Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zxcvbnm
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Olen itse nyt jossain "chapter 13" tms kieppeillä ja miten itsestä tuntuu, että vihut ovat asteen "helpompia" kuin ekassa pelissä? Luonnollisesti olen vasta n. puolessa välissä (olettaisin) ja vaikeuskäyrä varmaan nousee, mutta pientä lisähaastetta jää välillä ikäänkuin kaipamaan. Nämä huomiot siis "normal"-vaikeustasolla, eli siitähän pääsee aina ylemmäs. ;)

Mutta pirun hyvin tässä pelissä kaikki ikäänkuin "loksahtaa" kohdalleen ja kaikki tuntuu varsin "yhtenäiseltä". Kun usein peleissä on niin selkeästi "cut-scene" ja sitten taas itse pelaaminen, niin tässä kaikki tuntuu yhteinäiseltä tarinalta. Eli kyllä tässä sitä luvattua "Hollywood leffaa" on myös (eli että "peli ja leffa" ikäänkuin yhdistyy). Jo nyt harmittaa se, että joskus kai tämäkin peli loppuu.. :(

Eli nauti kaikin rinnoin peli hetkistä!

Ps. ja jatkuuhan tää kolmos osassa.

Nettiräime on kyllä hauskaa elimination on ehkä alkuun suosikki, co-op myös messissä, saa lisätä ja kutsua peleihin tunnuksen: aannaa

No niin, nyt on sitten Platinaa tassuissa:cool: Muutoin trophyt olivat helpohkoja, mutta steel fist master aiheutti kyllä v-käyrän nousua enemmän kuin mikään trophy missään pelissä. Chaper 4:ssä tuon keräsin, mutta jostain syystä sain junnata tuota kohtaa n. 2 tuntia, kun peli ei rekisteröinyt kaikkia laukauksen jälkeen tehtyjä tappoja. Onnistui kuitenkin viimenään, joten nyt pitänee siirtyä Silent Hillin kammottavaan maailmaan. Täytyy sitten taas jossain vaiheessa mättää molemmat Unchartedit läpi, kunhan jaksaa:D

Dodii peli on sitten menty läpi... 11h 22min ja jotain 40 aaretta kerättynä. huikea kokemus kyllä oli, ja varmasti pelaan läpi sen viellä moneenkertaan uudestaan (kuten olen pelannut ensimmäisenkin osan, noin 5 kertaa tainnu pelata alusta loppuun jos oikein muistan.)
Yksi asia vain kummastuttaa kun olin pelanut pelin läpi niin chapterit nollautuivat ykköseen vaikken aloittanut edes uutta peliä? onko jotain tapaa millä nuo jaksot eivät katoaisi kun menet pelin läpi? ykkösessähän chapterit säilyivät kunhan aloitit uuden pelin uudella tallennuksella

nyt tarttis vähä taktista apua :cool: tossa chapter 23:ssa olen jumissa. siinä kohtaa missä ne vastustajat yrittää ampua niitä kahta "örkkiä" jokka lopuks hyppää talojen kattojen kautta pakoon. miten siinä kohtaa kannattaa menetellä että saa kaikki vasustajat helpoiten pinoon :) millä taktiikalla ootte pelannu ton kohan? vaikeustasohan on normaali

nyt tarttis vähä taktista apua :cool: tossa chapter 23:ssa olen jumissa. siinä kohtaa missä ne vastustajat yrittää ampua niitä kahta "örkkiä" jokka lopuks hyppää talojen kattojen kautta pakoon. miten siinä kohtaa kannattaa menetellä että saa kaikki vasustajat helpoiten pinoon :) millä taktiikalla ootte pelannu ton kohan? vaikeustasohan on normaali

Jos muistan oikein niin ton kohdan sai hoidettua kokonaan stealth killeillä, jos ammuskeli äänekkäästi niin taisi tulla sinkoa ja kranaatinheitinjamppaa kehiin.

Jos muistan oikein niin ton kohdan sai hoidettua kokonaan stealth killeillä, jos ammuskeli äänekkäästi niin taisi tulla sinkoa ja kranaatinheitinjamppaa kehiin.

joo totta. heti ku kuuluu laukauksia nii alkaa tuleen rakettii perseeseen :DD pitääpi alkaa kehittään jonkilaista stealth strategiaa....

Oli vähän häslinkii yhdessä co-op tehtävässä ja huomasin et rotkon kohdilta joku vihollinen oli kapuamassa ylös. Toki sit päätin tappaa sen heti ja hahmo teki hyppypotkun, jonka seuraksena sekä vihollinen, että minä lensimme rotkoon.
Oli vähän naurussa pidättelemistä.

