Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uncharted: Drake's Fortune

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Tänään sain pelin loppuun. Oli hieno peli, eikä tästä hirveästi mitään sanottavaa ole, koska kaikki plussat ja miinukset on jo sanottu tässä ketjussa. Tai sen verran voisin sanoa, että en minä kyllä mitään uudelleen peluu arvoa tälle näe. 8/10 antaisin minä :)
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Olin unohtanu kuinka mahtavat musiikit tässä myös oli. Äsken siis aloitin uudestaan, yli vuosi sitten vedin viimeksi läpi, kun pelin ostin :)

E: Ugh, siis 1½v sitten...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Tuli tämä vasta nyt hommattua vaikka olikin jo monta kertaa kädessä pelikaupassa mutta on vain jotenkin jäänyt pois. Täm on kyllä ihan mahtava peli. Olen kahdeksannessa luvussa. pelissä on loistava tunnelma ja se imee mukaansa
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Aloitin vetämään tätä kolmatta kertaa läpi (nyt HARD) ja on niin mahtavaa viihdettä että....:) Olin pitänyt muutaman kuukauden tauon, jonka ansiosta olen unohtanut kaikki kohdat missä pitää mennä johonkin tai tehdä jotain :D En ole vielä päässyt "kirjahylly kohtaaan", jonka olen vetänyt vain you tuben avulla. En voi käsittää, mitä siellä pitäisi tehdä :rolleyes:
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Aloitin vetämään tätä kolmatta kertaa läpi (nyt HARD) ja on niin mahtavaa viihdettä että....:) Olin pitänyt muutaman kuukauden tauon, jonka ansiosta olen unohtanut kaikki kohdat missä pitää mennä johonkin tai tehdä jotain :D En ole vielä päässyt "kirjahylly kohtaaan", jonka olen vetänyt vain you tuben avulla. En voi käsittää, mitä siellä pitäisi tehdä :rolleyes:

En muista tätä kirjahylly kohtaa(missä luvussa se suunnilleen oli?), mutta en ainakaan mitään apuja ekalla kertaa tarvinnut, toivottavasti en nytkään.

Pelkäsin, että jumitun nyt sinne linnanluolaan mihin tipputtaudutaan ja sitten siellä tulee joka suunnasta ukkoo ja on yläpuolella ja koko ajan tulee lisää. Kuitenkin menin jo viidennellä yrityksellä siitä läpi. Ekalla kertaa en myös tapellut ilman aseita melkein ollenkaan, nyt oon aika paljonkin. Etenkin takaata on kiva yllättää kavereita, yhdessä kohtaa sain kolme sniikattua takaata ennenku muut huomas, että oon paikalla.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Aloitin vetämään tätä kolmatta kertaa läpi (nyt HARD) ja on niin mahtavaa viihdettä että....:) Olin pitänyt muutaman kuukauden tauon, jonka ansiosta olen unohtanut kaikki kohdat missä pitää mennä johonkin tai tehdä jotain :D En ole vielä päässyt "kirjahylly kohtaaan", jonka olen vetänyt vain you tuben avulla. En voi käsittää, mitä siellä pitäisi tehdä :rolleyes:

Ei voi olla noin vaikeeta. Käännät patsaat tiettyjä ilmansuuntia kohti siellä "kirjahyllykohdassa". Draken päiväkirja auttaa tässä...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Vois laittaa spoileriin noi tommoset paljastukset, kuten on aina kehoitettu. Vaikka vanha peli kyseessä niin silti.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

yksi ainoista Ps3 peleistä jota jaksaa pelata läpi enemmän kuin kerran. suosittelen kaikille seikkailu-pelien kannattajille:D
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Dodiin... äsken tuli sitten The Endit toisellekkin pelikerralle, tällä kertaa mentiin Vaikealla. Vähän alle 8h siihen tais tälläkin kertaa mennä, kun puuttuvia aarteita etsiskelin. Tosin vieläkin niitä aarteita jäi ~20 puuttumaan :p

Minkäköhän takia mulla on muuten Unchartedin Trophyissa 0% eli ei mitään suoritettu, vaikka äsken just pelasin läpi uudestaan ja koko ajan tuli niitä juttuja pelin tiimellyksessä, että suoritit tän ja tän.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Minkäköhän takia mulla on muuten Unchartedin Trophyissa 0% eli ei mitään suoritettu, vaikka äsken just pelasin läpi uudestaan ja koko ajan tuli niitä juttuja pelin tiimellyksessä, että suoritit tän ja tän.
Aloitit pelin ennen Trophy-päivitystä? Niitä rupeaa kertymään VAIN kun aloittaa päivitettyllä pelillä New Gamen.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

...

