Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zxcvbnm
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Tähän pieni tarkennus, eli pelin kyllä voi ostaa ulkomailta - kunhan on Euroopasta (vai onko jotain poikkeuksia?).
On poikkeuksia ja Uncharted 2 on sellainen. Syyskuussa, tämän threadin sivulla 39 asiaa kummasteltiin myös ja vaikka tuo kieltämättä melkoista tylyytystä julkaisijoiden toimesta onkin niin sillä mennään.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Mistä päin itse Uncharted 2 tuli hommattua, eli voisiko kyse olla vaan siitä tavanomaisesta pulmasta, ettei ulkomailta hommattuun peliin kotimaisesta storesta ostettu DLC välttämättä tule toimeen keskenään?

Tuo saattapi olla mahdollista sillä se on erikoisversio jota jaettiin lehdistölle eikä siinä ole mitään suomenkielellä.

PS:
Pystyisköhän johonkin paikkaan tekemään ilmoituksen asiasta jotta sais rahat takas:confused:
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Pystyisköhän johonkin paikkaan tekemään ilmoituksen asiasta jotta sais rahat takas:confused:
Ihan virallista PlayStation-tukea voi kokeilla. Lähetä sähköpostia osoitteeseen fi-hotline <ät> nordiskfilm.com. Asiakastuen numero on 0600 - 411 911 (arkisin klo 12-18). Puhelu maksaa 0,79 /min + pvm.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Ihan virallista PlayStation-tukea voi kokeilla. Lähetä sähköpostia osoitteeseen fi-hotline <ät> nordiskfilm.com. Asiakastuen numero on 0600 - 411 911 (arkisin klo 12-18). Puhelu maksaa 0,79 /min + pvm.

Turha varmaan soitaa. Vaikka saisitkin rahasi takaisin, joutuisit maksamaan puhelusta varmasti reilusti yli sen DLC:n hinnan. :P
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Tuli palattua taas Uncharted 2:en pariin ja tuntuu tosi hyvältä. Tästä pelistä en kyllä enää luovu ikinä.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Nyt tämäkin tuotos vedetty läpi. Aikaa kului 10 tuntia ja vihollisia kuoli 895.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Ostin pelin platium version ja huomasin että pelissä ei ole suomi tekstejä. Saako mitenkään päälle vai onko niitä etes?
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Ostin pelin platium version ja huomasin että pelissä ei ole suomi tekstejä. Saako mitenkään päälle vai onko niitä etes?

Ostitko pelin Suomesta? Ainakin itselläni taisi olla Suomi valmiiksi, johtuen varmaankin siitä, että konsolin käyttis on suomeksi. Päävalikon asetuksista ne pystyi vaihtamaan, tarjolla taisi olla kolme erilaista.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Tilasin CDon.comista. Konsolin kieli on suomi ja olen katsonut pelin valikosta mutta ei vain löydy. : (
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Tuotekoodi taitaa olla BCES-00509 enkä löytänyt sillä mitään ketjusta.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Tuotekoodi taitaa olla BCES-00509 enkä löytänyt sillä mitään ketjusta.
Näemmä tuo on sitten se "yleiseurooppalainen" versio. Valitettavasti tuossa ei ole lokalisointeja suomeksi. BCES-00757 on Pohjoismaiden versio, josta suomikin löytyy yhtenä kielivaihtoehtona. BCES-00727 on puolestaan UK-versio.

Ja kyllä, jälleen kerran SCEE:n tuotekoodiperseily on juuri sieltä itsestään.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Oisko kenelläkään mitään tietoo seuraavasta asiasta: Ostin Drakes Fortune DLC:n, suoraan storesta, eli en menny multiplayeriin ja siitä ostamaan vaan suoraan storeen.
Sitten kun menin pelaamaan niin se rupes valittamaan jotain tyylin että et ole ostanut laajennuspakkausta, vaikka olin sen juuri ostanut. No, ajattelin sit ettei se ollu vielä älynny sitä että olin ostanut sen. Nyt siitä on jo viikko enkä vieläkään pääse.:(
Olinko tehny jotakin väärin vai pitääkö siinä multiplayer aulassa etsiä joku linkki tms.?
Jos jollakulla ois jotain tietoo asiasta niin voi laittaa viestii.

Johtuu varmaa aluelukituksista. Itellä on brittiversio pelistä (Region code BCES00727) ja Suomen versio on BCES00757. Jos ne on eri, tee uusi käyttäjä jonka maana on se mistä sun peli on. Sit tilaa PSN card sieltä maasta mihin rekisteröidyit (paitsi jos keksit jonku tavan millä saa rahaa sille käyttäjälle). Sit ostat DLC ja pitäs toimii sun pääkäyttäjätunnuksella.

Jee eka posti täällä!
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Moi,
Pelaan melkein joka päivä U2 netissä ja haluaisin suomalaisii kavereita sinne. voitteko lähettää tunnuksianne mun sähköpostiin. Ite oon vasara00. ja oon nyt taso 50.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Tietääkö joku miten Uncharted 2 moninpelissä potkastaan toinen pelaaja joltain reunalta alas?
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

millaset kuulokkeet pitää ostaa ps3:lle, jotta pystyy puhua esim:kavereitten kanssa ja missä niitä kuulokkeita ps3:lle myydään.
 
Ylös Bottom