Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zxcvbnm
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Hyvin ovat lumen tähän loihtineet, niin taivaalta tulevan kuin maassa jo olevan. Askel jättää jälkensä ja pyry peittää kaiken allensa. Tätä olisi voinut käyttää toki paremminkin vielä, vaikka pelottavina jalanjälkinä tai kiertopartion reitin paljastavana johtolankana. Tervetullut sääilmiö jokatapauksessa, ja onneksi herkkua nyt tarjoillaan useammassa uudessa pelissä ihan lähiaikoina.

Tuosta videosta sitä voi itse myös tarkistella: http://www.konsolifin.net/media/media/1564/Uncharted_2_Among_Thieves_verkkopelist_PS3/

Millä perusteella enemmän vaahtoa muistuttaa kuin lunta?
Koskakohan ymmärrät että ei näihin kysymyksyysi voi vastata. Jokainen kokee grafiikan täysin omalla tavallaan ja kukaan ei voi vastata puolestasi noihin kysymyksiin. Lumi näyttää ihan kivalta, mutta parempia grafiikoitakin pelissä on.

Itellä on nyt sama trophy ongelmana. Kaikki muut olen saanut, mutta tätä ei jostain syystä tipu. Samassa nelos chapterissä oon tuota yrittäny. Se pronssi tuli kyllä ilman ongelmia, mut tää hopeinen ei vaan tipu vaikka omasta mielestä tarvittavan määrän olen peräkkäin tehnyt.

Uncharted 2:n trophyille on oma aiheensakin:
http://www.konsolifin.net/bbs/yhtei...rophies-uncharted-2-among-thieves-48-kpl.html

Mutta tässä todella helppo tapa (luultavasti pelin helpoimpia trophyjä tämä :D):

Eli eka, että pehmittää vihollista aseella ensin ja sitten yhdellä iskulla tappaa ne - tätä siis 10 kertaa peräkkäin. Otin Very Easy -vaikeustason, kappaleeksi 4. (The Digg) ja menin hieman sitä eteenpäin. Kun pääsee sinne paikkaan, missä on kranaatti-tutoriaali ja vihuja satelee päälle, niin heität ne ekat kranut, mitkä on pakko. Sit menee vaan ja ampuu vihua aina yhdesti mahaan ja sit heti perään neliötä, niin onnistuu joka kerta. Ja Very Easyllä Drake on suunnilleen kuolematon. Teet tätä samaa vaan 10x peräkkäin.

Peli läpi noin 11h, Oli aivan loistava peli :)

Eli eka, että pehmittää vihollista aseella ensin ja sitten yhdellä iskulla tappaa ne - tätä siis 10 kertaa peräkkäin. Otin Very Easy -vaikeustason, kappaleeksi 4. (The Digg) ja menin hieman sitä eteenpäin. Kun pääsee sinne paikkaan, missä on kranaatti-tutoriaali ja vihuja satelee päälle, niin heität ne ekat kranut, mitkä on pakko. Sit menee vaan ja ampuu vihua aina yhdesti mahaan ja sit heti perään neliötä, niin onnistuu joka kerta. Ja Very Easyllä Drake on suunnilleen kuolematon. Teet tätä samaa vaan 10x peräkkäin.

Samoin tein itsekkin, myös monien muittenkin trophyjen kohdalla. Hermot siinä meinas itelläki mennä kun aina se yks pääs kuolemaan vahingossa tai sit jostain toisesta syystä. Kyllä se siitä tulee.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Kerätä kaikki muut trophyt. Sama homma joka pelissä jossa on trophy tuki.

Läpi meni normaalilla ja tosiaan olisi kannattanut aloittaa hardilla.

Vähän samoilla linjoilla olen, vaikka yleensä en pelaa mitään pelejä "normal"-vaikeustasoa korkeammalla (RE5 taisi co-oppina olla poikkeus, mutta sekin nyt kesken koska jo kaksi kertaa peli vedetty läpi). Toisaalta vielä on jokunen chapter U2:sta pelaamatta.

Veikkaan (siis ihan henk.koht. mutua), että Naughty Dog halusi tästä jatko-osasta vielä asteen laajemmalle kohderyhmälle räätälöidyn paketin, jossa tavallaan ei tarvitse "jumittaa" jossain tietyissä kohdissa, vaan tarina ja seikkailu etenee kuin junan vessa ja äijiä menee lakoon matkan varrella. Checkpointitkin ovat aika lähellä toisiaan (yleensä). Toki sitten voi hiipiä enemmän välillä jos haluaa ja tietty noissa puzzle-kohdissa voi rauhassa tuumailla (yleensä).

Kyllä jotenkin tuo seikkailu, tarina ja yleinen "leffa-fiilis" on kuitenkin tässä pääosassa - ei mielettömän hankalat shooting-osiot tai armoton "trial&error"-meininki (siis "normal"-tasolla).

Mutta joo, aika hulppea seikkailu tämä peli kyllä on. Ja parempaa grafiikkaa ei olla konsoleilla ennen nähty. Naughty Dog on tehnyt sen mitä tavallaan lupasi: Elokuvallisen pelin ja seikkailun, joka haastaa jo saman genren elokuvat. Ei tietty vielä olla samassa "liigassa" (leffat vs pelit), mutta eipä ennen olla kovin paljoa lähemmäs päästy (ehkä MGS4, mutta sen lähestyminen ei ollut yhtä "mainstream" ja pelikin oli hengeltään erilainen).

Sain vihdoin platinan ja olisin saanut kyllä halutessani nopeamminkin. Nyt moninpeliä pelailen Marco Pololla/Drakella ja pahisten puolella sillä luurankosotilaalla.

