Vastaus: Uncharted 3: Drake's Deception [PS3 Hype]
Seikkailua ja tutkimista pitäisi nimenomaan vähentää tai sitten tehdä siitä mielenkiintoista. Itse pidän ykköstä paljon parempana pelinä, koska se keskittyi pelin vahvuuteen, eli hienosti animoituun ja liikkuvaan räiskintään. Kakkosessa tuota sarjan tylsää ja automatisoitua tasoloikkaa oli aivan liikaa ja peli kärsi todella paljon tämän vuoksi. Ja oikeastaan räiskintäkin oli tylsempää, kun ykkösessä valitusta saaneista samalla areenalla tulevista vihollisaalloista oli suurimmaksi osaksi luovuttu ja lähinnnä juostiin eteenpäin ilman tarvetta vilkuilla sivuilleen tai taakseen.
Eli, joko vähentävät tasoloikkaa ja "seikkailua" ja lisäävät vielä yhden vaikeamman vaikeusasteen kuin Crushing tai sitten muuttavat "seikkailuelementit" seikkailuelementeiksi ja tekevät tasoloikasta haastavampaa. Jos jompikumpi näistä ei toteudu, en pahemmin peliltä odota mitään suuria. Sellainen kasin läpijuoksu, ilman kuorrutusta pelkkä seiska. Ja hahmot ja tarina takaisin ykkösen tasolle.
Seikkailua ja tutkimista pitäisi nimenomaan vähentää tai sitten tehdä siitä mielenkiintoista. Itse pidän ykköstä paljon parempana pelinä, koska se keskittyi pelin vahvuuteen, eli hienosti animoituun ja liikkuvaan räiskintään. Kakkosessa tuota sarjan tylsää ja automatisoitua tasoloikkaa oli aivan liikaa ja peli kärsi todella paljon tämän vuoksi. Ja oikeastaan räiskintäkin oli tylsempää, kun ykkösessä valitusta saaneista samalla areenalla tulevista vihollisaalloista oli suurimmaksi osaksi luovuttu ja lähinnnä juostiin eteenpäin ilman tarvetta vilkuilla sivuilleen tai taakseen.
Eli, joko vähentävät tasoloikkaa ja "seikkailua" ja lisäävät vielä yhden vaikeamman vaikeusasteen kuin Crushing tai sitten muuttavat "seikkailuelementit" seikkailuelementeiksi ja tekevät tasoloikasta haastavampaa. Jos jompikumpi näistä ei toteudu, en pahemmin peliltä odota mitään suuria. Sellainen kasin läpijuoksu, ilman kuorrutusta pelkkä seiska. Ja hahmot ja tarina takaisin ykkösen tasolle.