Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zxcvbnm
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Verkkopelin Plunderista noussut nopeasti oma suosikki ja talvikentästä Blizzardin korvike. Näistä aineksista tuli koostettua lyhyt ja ytimekäs pelivideo perjantailta: http://www.konsolifin.net/media/media/1564/Uncharted_2_Among_Thieves_verkkopelist_PS3/

Samalla tuli vähän leikittyä tuolla 20 viimeisintä online-matsia automaattisesti tallentavalla Cinema-puolella. Tällä saisi aikaan kyllä vaikka mitä, kun homma toimii aina hahmojen huulisynkkaa myöten. Vihreää kangastakin saa tarvittaessa trikkikuvaa varten. Machinimalle hyviä aikoja tiedossa.

Verkkopelin Plunderista noussut nopeasti oma suosikki ja talvikentästä Blizzardin korvike. Näistä aineksista tuli koostettua lyhyt ja ytimekäs pelivideo perjantailta: http://www.konsolifin.net/media/media/1564/Uncharted_2_Among_Thieves_verkkopelist_PS3/

Samalla tuli vähän leikittyä tuolla 20 viimeisintä online-matsia automaattisesti tallentavalla Cinema-puolella. Tällä saisi aikaan kyllä vaikka mitä, kun homma toimii aina hahmojen huulisynkkaa myöten. Vihreää kangastakin saa tarvittaessa trikkikuvaa varten. Machinimalle hyviä aikoja tiedossa.

Olisi aika mahtavaa jos peli tallentaisi mitä chatissa puhutaan myös :D sais tehtyy aika hauskan videon mikä löytyy varattuna miulta. Nisu, eliminaattori Werty ja muut tietää mistä puhun ;).

tossa chapter 23:ssa olen jumissa.
siinä kohtaa missä ne vastustajat yrittää ampua niitä kahta "örkkiä" jokka lopuks hyppää talojen kattojen kautta pakoon. miten siinä kohtaa kannattaa menetellä että saa kaikki vasustajat helpoiten pinoon? miten ite tapoitte ne? ja missä järjestyksessä

Viimeksi muokannut moderaattori:

tossa chapter 23:ssa olen jumissa.
Etkö osaa hiipiä, vai häh? Ton pääsee todella helposti täysin äänettömästi. Ite menin niin, että talon katolta alas sinne vihujen joukkoon kunhan kaikki on selin sinuun. Menet siihen ihme "railoon", mikä menee ympäri sitä aluetta ja oot siinä piilossa siltä vieressä olevalta lähimmältä viholliselta. Se menee seisomaan jyrkänteen reunalle, joten tönäset sen alas. Sit menet sitä reunaa seuraamalla sen "talon" tms. ympäri ja menet siihen talon kulmassa olevan "puupaalun" taakse, ja odotat että yks vihu tulee siitä ihan vierestä ohi ja menee seisomaan myöskin toiselle kiellekkeen reunalle. Odota että se lähtee siitä, äläkä vaan tönäse sitä, koska ite ainakin sillon paljastuin. Joten kun se lähtee, menet siihen samalle kiellekkeelle roikkumaan, josta se vihu just lähti ja kun se tulee takasin, vedät sen alas. Sitten vaan kiipeilet sitä samaa reunaa pitkin ja menet toisen kulman taakse oikealle edelleen kiiveten. Menet vaikkapa sinne toiseen railoon nyt ja hoitelet sen yhen partioivan vihun siinä, niin ettei yks vihu siellä portaiden yläpäässä nää. Sit meet taas railoon ja et mene portaita, vaan kiipeät sinne ylemmälle tasanteelle ja hoidat sen viimesen vihun äänettömästi. Ketään ei tule paikalle ja pääset eteenpäin.

Olipas selostusta, mutta tossa siis yksi variaatio tapahtumista. En ihmettele että täällä porukka valittaa "LIIKAA RÄISKIMISTÄ!!!!!!11one", kun itse valitsette räiskimisen hiiviskelyn sijaan. Ja voihan sitä vaikka hiiviskellä ja tiputtaa pari vihua ja sit alottaa ampumisen.