Plunder on kyllä uskomattoman mahtavaa vääntöä!

Tulipa nyt mieleen ihan oikea nillityksen aihe pelistä. Nimittäin lokalisoinnit. Tähän asti ne on hoidettu kunnialla ja paremmin kuin olisi osannut odottaa, mutta Infamousista lähtien saa sen kielen miltä alueelta pelinsä ostaa. Itsellän on playstä tilattu Uncharted2 ja ainoana kielenä ,valikkoja ja tekstityksiä myöten, on englanti. Se ärsyttää erittäin paljon kun halusin pelata mm. Infamouksen myös ranskankielellä, vaan eihän sitä ollut tarjolla. Demokin oli joko täyttä englantia tai täyttä ranskaa eikä välimuotoa ollut. En tiedä onko U2ssa muita puhuttuja kieliä, mutta olisi niitä ollut kiva kokeilla. Jotenkin tuntee saavansa vähemmän vastinetta rahalle kun kaikki olisi voinut mahduttaa yhdelle levylle ja olisi voinut säätää erilaisen kokemuksen.

Plunder on kyllä uskomattoman mahtavaa vääntöä!

On! Plunder ja monet muut pelimuodot kärsivät kyllä granaatinheittimestä. Olisikin hienoa, jos sen pystyisi pelinhaussa ruksaamaan pois päältä. Jos saan sen itse käsiini ensimmäisenä, niin ammun sen kaikki kudit seinille ja jatkan peliä.

Elimination on kyllä iskenyt itseeni myös kovaa. Tulee legendaariset socom-väännöt mieleen, jossa taistelit yksin neljää vastaan. Tämän päivän kohokohtana toimi se, kun Ice Cave-kentässä olin yksin kolmea vihollista vastassa. Nakkasin kentän huippukohdasta "lintutornista" kranaatin pistolan lähelle ennakkoon, tapoin kaksi vastustajaa ja samalla nakutin käsiaseella vasemmalta tulevan vihun maihin. Kyllä maistui!

Joskus aikoinaan pelin jossain ennakkojutussa pelin julkistamisen aikoihin kerrottiin, että pelin lumeen olisi panostettu erityisen paljon. Onko asia näin kun olette itse peliä pelannut? Onko lumi mitenkään erikoisen hyvin tehty?

Onko pelin lumi aidointa mitä olette missään pelissä nähneet? Miten se lumi näin yleensä ottaen pelissä käyttäytyy?

Ite huomion tuossa alussa miten noin jalanjäljet lumessa peittyi jotenkin oudosti. Muistaakseni aika nopeasti vaikkei edes pyryttänyt kunnolla.

Viimeinkin pääsi tätäkin pelaamaan enemmän, väliin mahtui mm. pelin julkaisupäivänä hajonnu PS3 ja muuta käsittämätöntä säätöä. Mutta nyt viidenteen kappaleeseen pelanneena (uudella 250GB:n slimillä muuten) voi vaan kerätä leukaa lattialta. Batmania kehuin aikaisemmin syksyllä maasta taivaaseen, mutta tämä vetää kerralla ohi, oikein rytinällä. Ekan kerran voi sanoa, että tää on kuin pelais elokuvaa. Helkkarin hyvää seikkailuelokuvaa, tulee mieleen eka kerta, kun näin Indiana Jones ja kadonneen aarteen metsästäjät. Aivan sairaat fiilikset pinnassa. Iho kananlihalla odottaa joka kulman takaa mitä hittoa tällä kertaa.

Parasta A-ryhmää.

Mitä helkkaria? Mä just pelasin pelin läpi hardilla, ei tullut trophya siitä ja murskaavaa ei avautunut. Menin katsomaan chaptereita. 1 Chapteria ei ollut pelattu vaikealla, noh pelasin sen sitten. Vieläkään ei kuulunut mitään trophysta tai murskaavasta vaikeustasosta. Pelitallennuksessa vaan lukee että 4% Murtautuminen. Apuja:confused:

Mitä helkkaria? Mä just pelasin pelin läpi hardilla, ei tullut trophya siitä ja murskaavaa ei avautunut. Menin katsomaan chaptereita. 1 Chapteria ei ollut pelattu vaikealla, noh pelasin sen sitten. Vieläkään ei kuulunut mitään trophysta tai murskaavasta vaikeustasosta. Pelitallennuksessa vaan lukee että 4% Murtautuminen. Apuja:confused:

Sä olet vaihtanut vaikeusastetta kesken pelin, käsittääkseni silloin ei trophya tipu.

En keksi oikein muuta vaihtoehtoa kuin, että kun olet aloittanut pelin, niin ekan chapterin se on jotenkin ottanut alemmalla vaikeustasolla kuin hard. Siis en ole varma, mutta olisko sitten niin, että ei voi pelata erissä esim. eka chapter 15 ja sitten 2. Ainoa vaihtoehto näyttää olevan, että uudestaan kokonaan läpi hardilla. Voin kuvitella minkälainen vitutus.:(
Pakko olla jokin bugu sattunut, sillä niitäkin on omalle kohdalle tapahtunut.

Nisu miten sait kuvattua tuon videon? Itse en ole löytänyt vaihtoehtoa tallentaa videokuvaa tai piilottaa sitä ohje palikkaa. Jos haluaa niin voi minut lisätä kaveri listoille. Peli seura kelpaa aina! :D

Koitapas vielä lopparia, tämä on kuulemma auttanut.

Ylös Bottom