Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kyllä oli itsellenikin vaikea aluksi, mutta kun vähän pelasin niin ei enää Helpolla ollut kovin vaikea. Mutta voin sanoa, että sitten Vaikealla ja Murskaavalla on hiton vaikea peli. Mutta on kyllä yksi PS3:n parhaista peleistä ja komein peli ehkäpä PS3:lla. Ehdottomasti kannattaa ostaa kokoversio, namia on koko peli ja tarina on mahtava. Miinus on vain se, että peli on aika lyhyt. Pääsee läpi 6-10 tunnissa kun nopeaa vetää, mutta ei ole järkeä mennä vain juoksemalla.Demoa tuli vähän tismattua ja grafiikka oli namia.
Mutta perhana on vaikea peli, siis kaverithan osuvat easylla vähänkin kun päätä kiven takaa nostat. Jatkuvat punaiset osumat saivat lähinnä minut näkemään punaista..
Tai sitten olen evo
Demoa tuli vähän tismattua ja grafiikka oli namia.
Mutta perhana on vaikea peli, siis kaverithan osuvat easylla vähänkin kun päätä kiven takaa nostat. Jatkuvat punaiset osumat saivat lähinnä minut näkemään punaista..
Tai sitten olen evo
Kyllä oli itsellenikin vaikea aluksi, mutta kun vähän pelasin niin ei enää Helpolla ollut kovin vaikea. Mutta voin sanoa, että sitten Vaikealla ja Murskaavalla on hiton vaikea peli.
Peli tuli Hardilla ja murskaavalla pelattua läpi ja läjä aarteitakin kerättyä, mutta nyt kun nuo trophyt ei tule vanhoilla tallennuksilla voimaan on pakko ottaa homma alusta
Mikä taas loppua kohden juonen kohdalla hieman kyrsii, on se, että peli tekee...
Loppuun asti tietysti pelataan, mutta semisti pettyneenä. Silti varauksetta Unchartedia voi ja pitää suositella kaikille timanttisesta seikkailusta ruudinkatkuisella äksönin kera nauttiville.... farcryt käsittämättömässä vaiheessa. Olin juuri julistamassa, että tämä on seikkailumeiningillään se Indiana Jones, joka Kristallikallovaltakunnan (whatever) piti olla. Tarkoitan siis, että Far Cry 1:n lailla järjettömän hienoon viidakkosissimeininkiin sotketaan mutantteja. Word... Ei vain nappaa.
Tämä peli oli huomattavasati parempi kuin Indiana Jone 4 ja se on varma juttu. Ei edes ne lopun ihme jutut ollu huonoja ja vaan hyviä itse asiassa. Se oli kuin napattu Indistä tunnelman kannalta.
Mielestäni erittäin onnistunut ratkaisu Naughty Dogilta pistää nuo trophyt peliin. Saa varmasti monet pelaajat takaisin Unchartedin hienon pelikokemuksen ääreen tämän uudistuksen myötä, ainakin minut saa...
Eilen tipahti peli postiluukusta ja tänä aamuna sain pelin pelattua. Hyvä pelihän tämä oli. Hienot grafiikat, hyvät näyttelijät, hyvä juoni, hyvä pelattavuus. Välillä se kuvan väriseminen liikkeessä häiritsi, muttei paljoa. Annan 8 ja puol. Lämmitti kovasti Indiana Jones elokuvien ystävää.
Se lopun taistelu siellä laivalla oli kyllä pettymys. Miksi ihmeessä pelin loogisuus vaihtuu kesken kaiken ja kaikkia vihollisia ruudulla ei voikkaan ampua? Miksi ihmeessä sen pääpahiksen piti olla siinä näkyvillä koko ajan jos sitä ei voinut ampua?
Eiköhän tästä jatko-osia tule ainakin muutama.
http://www.ps3fanboy.com/2008/07/30/uncharteds-trophies-identical-to-in-game-medals/Tästä videosta voisi päätellä että tulevat trophyt ovat täysin samat kuin jo pelissä olevat medalit. Toivoisin kyllä että olisi edes joitain uusiakin.