Etkö osaa hiipiä, vai häh? Ton pääsee todella helposti täysin äänettömästi. Ite menin niin, että talon katolta alas sinne vihujen joukkoon kunhan kaikki on selin sinuun. Menet siihen ihme "railoon", mikä menee ympäri sitä aluetta ja oot siinä piilossa siltä vieressä olevalta lähimmältä viholliselta. Se menee seisomaan jyrkänteen reunalle, joten tönäset sen alas. Sit menet sitä reunaa seuraamalla sen "talon" tms. ympäri ja menet siihen talon kulmassa olevan "puupaalun" taakse, ja odotat että yks vihu tulee siitä ihan vierestä ohi ja menee seisomaan myöskin toiselle kiellekkeen reunalle. Odota että se lähtee siitä, äläkä vaan tönäse sitä, koska ite ainakin sillon paljastuin. Joten kun se lähtee, menet siihen samalle kiellekkeelle roikkumaan, josta se vihu just lähti ja kun se tulee takasin, vedät sen alas. Sitten vaan kiipeilet sitä samaa reunaa pitkin ja menet toisen kulman taakse oikealle edelleen kiiveten. Menet vaikkapa sinne toiseen railoon nyt ja hoitelet sen yhen partioivan vihun siinä, niin ettei yks vihu siellä portaiden yläpäässä nää. Sit meet taas railoon ja et mene portaita, vaan kiipeät sinne ylemmälle tasanteelle ja hoidat sen viimesen vihun äänettömästi. Ketään ei tule paikalle ja pääset eteenpäin.

Olipas selostusta, mutta tossa siis yksi variaatio tapahtumista. En ihmettele että täällä porukka valittaa "LIIKAA RÄISKIMISTÄ!!!!!!11one", kun itse valitsette räiskimisen hiiviskelyn sijaan. Ja voihan sitä vaikka hiiviskellä ja tiputtaa pari vihua ja sit alottaa ampumisen.

hehe ei nimenomaan mä diggailen hiippailla ;) ja just tollai sen sitte itekki tajusin vetästä :D todella helppoa...

Kyselin tätä aikaisemminkin, mutta sillon ei kukaan vaivautunu vastaamaan. Eli nettipeleissä yhteityöpelit on rautaa ja ne mulla toimiikin moitteettomasti. Deathmatch puolestaan jäätyy joka kerta 5-30 sekunnin kohdalla. Sen jälkeen tulee vaan teksti, että isäntä poistui / sinut poistettiin pelistä. Sama ongelma oli myös betassa. Mistä voi johtua??

Muissa peleissä nettini toimii moitteetta.

Kyselin tätä aikaisemminkin, mutta sillon ei kukaan vaivautunu vastaamaan. Eli nettipeleissä yhteityöpelit on rautaa ja ne mulla toimiikin moitteettomasti. Deathmatch puolestaan jäätyy joka kerta 5-30 sekunnin kohdalla. Sen jälkeen tulee vaan teksti, että isäntä poistui / sinut poistettiin pelistä. Sama ongelma oli myös betassa. Mistä voi johtua??

:O Mulle ei oo käyny tolleen kertaakaa. Mistä vois johtuu?

No nyt on platina taskussa, oli muuten hieno fiilis juosta Crushingin jälkeen sitä viimeistä pätkää..

Vetelen Co-oppia myöskin ja olis mukava kokeilla Suomi-porukalla vähän vaikeammallakin tasolla kuin easylla. Mikäli peliseuraa löytyy niin xxVekkexx on PSN-tunnus.

Äsken menin Crushingillä läpi, kolme kertaa kuolin lopparissa. Nyt vielä metsästän loput 3 trophyä ja platinan jälkeen voin rauhassa pelailla netissä.

Näin olen ainakin tajunnu: et joka matsil on yks isäntä joka on yks pelaajist eli sit jos se lähtee nii sit tulee toi siirretään isäntää.
Pelistä poistaminen tulee jos tapat liikaa omia tyyppejä.

PS. Tein ketjun uncharted 2:n peliseurast: http://www.konsolifin.net/bbs/plays...5095-uncharted-2-among-thieves-peliseura.html

Läpi meni normaalilla ja tosiaan olisi kannattanut aloittaa hardilla. Aarteita löytyi ensimmäisellä läpipeluukerralla 41. Mukava pelihän tämä oli ja sopivan pituinen. Mutta eipä tässä pelissä tarvinnut kyllä itse miettiä paljon mitään; puzzlet olivat helppoja ja vielä kun oli vain se yksi reitti, jota edetä, niin näiden puolesta ei hirveitä vaikeuksia ollut. Eniten vaikeuksia tuotti tällaiselle näppäimistö ja hiiri -yhdistelmällä tottuneelle pelaajalle ohjaus, mutta alkoihan sekin luonnistua loppua kohden jo ihan kohtuullisesti. Ja tietenkin aarteet on kohtuu hyvin piilotettu.

Kiitos vastauksestasi rioichi!!

Kyllä syy miksi mun peli jäätyy on jokin monimutkaisempi. Pelini jäätyy siis heti. En ole koskaan kerinnyt edes ampumaan. Yrityksiä takana noin 50-70. Yhteistyöpeli toimii aina.

