Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uncharted: Drake's Fortune

Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Demoa tuli vähän tismattua ja grafiikka oli namia.

Mutta perhana on vaikea peli, siis kaverithan osuvat easylla vähänkin kun päätä kiven takaa nostat. Jatkuvat punaiset osumat saivat lähinnä minut näkemään punaista.. :cool:


Tai sitten olen evo
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Demoa tuli vähän tismattua ja grafiikka oli namia.

Mutta perhana on vaikea peli, siis kaverithan osuvat easylla vähänkin kun päätä kiven takaa nostat. Jatkuvat punaiset osumat saivat lähinnä minut näkemään punaista.. :cool:


Tai sitten olen evo
Kyllä oli itsellenikin vaikea aluksi, mutta kun vähän pelasin niin ei enää Helpolla ollut kovin vaikea. Mutta voin sanoa, että sitten Vaikealla ja Murskaavalla on hiton vaikea peli. Mutta on kyllä yksi PS3:n parhaista peleistä ja komein peli ehkäpä PS3:lla. Ehdottomasti kannattaa ostaa kokoversio, namia on koko peli ja tarina on mahtava. Miinus on vain se, että peli on aika lyhyt. Pääsee läpi 6-10 tunnissa kun nopeaa vetää, mutta ei ole järkeä mennä vain juoksemalla.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Demoa tuli vähän tismattua ja grafiikka oli namia.

Mutta perhana on vaikea peli, siis kaverithan osuvat easylla vähänkin kun päätä kiven takaa nostat. Jatkuvat punaiset osumat saivat lähinnä minut näkemään punaista.. :cool:


Tai sitten olen evo

En oo ite mikään ultimate pro FPS-pelaaja, mutta kuolemat Mediumilla (per taso) jäivät ihan kohtuullisiin lukemiin. En pidä kovinkaan kauaa päätä esillä, vaan jään esiin vain, jos vastustaja on jatkuvasti tähtäimen kohdalla.

Sitten tietty liikun sen esteen/suojan takana, enkä jää täysin samaan kohtaan. Toki sitä ihan aluksi mokasi tilanteet useammin, mutta sitten jo huomasi, miten niitä oikeen tapetaan, mahd. tehokkaasti. :cool:

Ai niin, demo oli muuten yllättävän vaikea. Sujui paremmin koko versiossa. Suosittelen ihan tosissaan kokemaan täyden version. Et pety, ja on vähän niinkun must-peli :D
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Kyllä oli itsellenikin vaikea aluksi, mutta kun vähän pelasin niin ei enää Helpolla ollut kovin vaikea. Mutta voin sanoa, että sitten Vaikealla ja Murskaavalla on hiton vaikea peli.

No pöh. Minähän pelasin pelin heti alkuun hardilla läpi, ja silti peli tuntui melko helpolta. Mutta eipä siinä, pelistä jäi silti todella hyvä vaikutelma. Jatko-osaa odotellessa.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Pelasin itse alkuun Mediumilla läpi, sitten heti perään Hardilla ja Murskaavalla. Aarteita puuttuu vielä 6. Siitä olen ylpeä kun yleensä tämmöisissä kautan Messias Internettiä, mutten nyt:)
Tosin nyt ollaan Easyllä vetäisemässä n. puolessa välissä, mutta innostus on vähän hiipunut...olen ollut samassa kohdassa jo 1kk:rolleyes:
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Peli tuli Hardilla ja murskaavalla pelattua läpi ja läjä aarteitakin kerättyä, mutta nyt kun nuo trophyt ei tule vanhoilla tallennuksilla voimaan on pakko ottaa homma alusta :(
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Peli tuli Hardilla ja murskaavalla pelattua läpi ja läjä aarteitakin kerättyä, mutta nyt kun nuo trophyt ei tule vanhoilla tallennuksilla voimaan on pakko ottaa homma alusta :(