Oli vähän häslinkii yhdessä co-op tehtävässä ja huomasin et rotkon kohdilta joku vihollinen oli kapuamassa ylös. Toki sit päätin tappaa sen heti ja hahmo teki hyppypotkun, jonka seuraksena sekä vihollinen, että minä lensimme rotkoon.
Oli vähän naurussa pidättelemistä.

Olikos pelimuotona mahdollisesti Survival AKA Selviytyminen? On muuten kaveriporukassa varsin mukavaa...kierrokselle 9 pääsin yhden kaverin kanssa (eli kahdestaan), oli muuten hienoa kun tulee raketinheitinjantteria, haulikkomiehiä ja Gatling-übersotilaita jokaisesta ilmansuunnasta napit pohjassa.

@Mamelukki
Vedät sen "ojan" kautta sinne ylöspäin ja niin edespäin. Tuon kohtauksen tosiaankin pystyy hoitamaan täysin stealthina. Ei siinä oikeastaan mitään muuta ongelmaa ole räiskiessä kuin että niitä sinko- ja kranaattijamppoja ei tyyliin edes näe ja silti paukkuu. Seuraava kohtaus vasta onkin siisti:D

Etkö osaa hiipiä, vai häh? Ton pääsee todella helposti täysin äänettömästi. Ite menin niin, että talon katolta alas sinne vihujen joukkoon kunhan kaikki on selin sinuun. Menet siihen ihme "railoon", mikä menee ympäri sitä aluetta ja oot siinä piilossa siltä vieressä olevalta lähimmältä viholliselta. Se menee seisomaan jyrkänteen reunalle, joten tönäset sen alas. Sit menet sitä reunaa seuraamalla sen "talon" tms. ympäri ja menet siihen talon kulmassa olevan "puupaalun" taakse, ja odotat että yks vihu tulee siitä ihan vierestä ohi ja menee seisomaan myöskin toiselle kiellekkeen reunalle. Odota että se lähtee siitä, äläkä vaan tönäse sitä, koska ite ainakin sillon paljastuin. Joten kun se lähtee, menet siihen samalle kiellekkeelle roikkumaan, josta se vihu just lähti ja kun se tulee takasin, vedät sen alas. Sitten vaan kiipeilet sitä samaa reunaa pitkin ja menet toisen kulman taakse oikealle edelleen kiiveten. Menet vaikkapa sinne toiseen railoon nyt ja hoitelet sen yhen partioivan vihun siinä, niin ettei yks vihu siellä portaiden yläpäässä nää. Sit meet taas railoon ja et mene portaita, vaan kiipeät sinne ylemmälle tasanteelle ja hoidat sen viimesen vihun äänettömästi. Ketään ei tule paikalle ja pääset eteenpäin.

Olipas selostusta, mutta tossa siis yksi variaatio tapahtumista. En ihmettele että täällä porukka valittaa "LIIKAA RÄISKIMISTÄ!!!!!!11one", kun itse valitsette räiskimisen hiiviskelyn sijaan. Ja voihan sitä vaikka hiiviskellä ja tiputtaa pari vihua ja sit alottaa ampumisen.

Kato ku tossa among thievesä on se juttu et saa 100 000 jos on uncharted 1. läpipelattu tallennus. Itte olen poistanut sen tallennuksen ja silti sain sen 100k. Ottaaks se ton jutun trophytiedoist.

Toivottavasti tääältä nettipelistä ei lähde kaikki pelaajat ku MW2 tulee. Ku ittee ei yhtää kiinnosta mikää Codi

Kato ku tossa among thievesä on se juttu et saa 100 000 jos on uncharted 1. läpipelattu tallennus. Itte olen poistanut sen tallennuksen ja silti sain sen 100k. Ottaaks se ton jutun trophytiedoist.

Varmaan, koska muuten ihmiset vois vaan ettiä netistä tallennuksen ja heittää sen sinne.

Olikos pelimuotona mahdollisesti Survival AKA Selviytyminen? On muuten kaveriporukassa varsin mukavaa...kierrokselle 9 pääsin yhden kaverin kanssa (eli kahdestaan), oli muuten hienoa kun tulee raketinheitinjantteria, haulikkomiehiä ja Gatling-übersotilaita jokaisesta ilmansuunnasta napit pohjassa.
Täl kertaa oli ihan co-op objective. Oli tos vaa pelikavereina sellaset, joilla ei hirveesti kokemusta, ni sai itse sätkii vähän enemmän. Vähän jäi vituttamaan ku oli tulossa parhaimmat pisteet koskaan itselle ja sit vikassa kohdassa kuolema lopulta vei meidät kaikki ja jäi noi rahat (vai miksi niitä pitäisi kutsu) saamatta.

