Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Et oo tosissas?! Sietäisit hävetä!
Kyllä... olen tosissani. Sinänsä sarja on aina kiinnostanut minua, mutta ikinä ei ole vain ostoskärryyn sattunut matkaan. Nooh, taidanpa laittaa Amazonin tilaukseen pari lisäystä.
Vähän off-topiciksi tämä menee, mutta onko ykkösen ja kakkosen pelaamisenjärjestyksellä kamalasti väliä? Kakkosta kun tulee vastaan lähes jokaisella kauppareissulla, mutta ykkönen on jo Kajaanissa vähän harvinaisempi näky.
Vähän off-topiciksi tämä menee, mutta onko ykkösen ja kakkosen pelaamisenjärjestyksellä kamalasti väliä?
Mä arvasin, että heti lähdetään lentokoneturman jälkeen vaeltamaan kohti tuntematonta.
Eeppinen traileri, ei siinä muuta.
- Paljon tekstiä -
Que? Neljä viikkoa pelin julkaisuun.. joka on 1.11.2011.Tämä tuli omalla kohdalla täysin puskista ja enään nelisen viikkoa. Sweet! .
Perusluikkujen tehoa saisivat tosiaan viilata asteen verran tehokkaampaan suuntaan; harvassa pelissä AK-47 ihan noin tehoton on jos ei tosiaan niitä headshotteja saa napsittua. Vihollisvyörytkin silloin tällöin aika massiivisilta tuntuivat mutta onneksi niitä silti on rajattu määrä, eli millään maagisen ikuisilla respawn-pisteillä ei sentään pelleillä.Välillä ampuessani vihollisia luulin ampuvani naulapyssyllä, kun ukot eivät tunnu millään kaatuvan (kyllä, tiedän että headshotista kuolee yhdestä, mutta rintaan pitää silti ampua lippaallinen). Lisäksi vihollisia tulvii eteen koko ajan lisää ja lisää. Sitten kun viimein on saanut ukot puhdistettua alueelta, kävelet sen 10 metriä eteenpäin ja jäät taas siihen muurin taakse puoleksi tunniksi ammuskelemaan.