eiköhän murskaavalla uusi roundi avaa palkinnot helpommilta vaikeusasteilta. Ja jos sattuu olemaan tallennus ennen loppua voi olla hyvinkin mahdollista että jotain saa auki. Toki kannattaa silti pelätä pahinta :(
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Demokokeilun aikoihin suhtauduin Uncharted: Drake's Fortuneen melko nihkeästi, mutta nyt kun olen niittänyt kokoversiota lähes loppuun asti, peli on ylittänyt odotukseni moninkertaisesti. Aivan mieletöntä kenttädesigniä, maisemia ja animaatio pysyy käsittämättömän sulavana. Tässä on mielestäni grafiikan kärkitapauksia PS3:lla. Ovathan Assassin's Creed, GTAIV ja MGS4 kivannäköisiä, mutteivät lähimainkaan näin sulavia grafiikan tasollaan.

Muutamissa kohdissa olen kuollut ns. hel-ve-tin monta kertaa, mutta niistä selvitessä tuntuukin saavuttaneen jotain. Toisaalta nyt kun loppua kohden mukaan on tarttunut uusia aseita - kuten beretta ja M4 - toiminta vaikuttaa samalla helpottuneen jonkin verran. Pelaamisesta tuli parempien mutkien kanssa myös mielekkäämpää. Vaikkakin panoksia jaetaan normaalilla vaikeustasolla kautta linjan melkoisen niukasti. Usein tuppaa käymään niin, että kesken kiihkeimmän tulitaistelun rauta lyö tyhjää ja konflikti tulee astetta enemmän iholle. Tietysti tällä on saatu myös omalaatuista jännitystä koitoksiin.

Ohjaus taisteluissa on aika lähellä ensiluokkaista ja ennen kaikkea monipuolinen; välillä tulee sellaisia killing spree -vetoja, joita kehtaisi katsella uusintanakin. Alussa tuntui siltä, että tässähän räiskitään jatkuvasti, mikä ei ole osoittautunutkaan olevan kaukana totuudesta. Rauhalliselle seikkailulle ei ole juurikaan jätetty aikaa, vaan pelin kesto täyttyy melko puhtaasti asetoiminnalla.

Mikä taas loppua kohden juonen kohdalla hieman kyrsii, on se, että peli tekee...
... farcryt käsittämättömässä vaiheessa. Olin juuri julistamassa, että tämä on seikkailumeiningillään se Indiana Jones, joka Kristallikallovaltakunnan (whatever) piti olla. Tarkoitan siis, että Far Cry 1:n lailla järjettömän hienoon viidakkosissimeininkiin sotketaan mutantteja. Word... Ei vain nappaa.
Loppuun asti tietysti pelataan, mutta semisti pettyneenä. Silti varauksetta Unchartedia voi ja pitää suositella kaikille timanttisesta seikkailusta ruudinkatkuisella äksönin kera nauttiville.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Mikä taas loppua kohden juonen kohdalla hieman kyrsii, on se, että peli tekee...
... farcryt käsittämättömässä vaiheessa. Olin juuri julistamassa, että tämä on seikkailumeiningillään se Indiana Jones, joka Kristallikallovaltakunnan (whatever) piti olla. Tarkoitan siis, että Far Cry 1:n lailla järjettömän hienoon viidakkosissimeininkiin sotketaan mutantteja. Word... Ei vain nappaa.
Loppuun asti tietysti pelataan, mutta semisti pettyneenä. Silti varauksetta Unchartedia voi ja pitää suositella kaikille timanttisesta seikkailusta ruudinkatkuisella äksönin kera nauttiville.

jep... sama fiilis tuli itelläkin, mutta onneksi sillä oli sentään semi adventure henkinen selitys. seuraa indiana jones IV spoiler
ei tullut mitään ufoja indiana jones tyyliin :confused:
muuten oli kylläkin täyttä rautaa!
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Tämä peli oli huomattavasati parempi kuin Indiana Jone 4 ja se on varma juttu. Ei edes ne lopun ihme jutut ollu huonoja ja vaan hyviä itse asiassa. Se oli kuin napattu Indistä tunnelman kannalta.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Eilen tipahti peli postiluukusta ja tänä aamuna sain pelin pelattua. Hyvä pelihän tämä oli. Hienot grafiikat, hyvät näyttelijät, hyvä juoni, hyvä pelattavuus. Välillä se kuvan väriseminen liikkeessä häiritsi, muttei paljoa. Annan 8 ja puol. Lämmitti kovasti Indiana Jones elokuvien ystävää.