11h 23 min. ja Normalilla läpi. Olihan tämä kokemus ja muutama tiukka paikkakin oli vastassa, mutta yleisesti ottaen hivenen ketuttaa, ettei aloittanut suoraan Hardilla. Loppuvastus oli suoraan sanottuna vitsi, vähään aikaan ei ole mitään noin helppoa tullut vastaan (pl. MGS4:n loppu). Ilmeisesti Hardilla ja Crushingilla lopussa saa tehdäkin oikeasti jotain?

Nyt pidetään muutaman päivän tauko yksinpelistä ja panostetaan nettipuoleen, mukavampi sitten aloittaa vaikeammalla tasolla kun ei aivan kaikki kohdat tule suoraan ulkomuistista. Kunhan vain viimein saisi nuo nettimatsit loppuun asti, jokaisella pelikerralla on tullut connection erroria.

Kunhan vain viimein saisi nuo nettimatsit loppuun asti, jokaisella pelikerralla on tullut connection erroria.

Aika ihmeellistä, itse olen kokenut vain yhden connection errorin.

Päivityksiä nettipelifiiliksistä:

-Nopeutta pelihakuihin.
- Peliporukan pitäisi siirtyä pelistä toiseen samana.
-Parin metrin siirtymiset lähitaisteluliikettä tehdessä. Muutenkin koko lähitaisteluliikkeiden toimiminen on hieman heikkoa useissa tilanteissa. Koetin esimerkiksi kerran hypätä kaverin yli joka roikkui reunalla-->simsalabim, siirryinkin ilmasta maahan ja kaveri heitti minut alas maahan tappaen minut.
-Turhan usein peli jakaa porukan täysin epäreiluihin joukkueisiin. Eilen esimerkiksi omalla puolellani olivat kaikki alle 20 lvl:n tyyppejä, kun taas vastustajan pelaajat olivat kaikki 30-40 lvl. Kylläpä oli kivaa!
-Nappi, jonka avulla hahmo ei tartu mihinkään. Sama vika, kuin Infamouksessa!

Mamelukki, pistäs jutut spoileri tageihin jotta muiden ilot eivät pilaannu

Etkö osaa hiipiä, vai häh? Ton pääsee todella helposti täysin äänettömästi. Ite menin niin, että talon katolta alas sinne vihujen joukkoon kunhan kaikki on selin sinuun. Menet siihen ihme "railoon", mikä menee ympäri sitä aluetta ja oot siinä piilossa siltä vieressä olevalta lähimmältä viholliselta. Se menee seisomaan jyrkänteen reunalle, joten tönäset sen alas. Sit menet sitä reunaa seuraamalla sen "talon" tms. ympäri ja menet siihen talon kulmassa olevan "puupaalun" taakse, ja odotat että yks vihu tulee siitä ihan vierestä ohi ja menee seisomaan myöskin toiselle kiellekkeen reunalle. Odota että se lähtee siitä, äläkä vaan tönäse sitä, koska ite ainakin sillon paljastuin. Joten kun se lähtee, menet siihen samalle kiellekkeelle roikkumaan, josta se vihu just lähti ja kun se tulee takasin, vedät sen alas. Sitten vaan kiipeilet sitä samaa reunaa pitkin ja menet toisen kulman taakse oikealle edelleen kiiveten. Menet vaikkapa sinne toiseen railoon nyt ja hoitelet sen yhen partioivan vihun siinä, niin ettei yks vihu siellä portaiden yläpäässä nää. Sit meet taas railoon ja et mene portaita, vaan kiipeät sinne ylemmälle tasanteelle ja hoidat sen viimesen vihun äänettömästi. Ketään ei tule paikalle ja pääset eteenpäin.

Olipas selostusta, mutta tossa siis yksi variaatio tapahtumista. En ihmettele että täällä porukka valittaa "LIIKAA RÄISKIMISTÄ!!!!!!11one", kun itse valitsette räiskimisen hiiviskelyn sijaan. Ja voihan sitä vaikka hiiviskellä ja tiputtaa pari vihua ja sit alottaa ampumisen.

Tän kohdan pääsee ihan helposti muutenkin, eka ammut kaikki sieltä katolta ja sitten tiputtaudut maahan ja otat kranuheittimen ja ammut supersoltut sinne manalan maille.

10h 35min meni näin ekalla yrittämällä ja Hardilla tietysti. Muutama vaikea kohta oli ainakin itselle, mutta hyvin se lopulta meni. Aarteet on kyllä hyvin piillotettu ei voi muuta sanoa.

Ylös Bottom