmärtäny ni piti olla ykkösen kaikki aarteet etitty tai jotain.

Mää en saanu mitään extrarahaa vaikka on platina ekasta osasta ja tallennus löytyy plegeltä.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

mulle tuli normi pelin mukana sellainen tyhjä A4 paperi jossa yläreunassa oli joku numero/kirjain sarjanumero onko toi se koodi?
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

mulle tuli normi pelin mukana sellainen tyhjä A4 paperi jossa yläreunassa oli joku numero/kirjain sarjanumero onko toi se koodi?

Mulla oli 12 merkkiä pitkä koodi muodossa "****-****-****". Kirjaimia ja numeroita sekaisin. Eli jos sulla on vastaavanlainen, niin todennäköisesti kyseessä on sama koodi.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

mulle tuli normi pelin mukana sellainen tyhjä A4 paperi jossa yläreunassa oli joku numero/kirjain sarjanumero onko toi se koodi?

Mulla oli 12 merkkiä pitkä koodi muodossa "****-****-****". Kirjaimia ja numeroita sekaisin. Eli jos sulla on vastaavanlainen, niin todennäköisesti kyseessä on sama koodi.

Täh? Ai koodi jossain A4:lla. Eiköhän nuo koodit pitäisi tulla tehtaalla peliä painatettaessa ohjevihkoseen. Liekö tuossa kyseessä jokin vahingossa mukaan tullut lähete tms.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Mää en saanu mitään extrarahaa vaikka on platina ekasta osasta ja tallennus löytyy plegeltä.

Onko 1. osa esim. jenkkiversio? Voi vaikuttaa asiaan...? Oma plösö on hajonnut kerran ykkösen läpipeluun jälkeen ja tallennukset menneet , joten eipä tarvitse murehtia.. :(
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Uuu, tulis nyt se kyyditsijä, niin pääsis hakemaan oman kopioni. Nyyhq. :'D Ohjain latautumassa täyteen, kaikki tarvittava sipseistä, karkista ja limukasta lähtien odottaa, joten kohta alkaa kunnon elämys. =P
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Vaasan pelimiehestä kävin hakemassa äsken pelin. Alko myyjäkin v*ttuilemaan kun menin sinne..."Jaa sinä olet se joka toi sen kuuluisan Hannah Montanan" :D:D

Itse pelistä näin hetken pelaamisen jälkeen, että näyttää ja tuntuu hyvältä. Ensimmäistä chartedia en ole demoa enempää pelannut. Odotan laatua kylläkin koko rahan edestä.
 
Ylös Bottom