Se lopun taistelu siellä laivalla oli kyllä pettymys. Miksi ihmeessä pelin loogisuus vaihtuu kesken kaiken ja kaikkia vihollisia ruudulla ei voikkaan ampua? Miksi ihmeessä sen pääpahiksen piti olla siinä näkyvillä koko ajan jos sitä ei voinut ampua?

Eiköhän tästä jatko-osia tule ainakin muutama.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Ollut jo tiedossa tuo 22. päivä jo vähän pitemään. Ja juu, pakkohan se on pelata läpi uudestaan ihan vaan trophyjen ja pelin hyvyyden vuoksi. :)
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Tämä peli oli huomattavasati parempi kuin Indiana Jone 4 ja se on varma juttu. Ei edes ne lopun ihme jutut ollu huonoja ja vaan hyviä itse asiassa. Se oli kuin napattu Indistä tunnelman kannalta.

Ei Indiana Jonesissa mitään muuta huonoa minusta ollut kuin lopun
ufo pelleilyt
Ihan mukiimenevä leffa vaikka pari kohtaa vähän överiski vetikin. Itse ainakin harkitsen Blu-ray version hankkimista jo pelkkien efektien ja maisemien takia.
Mutta en lähde leffaa peleihin vertaamaan.
Uchanrted on kaunis, toimiva mutta paikoitellen puuduttava noiden räiskintä kohtauksiensa kanssa.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Mielestäni erittäin onnistunut ratkaisu Naughty Dogilta pistää nuo trophyt peliin. Saa varmasti monet pelaajat takaisin Unchartedin hienon pelikokemuksen ääreen tämän uudistuksen myötä, ainakin minut saa...
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Mielestäni erittäin onnistunut ratkaisu Naughty Dogilta pistää nuo trophyt peliin. Saa varmasti monet pelaajat takaisin Unchartedin hienon pelikokemuksen ääreen tämän uudistuksen myötä, ainakin minut saa...

niin minutkin
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Eilen tipahti peli postiluukusta ja tänä aamuna sain pelin pelattua. Hyvä pelihän tämä oli. Hienot grafiikat, hyvät näyttelijät, hyvä juoni, hyvä pelattavuus. Välillä se kuvan väriseminen liikkeessä häiritsi, muttei paljoa. Annan 8 ja puol. Lämmitti kovasti Indiana Jones elokuvien ystävää.

Se lopun taistelu siellä laivalla oli kyllä pettymys. Miksi ihmeessä pelin loogisuus vaihtuu kesken kaiken ja kaikkia vihollisia ruudulla ei voikkaan ampua? Miksi ihmeessä sen pääpahiksen piti olla siinä näkyvillä koko ajan jos sitä ei voinut ampua?

Eiköhän tästä jatko-osia tule ainakin muutama.

Naughty dog on jo aikoja sitten paljastanut, että tämä on trilogia. eli tulee ainakin kolme uncharteddia :)
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Tästä videosta voisi päätellä että tulevat trophyt ovat täysin samat kuin jo pelissä olevat medalit. Toivoisin kyllä että olisi edes joitain uusiakin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Eipä ainakaan minua haittaa. Hyvä vain, että niistä vanhoistakin saavutuksista on jatkossa jotain hyötyä. Näkyypähän kyseiset saavutukset jossain muillekin pelaajille.
 
Ylös Bottom