Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Mulla olis kiperä kysymys.

Oon ostanu Iso-Britanniasta tän pelin ja siihen on tullut jo muutama lisäosa.
Suomen PSN storessa lukee, että lisäosat tarkotettu koodille (lukee pelinkannen taitoskohdassa) BCES 00757 ja tässä UK versiossa lukee BCES 00727.
Että jos ostan Suomen PSN-Storesta nämä lisäosat niin toimivatko ollenkaan??? :confused::confused:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

oon 22. kohas jossa pitäis kiertää temppelin lukittu ovi mutta en keksi mistä pitää mennä voisiko joku auttaa:confused:
sun pitää kiivetä seinässä olevia ns. irtonaisia tiilin palasia ylös ja sieltä jatkaa matkaa
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Mulla olis kiperä kysymys.
Että jos ostan Suomen PSN-Storesta nämä lisäosat niin toimivatko ollenkaan??? :confused::confused:

Eipä taida toimia ei, pitäisi olla saman alueen peli ja DLC. Itsellä on sama ongelma ja yritin jopa ostaa lisäosia britti-storesta, mutta se ei hyväksynyt korttitietojani vaikka kuinka niitä käänteli. Taitaa siis jäädä lisäpaketit kokematta omalta osalta :(
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Eipä taida toimia ei, pitäisi olla saman alueen peli ja DLC. Itsellä on sama ongelma ja yritin jopa ostaa lisäosia britti-storesta, mutta se ei hyväksynyt korttitietojani vaikka kuinka niitä käänteli. Taitaa siis jäädä lisäpaketit kokematta omalta osalta :(

Tuli mieleen että toimisiko jos tilais jostain UK:sta semmosen PSN cardin. Jolla vois sitte helposti syöttää tiedot sinne...
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Tuli mieleen että toimisiko jos tilais jostain UK:sta semmosen PSN cardin.
Kyllä toimii. Testattu ihan korkeimman omakätisesti, eli UK:sta ostettu PSN-prepaid toimii UK Storessa vallan mainiosti, vaikka olisikin feikkitunnus, jonka nimi- ja osoitetiedot ovat mitä ovat.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Ok, mistä mahdoit ostaa?
UK:ssa asuva vaimon sisko osti ja laittoi tekstarilla sitten varsinaisen lunastuskoodin. Mutta saa noita wepistäkin, esim. Gamepointsnow myy. Tosin tällä hetkellä 20 punnan kortit ovat loppu, joten pitää kerralla panostaa 50 punnan läpyskään.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Voisi joku kertoa vähän omia mielipiteitä tuosta uudesta DLC:tä, että tietää vähän kannattaako ostaa....

Parin illan matsien jälkeen uskallan kyllä suositella tuota pakettia, jos moninpeli vielä yhtään kiinnostaa. Pidin erityisesti highrise-kartasta ja sen korkeuseroista sekä valoisuudesta. Museokin on ihan jees. Siinä on tullut liikuttua niin paljon kattoja pitkin etten edes muista miltä ne sisätilat näyttää.

Uudet trophyt näyttivät aluksi tylsiltä (ansaitse x mitalia), mutta kyllähän niitä vaan on hauska kerätä. Pelissähän tuo edistyminen vielä näytetään per trophy niin ei voi olla koukuttumatta. No ehkä tuo 100 tricky-mitalia on enemmän työläs kuin hauska.

Niin, ja onhan paketissa myös erät hienoimmista trophy-suomennoksista :D
Rock a Rhyme = Riimissäryttääjä
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Joo on tullut muiltakin kuultua kaikke hyvää tästä niin eiköhän tämä mene ostoon, kun muutenkin ajattelin huomenna käydä kipasee 20e PSN Cardin. Pelailtua tulee joka päivä ja peliseura kelpaa. Onhan tuolla omalla listalla jotain 5-6 jotka pelaa aktiivisesti, mutta 2 on vain mikki.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Viikko sitten tuli aloitettua ensimmäisen Unchartedin tahkoaminen - tiistaina tuli valmiiksi ja heti sen jälkeen poimin pelihyllyyni tuon kakkos osan.

Moninpeli kiinnostaa ja olisihan se hieman hauskempaa kun olisi kaikki trophyt ja mapit käytettävissä samoin tein. Ilmeisesti Heroes Skins Pack on pelkästään noita skinejä täynnä - eli ei varsinaista uutta pelillistä sisältöä - ei siis kiinnosta meikäläistä. Siege Pack käsittääkseni sisältää parit mapit ja kasan trophyjä mutta mites Drakes´s Fortune Multiplayer Pack? Mitkä nyt minun kannattaa ostaa kun lisää sisältöä moninpeliin haluan?
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Viikko sitten tuli aloitettua ensimmäisen Unchartedin tahkoaminen - tiistaina tuli valmiiksi ja heti sen jälkeen poimin pelihyllyyni tuon kakkos osan.

