Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Sitten kun on pelannut pelin vaikealla läpi niin pitäisikö sinne asetuksiin tulla se murskaava taso. Pelasin meinaan vaikean läpi, mutta silti asetuksissa lukee vaan helppo, normaali, vaikea. Alotin sit vaan pelaamaan sitä peliä uudestaan heti sen vaikean perään eli en nyt tiiä et onko taso vaikea vai murskaava... Anteeksi sekava teksti
Kyllä murskaava vaikeustason pitäisi tulla kun olet pelin vaikealla pelannut. En kyllä tiedä mistä tuo sitten johtuu.
Jos olet aloittanut pelin ennen Trophy-päivityksen asentamista, ei Trophyjakaan tule. Niitä saa vain jos aloittaa uuden pelin päivitetyllä versiolla. Sillä ei ole merkitystä, onko Pleikka netissä vai ei.Miks mulla ei näy torphyt siinä kortissa vaikka oon saanu niitä Kun sinne yläreunaan tulee esim. 30 pääosumaa? Tai olen löytänyt jo 10 arretta? Voiko se johtuu siitä ettei netti ollu päällä sinä hetkenä tai jotain?? Vai kuuluuko noista ees saada mittää torphyä Pelaan normaali tasolla ja olen chapter 18
Jos olet aloittanut pelin ennen Trophy-päivityksen asentamista, ei Trophyjakaan tule. Niitä saa vain jos aloittaa uuden pelin päivitetyllä versiolla. Sillä ei ole merkitystä, onko Pleikka netissä vai ei.
Minun mielestäni tuo räiskinnän ja seikkailun tasapaino on tässä pelissä ihan hyvin hallussa. Enemmän se tosin taitaa tuolle räiskinnän puolelle kallistua, mutta sitä seikkailuakin löytyy aivan sopiva määrä räiskintäosuuksien välillä (ja jonkin verran niiden aikanakin). Ja vaikka peli onkin melko lyhyt, niin loppu jättää aina sen verta hyvän fiiliksen päälle, että peliä jaksaa pelata vielä vähän lisääkin.
Diipadaapadiipa..
Avaudunko? No tottahan toki...
Jep. Itse ostin aikoinaan pelin täysin "sikana säkissä" kun halvalla sai, ja yllätyin kyllä toden teolla. Tässä jostain kumman syystä tulee joskus samoja hyviä fiiliksiä kuin vanhoja seikkailupelejä pelatessa Amigalla yms .Itselleni Uncharted oli äärimmäisen positiivinen kokemus.
...
Jos toimintapeleistä pitää, ei pitäisi pettyä. Hinta ei ainakaan ole este pelistä nauttimiselle, ja aina sen voi vaihdossa heittää tai myydä, jos ei miellytä.
Nyt ei varmaan puhuta Persian Gulf Infernosta ;Dvanhoja seikkailupelejä pelatessa Amigalla yms .
Tänään tuli ladattua demo muuten hyvä peli mutta ampuminen oli hieman hankalaa mutta se varmaan johtuu taidottomuudestani