Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uncharted: Drake's Fortune

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Itseä ei tuo kyllä haittaa ollenkaan että trophyt ovat vanhoja jotka ovat jo pelissä olleet. Trophyjen määrä on kyllä ihan kiva kun kerta 48 trophya yhteensä, karttuu kivasti saldo ja vielä kun Warhawkiin tulossa suunnilleen saman verran.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Eipä ainakaan minua haittaa. Hyvä vain, että niistä vanhoistakin saavutuksista on jatkossa jotain hyötyä. Näkyypähän kyseiset saavutukset jossain muillekin pelaajille.

... kunhan ne on ensin tehty uudestaan. Hyöty niistä on lähinnä harjoituksellinen, kerran tehty on ehkä helpompi tehdä myös toistamiseen.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

vanhat trophyt rokkasivat kyllä, mutta olisin toivonut uusia. noo, peli tulee taas kohta hyllyyn trophies päivitystä odottamaan
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

... kunhan ne on ensin tehty uudestaan. Hyöty niistä on lähinnä harjoituksellinen, kerran tehty on ehkä helpompi tehdä myös toistamiseen.

No ehkä niin, mutta onneksi nuo tavoitteet on pääosin helppo suorittaa. Ei kismitä, vaikka samoja asioita joutuu uudestaan tekemään.

Ruma tuo Platinium kansi, en ostais :)

Hehe, no en kyllä minäkään, jos se tuolta tulee näyttämään. Ei oikein tuollaiset varoitusnauhat kotelon laidassa vaikuta hyvältä ratkaisulta.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

No ehkä niin, mutta onneksi nuo tavoitteet on pääosin helppo suorittaa. Ei kismitä, vaikka samoja asioita joutuu uudestaan tekemään.



Hehe, no en kyllä minäkään, jos se tuolta tulee näyttämään. Ei oikein tuollaiset varoitusnauhat kotelon laidassa vaikuta hyvältä ratkaisulta.

No ei näytä ei, mutta jos hinnat on 20,99 playllä, niin kestän kyllä :)
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

No ehkä niin, mutta onneksi nuo tavoitteet on pääosin helppo suorittaa. Ei kismitä, vaikka samoja asioita joutuu uudestaan tekemään.



Hehe, no en kyllä minäkään, jos se tuolta tulee näyttämään. Ei oikein tuollaiset varoitusnauhat kotelon laidassa vaikuta hyvältä ratkaisulta.

onhan toi törkeen näkönen toi kotelo mutta eikai se peliä estä ostamasta?D
vai ihailetko ja hyväilet sitä koteloa käsissäsi :D
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

onhan toi törkeen näkönen toi kotelo mutta eikai se peliä estä ostamasta?D
vai ihailetko ja hyväilet sitä koteloa käsissäsi :D

Välillä. Hyllyssäkin se näyttää kivemmalta, kun ei ole mitään poliisinauhoja sotkemassa kansitaidetta. ;)

Olisivat edes vähän yrittäneet myötäillä aikaisempien koteloiden "platina"-teemaa, mutta kun ei. Valitaan värien maailmasta juuri sellainen väri, joka vähiten platinaa muistuttaa ja isketään tylsäksi nauhaksi.

Mutta saapa nähdä, tuleeko platinoita palehmmin osteltua. Jos joku erittäin yhyvä peli, jota en syystä tai toisesta vielä omista, päätyy platinavalikoimaan ja hinta on kohdallaan, niin miksei. Mutta tavoitteena olisi pyydystellä pelejä ihan originaalipainoksina.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Jos tuo pitää paikkaansa, niin sehän pitää laittaa peli heti päivittymään. Kokeillaans... ->

EDIT: Jep, kyllähän tuo juttu paikkaansa näyttää pitävän. Ensimmäinen trophy tuli tililleni, kun löysin ensimmäisen aarteen pelistä. Hieno homma. Tästä se palkintojen metsästys lähtee meikäläisellä liikkeelle. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Ohhoh aika yllätys että näinkin aikaisin tulivat. Harvinaista kun ovat Eurooppaan ensin ehtineet :p Vois pelata tuota ja alkaa niitä trophyja keräämään.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Onko kellään tietoa, että saanko pelin alkuvaiheessa ansaittavat trophyt heti kun käynnistän pelin? Itse kun olen noin puolessavälissä peliä eikä viitsisi uudestaan aloittaa pelkkien trophyjen takia. :((eli esim tuo trophy jonka saa kun löytää ensimmäisen aarteen)
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Onko kellään tietoa, että saanko pelin alkuvaiheessa ansaittavat trophyt heti kun käynnistän pelin? Itse kun olen noin puolessavälissä peliä eikä viitsisi uudestaan aloittaa pelkkien trophyjen takia. :((eli esim tuo trophy jonka saa kun löytää ensimmäisen aarteen)

Ei saa. Pitää aloittaa trophyjen metsästys uudesta tallennuksesta. Tämä siksi, ettei joku mene huijaamaan itselleen palkintoja esim. lataamalla netistä jonkun valmiin, 100% complete tallennuksen.

Itse vielä varmistin trophyjen saannin sillä, että poistin kaikki Unchartedin vanhat tallennukset kovalevyltä ja aloitin aivan puhtaalta pöydältä. Kyllähän noita on nyt muutama ehtinyt tulla, tuon ensimmäisen aarteen lisäksi olen saanut pokaalit "aloitteleva aarteenmetsästäjä" (löydä 5 aarretta) ja "brutaali painija" (5 vihollista piesty nyrkeillä hengiltä).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Näin vähän pelkäsinkin:( No, pitänee aloittaa peli alusta, eihän siinä mitään, loistava pelihän tämä on.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Itse vielä varmistin trophyjen saannin sillä, että poistin kaikki Unchartedin vanhat tallennukset kovalevyltä ja aloitin aivan puhtaalta pöydältä.

Riittää ihan vain New game ilman edellisissä peleissä avattuja palkintoja. Pidin aiemmat tallessa niin voi sitten katsella mitä on avannut niissä.
 
Ylös Bottom