Moninpeli kiinnostaa ja olisihan se hieman hauskempaa kun olisi kaikki trophyt ja mapit käytettävissä samoin tein. Ilmeisesti Heroes Skins Pack on pelkästään noita skinejä täynnä - eli ei varsinaista uutta pelillistä sisältöä - ei siis kiinnosta meikäläistä. Siege Pack käsittääkseni sisältää parit mapit ja kasan trophyjä mutta mites Drakes´s Fortune Multiplayer Pack? Mitkä nyt minun kannattaa ostaa kun lisää sisältöä moninpeliin haluan?

Siege Pack sisältää ehkä hieman enemmän kuin Drakes Fortune MP Pack, mutta on sillä myös vähän enemmän hintaakin. Ainakin DF MP Packissa on 2 mappia jotka ovat oikeasti hauskoja ja toimii melkein kaikissa pelimuodoissa ihan hyvin. Siegen mapeista en tiedä, kun en omista sitä mutta ainakin kaikki on kehunut niitä joten sanoisin Siege Packi kannattaa ostaa.

Nyt ottaa kyllä hieman päähän kun 4 kertaa peräkkäin tuli yhteysvirhe ja 3 niistä tuli 40 000 sakko =120 000 pistettä harakoille... :mad:
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Missäs peli muodoissa näitä Playstation Storesta ostettuja skinejä voi käyttää ku en oo ite ainakaa löytäny mistään mitään esim. Kilzone pukuja vaikka oon sellasen jutun ostanu mis tulis Kilzone puku.:confused:
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Missäs peli muodoissa näitä Playstation Storesta ostettuja skinejä voi käyttää ku en oo ite ainakaa löytäny mistään mitään esim. Kilzone pukuja vaikka oon sellasen jutun ostanu mis tulis Kilzone puku.:confused:

Kaikissa muissa paitsi yhteistyöpeleissä. Paina R1:stä multiplayer valikossa ja sieltä voit valita haluamasi hahmon.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Kaikissa muissa paitsi yhteistyöpeleissä. Paina R1:stä multiplayer valikossa ja sieltä voit valita haluamasi hahmon.

Paina neljöä [_] niin pääset profiiliin josta voit vaihtaa hahmoa ja buustereita. R1:tä se menee kauppaan.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Missäs peli muodoissa näitä Playstation Storesta ostettuja skinejä voi käyttää

1.07 päivityksen myötä nahkansa voi valita sankaripuolelta myös co-op arena-pelimuodoissa, eli survival, gold rush ja siege. Co-op tehtävissä valintaa ei varmaankaan sallita kun niissä on niitä ääninäyteltyjä välipätkiä.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Mikäköhän on vikana kun 2 hengen ryhmä pelittää oikeen hyvin, mutta sitten kun tulee 3 pelaaja niin lennän aina ulos. Ehdin hetken olla ryhmässä ja sitten lennän ulos. Välillä toimii ihan hyvin, mutta yleensä lennän ulos. Tosi rasittavaa.... ??
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

ehkä sut potkitaan ulos pelistä. En tiedä voisko se johtua muusta. Ehkäpä sulla on jotenkin "epävakaa nettiyhteys" jos on liikaa pelaajia.

Itse olen pitänyt hieman taukoa kun on tullu pelattua niin paljon Bad Company kakkosta, mutta pelaan välillä tätäkin. Halukaat lisätköön: petska

Onko kenellekkään muodostunut jotain lempi asetta?? Itselläni pistole ja haulikot ovat olleet lähellä sydäntä tehojensa takia. Niillä tykkään kaartaa selustaan tai väijyä lähellä aarretta. 8D Niillä on tullut parhaat rahasuorituksetkin ryöstöissä (pari-kolme kertaa tullut jopa 50 000$. <- käynyt vähän säkä. :D :D) Itse tuppaan olemaan ryöstö matseissa sellainen tappojen perässä juoksia enkä paljoakaan ole aarretta nostellut <- vaikka pitäis.. Mutta suojeltu on aaretta kylläkin..ja paljon.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Mikäköhän on vikana kun 2 hengen ryhmä pelittää oikeen hyvin, mutta sitten kun tulee 3 pelaaja niin lennän aina ulos.

Olen joskus törmännyt samaan. Hostin vaihto saattaa auttaa. Jos käytät mikkiä niin kokeile lennätkö ulos myös kun se on sammutettu aulassa. Sen voi kytkeä taas päälle kun matsi alkaa.
 
Ylös Bottom