Kyssäri. Miten saa käyttöön kaupasta ostettuja herkkuja yksinpelissä. Esim. ostin loputtomat paukut ja jonkun pyssyn, mutta kun kokeilin ihan random chapterissä niin ei näkynyt (normilla läpi ja kokeilin easyssä). Pitääkö ne "aktivoida" ensiksi vai?

Sais tulla päivitys joka korjais yhteispelissä muutaman jutskan. Tosi ärsyttävä jos omasta teamistä lähtee pari jampaa kesken peliä.Ryöstössä tietää teurastusta:o Ja edelleen pelin haku voisi olla fästimpi.

Kyssäri. Miten saa käyttöön kaupasta ostettuja herkkuja yksinpelissä. Esim. ostin loputtomat paukut ja jonkun pyssyn, mutta kun kokeilin ihan random chapterissä niin ei näkynyt (normilla läpi ja kokeilin easyssä). Pitääkö ne "aktivoida" ensiksi vai?

Olet oikeassa, ne pitää aktivoida. Menet valikkoon ja sieltä kauppaan. Sitten vaan valikoihin ja valitset sieltä mitä tahdot.

Muutoin trophyt olivat helpohkoja, mutta steel fist master aiheutti kyllä v-käyrän nousua enemmän kuin mikään trophy missään pelissä. Chaper 4:ssä tuon keräsin, mutta jostain syystä sain junnata tuota kohtaa n. 2 tuntia, kun peli ei rekisteröinyt kaikkia laukauksen jälkeen tehtyjä tappoja.

Itellä on nyt sama trophy ongelmana. Kaikki muut olen saanut, mutta tätä ei jostain syystä tipu. Samassa nelos chapterissä oon tuota yrittäny. Se pronssi tuli kyllä ilman ongelmia, mut tää hopeinen ei vaan tipu vaikka omasta mielestä tarvittavan määrän olen peräkkäin tehnyt.

Joskus aikoinaan pelin jossain ennakkojutussa pelin julkistamisen aikoihin kerrottiin, että pelin lumeen olisi panostettu erityisen paljon. Onko asia näin kun olette itse peliä pelannut? Onko lumi mitenkään erikoisen hyvin tehty?

Onko pelin lumi aidointa mitä olette missään pelissä nähneet? Miten se lumi näin yleensä ottaen pelissä käyttäytyy?

Onko lumi mitenkään erikoisen hyvin tehty?
Ihan kelvollisesti, mutta muistuttaa paikoitellen enemmän vaahtoa kuin lunta. Mutta toistaiseksi parasta lunta, mitä peleissä muistan tulleen vastaan.

Jos aihe kiinnostaa enemmänkin, käy katsomassa netistä videoita.

Ihan kelvollisesti, mutta muistuttaa paikoitellen enemmän vaahtoa kuin lunta. Mutta toistaiseksi parasta lunta, mitä peleissä muistan tulleen vastaan.

Jos aihe kiinnostaa enemmänkin, käy katsomassa netistä videoita.

Millä perusteella enemmän vaahtoa muistuttaa kuin lunta?

Eikö kaikki jalanjäljet jää näkyviin ja sitten sade peitä ne jne.? Jos siis käy jossain paikassa ja palaa takaisin hetken päästä kaikki jalanjäljet lumessa on säilyneet ellei sade ole jotenkin niitä peittänyt tms.

Että eivät katoa niin kuin itsestään vaan jokin sade tai jokin peittää ne vähitellen tai muu vastaava.

Millä perusteella enemmän vaahtoa muistuttaa kuin lunta?
Hahmon liikkuessa lumen pinnalle nousee ikään kuin vaahtokuplia. Kai se on kuvastavinaan sitä askelten alta "syrjäytynyttä" lunta. Nopeassa liikkeessä se näyttää ihan kelvolliselta, mutta kun tarkoituksella kävelee hitaasti ja "lähellä kameraa", efektin keinotekoisuus paljastuu hyvin nopeasti.

Eikö kaikki jalanjäljet jää näkyviin ja sitten sade peitä ne jne.? Jos siis käy jossain paikassa ja palaa takaisin hetken päästä kaikki jalanjäljet lumessa on säilyneet ellei sade ole jotenkin niitä peittänyt tms.
Sanotaan näin, että lumen käyttäytyminen ei ole tässä pelissä todellakaan mikään pääasia, joten ei ole tullut kiinnitettyä asiaan tuon tarkempaa huomiota. En siis myöskään näe aiheelliseksi jatkaa keskustelua kovinkaan syvällisellä tasolla ainakaan tässä ketjussa. Voidaan jatkaa sitten, kun olet itse käynyt jossakin toteamassa, miltä se lumi mielestäsi näyttää.

Ylös Bottom