Minkäköhän takia mulla on muuten Unchartedin Trophyissa 0% eli ei mitään suoritettu, vaikka äsken just pelasin läpi uudestaan ja koko ajan tuli niitä juttuja pelin tiimellyksessä, että suoritit tän ja tän.

Synkronoi trophyt?
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Dodiin... äsken tuli sitten The Endit toisellekkin pelikerralle, tällä kertaa mentiin Vaikealla. Vähän alle 8h siihen tais tälläkin kertaa mennä, kun puuttuvia aarteita etsiskelin. Tosin vieläkin niitä aarteita jäi ~20 puuttumaan :p

Minkäköhän takia mulla on muuten Unchartedin Trophyissa 0% eli ei mitään suoritettu, vaikka äsken just pelasin läpi uudestaan ja koko ajan tuli niitä juttuja pelin tiimellyksessä, että suoritit tän ja tän.

Siitäkin voit päätellä saitko oikeat trophyt huom OIKEAT! ei pelin sisäisiä. Eli eka tulee ylös merkki pelin sisäisestä palkinnosta ja sen jälkeen vielä trophy ilmoitus. ;)
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Pitipä tämäkin sitten pelata uudestaan trophyjen takia. Yritin metsästää kaikki aarteet tällä kertaa ja kyllä se sitten söi miestä kun yhden välivideon aikana tajusi ettei edelliseltä alueelta ottanutkaan aarretta messiin ja videon jälkeen oli yllättäen ovi edelliselle alueelle lukittu :D no onneksi sitten melkein kaikki loput löysinkin ilman moisia ongelmia...Ja jäipähän jotain seuraavalle kerrallekin :D
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Pitipä tämäkin sitten pelata uudestaan trophyjen takia. Yritin metsästää kaikki aarteet tällä kertaa ja kyllä se sitten söi miestä kun yhden välivideon aikana tajusi ettei edelliseltä alueelta ottanutkaan aarretta messiin ja videon jälkeen oli yllättäen ovi edelliselle alueelle lukittu :D no onneksi sitten melkein kaikki loput löysinkin ilman moisia ongelmia...Ja jäipähän jotain seuraavalle kerrallekin :D

Voit ihan hyvin käydä hakemassa puuttuneet aarteet kun valitset valikosta vaan oikean luvun ja pelaat sen uudelleen läpi. ;)
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Olen pelin kerran vetänyt läpi ja nyt olen toisen kerrran 5 chapterissa

Ärsyttää ne ihme ölliäiset siellä lopussa. Varsinkin se toivomattomia vieraita chapteri on erittäin rasittava. Ekalla pelikerralla se oli vielä aika helppo kun pelasin helppo-vaikeusasteella ja nyt tiedän mitä tuleman pitää.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Mua ärsyttää yleensäkin kaikki ihme örkit jne. tämmösissä peleissä, mielummin menis semmosella realistisella linjalla. Far Cry ykkösessä oli sama, kun alko örkkejä tulla niin alko kyllä ottaa päähän. Uncharted oikeastaan ainoa tämmönen peli jossa örkit ei oo niin paljoa mua häirinny, kun ne kuitenkin siihen loistavaan tarinaan hyvin meni, mutta muuten en kyllä öllimöllikäisiä siedä.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Mua ärsyttää yleensäkin kaikki ihme örkit jne. tämmösissä peleissä, mielummin menis semmosella realistisella linjalla. Far Cry ykkösessä oli sama, kun alko örkkejä tulla niin alko kyllä ottaa päähän. Uncharted oikeastaan ainoa tämmönen peli jossa örkit ei oo niin paljoa mua häirinny, kun ne kuitenkin siihen loistavaan tarinaan hyvin meni, mutta muuten en kyllä öllimöllikäisiä siedä.

Olen samaa mieltä, että olisivat voineet jättää pois, vaikka olikin hyvin integroitu tarinaan. Toisaalta onhan pelin yhdessä esikuvassa, Indiana Jonesissa, samanlaista meininkiä esiintynyt useamminkin. Toivotaan ettei jatko-osat ainakaan vie tätä puolta liian pitkälle, kuten eräässä Indyssä kävi...
 
Ylös Bottom