Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Aloitin vetämään tätä kolmatta kertaa läpi (nyt HARD) ja on niin mahtavaa viihdettä että.... Olin pitänyt muutaman kuukauden tauon, jonka ansiosta olen unohtanut kaikki kohdat missä pitää mennä johonkin tai tehdä jotain En ole vielä päässyt "kirjahylly kohtaaan", jonka olen vetänyt vain you tuben avulla. En voi käsittää, mitä siellä pitäisi tehdä
Aloitin vetämään tätä kolmatta kertaa läpi (nyt HARD) ja on niin mahtavaa viihdettä että.... Olin pitänyt muutaman kuukauden tauon, jonka ansiosta olen unohtanut kaikki kohdat missä pitää mennä johonkin tai tehdä jotain En ole vielä päässyt "kirjahylly kohtaaan", jonka olen vetänyt vain you tuben avulla. En voi käsittää, mitä siellä pitäisi tehdä
Aloitit pelin ennen Trophy-päivitystä? Niitä rupeaa kertymään VAIN kun aloittaa päivitettyllä pelillä New Gamen.Minkäköhän takia mulla on muuten Unchartedin Trophyissa 0% eli ei mitään suoritettu, vaikka äsken just pelasin läpi uudestaan ja koko ajan tuli niitä juttuja pelin tiimellyksessä, että suoritit tän ja tän.
...
Minkäköhän takia mulla on muuten Unchartedin Trophyissa 0% eli ei mitään suoritettu, vaikka äsken just pelasin läpi uudestaan ja koko ajan tuli niitä juttuja pelin tiimellyksessä, että suoritit tän ja tän.
Dodiin... äsken tuli sitten The Endit toisellekkin pelikerralle, tällä kertaa mentiin Vaikealla. Vähän alle 8h siihen tais tälläkin kertaa mennä, kun puuttuvia aarteita etsiskelin. Tosin vieläkin niitä aarteita jäi ~20 puuttumaan
Minkäköhän takia mulla on muuten Unchartedin Trophyissa 0% eli ei mitään suoritettu, vaikka äsken just pelasin läpi uudestaan ja koko ajan tuli niitä juttuja pelin tiimellyksessä, että suoritit tän ja tän.
Pitipä tämäkin sitten pelata uudestaan trophyjen takia. Yritin metsästää kaikki aarteet tällä kertaa ja kyllä se sitten söi miestä kun yhden välivideon aikana tajusi ettei edelliseltä alueelta ottanutkaan aarretta messiin ja videon jälkeen oli yllättäen ovi edelliselle alueelle lukittu no onneksi sitten melkein kaikki loput löysinkin ilman moisia ongelmia...Ja jäipähän jotain seuraavalle kerrallekin
Mua ärsyttää yleensäkin kaikki ihme örkit jne. tämmösissä peleissä, mielummin menis semmosella realistisella linjalla. Far Cry ykkösessä oli sama, kun alko örkkejä tulla niin alko kyllä ottaa päähän. Uncharted oikeastaan ainoa tämmönen peli jossa örkit ei oo niin paljoa mua häirinny, kun ne kuitenkin siihen loistavaan tarinaan hyvin meni, mutta muuten en kyllä öllimöllikäisiä siedä.