Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uncharted: Drake's Fortune

Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Elikkäs onkos tämä normaalia kun pelaan Unchartedia(Platinum -versio), niin levy spinnaa aika useinkin levyasemassa(asema "raksuttaa")?

Joo-o, meikä hätkähtää vähän turhankin herkästi.:eek:
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Elikkäs onkos tämä normaalia kun pelaan Unchartedia(Platinum -versio), niin levy spinnaa aika useinkin levyasemassa(asema "raksuttaa")?
Pelin kauneus perustuu osaksi siihen, että tekstuureja sun muita striimataan Blu-ray-levyltä nerokkailla tavoilla. Eli täysin normaalia.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

^Kiitoksia vahvistuksesta, kyllä mulla itelläki oli semmonen tuntuma että tuo on ihan normaalia kun pyörittää suoraan BD:ltä.

Palikan on hyvä välillä varmistaa asiat.:)
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Jäi tämän pelin toinen läpipeluukerta näköjään vähän taka-alale kun on hyllyyn/pleikkaan tullut 4 uutta peliä
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Tänään alotin uudestaan vaikealla. on tämä kyllä niin loistava peli, että oli ihan pakko.

Kiitti tt-2k :D:D Aika hyvä syy "Pedot pois viestistä" :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Tuli tänään hommattua peli ja ai, mutta on kyllä nannaa. Itseäni hieman nakertaa tuo ampuminen, kun ei tahdo mun taidoilla osua porukkaan ja sitten loppuukin panokset ja nyrkeillä mätkimiseks menee. Joissakin kohdissa kestää tosi kauan tajuta mitä pitäs tehdä seuraavaks, mutta ainakin vielä tähän asti olen keksinyt:D Ja toinen mikä vähän ketuttaa kun saa ampua niin jumalattomasti panoksia yhteen heppuun, jossei osu päähän (aika harvinaista meikäläisellä). No eiköhän se siitä.

Onko nuo sit chaptereita vai mitälie, mutta 5 juuri vedin ja 6 tekstit tulivat ruutuun. Oli pakko lopettaa siihen, ei muuta kun tallennus ja siellä näytti olevan 36%(jos muistan oikein) pelattuna läpi. Aikaa mennyt sellaset about 4h. Jos joku viitsis vaikka kertoa montako näitä tälläsiä chaptereita on?

Mutta tää on kyllä ihan jees peli.. Helppo -vaikeusasteella mulle jo tarpeeksi haastava että siitä voitte päätellä mun taidot :rolleyes:
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Tuli tänään hommattua peli ja ai, mutta on kyllä nannaa. Itseäni hieman nakertaa tuo ampuminen, kun ei tahdo mun taidoilla osua porukkaan ja sitten loppuukin panokset ja nyrkeillä mätkimiseks menee. Joissakin kohdissa kestää tosi kauan tajuta mitä pitäs tehdä seuraavaks, mutta ainakin vielä tähän asti olen keksinyt:D Ja toinen mikä vähän ketuttaa kun saa ampua niin jumalattomasti panoksia yhteen heppuun, jossei osu päähän (aika harvinaista meikäläisellä). No eiköhän se siitä.

Onko nuo sit chaptereita vai mitälie, mutta 5 juuri vedin ja 6 tekstit tulivat ruutuun. Oli pakko lopettaa siihen, ei muuta kun tallennus ja siellä näytti olevan 36%(jos muistan oikein) pelattuna läpi. Aikaa mennyt sellaset about 4h. Jos joku viitsis vaikka kertoa montako näitä tälläsiä chaptereita on?

Mutta tää on kyllä ihan jees peli.. Helppo -vaikeusasteella mulle jo tarpeeksi haastava että siitä voitte päätellä mun taidot :rolleyes:

Mitä hitt*a täähän on älyttömän hellpo peli vaikeimmallakin, se peli on sulla kyllä tota menoa läpi... En nyt muista chaptereitten määrää mutta mulla meni normaalilla 7 tunnissa läpi vaikka käytin aikaa aarteittenkin etsimiseen.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Onko nuo sit chaptereita vai mitälie, mutta 5 juuri vedin ja 6 tekstit tulivat ruutuun. Oli pakko lopettaa siihen, ei muuta kun tallennus ja siellä näytti olevan 36%(jos muistan oikein) pelattuna läpi. Aikaa mennyt sellaset about 4h. Jos joku viitsis vaikka kertoa montako näitä tälläsiä chaptereita on?

Jos en nyt ihan väärin muista, ni niitä chaptereita taitaa olla 22.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Saakos tätä mistään enää ei-platinumina? VPD:ssä näyttäisi olevan normaaleilla kuoreilla, mutta tiedä sitten lähettäävätkö platinumin. Mielelläni en ottaisi tollaista rumaa platinumia.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Saakos tätä mistään enää ei-platinumina? VPD:ssä näyttäisi olevan normaaleilla kuoreilla, mutta tiedä sitten lähettäävätkö platinumin. Mielelläni en ottaisi tollaista rumaa platinumia.

Amazonista ja Playsta ainakin näyttää löytyvän.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Saakos tätä mistään enää ei-platinumina? VPD:ssä näyttäisi olevan normaaleilla kuoreilla, mutta tiedä sitten lähettäävätkö platinumin. Mielelläni en ottaisi tollaista rumaa platinumia.

Ite ostin perjantaina Kalevan Prismasta ja oli ihan tavallisilla kuorilla. 34.90
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Saakos tätä mistään enää ei-platinumina? VPD:ssä näyttäisi olevan normaaleilla kuoreilla, mutta tiedä sitten lähettäävätkö platinumin. Mielelläni en ottaisi tollaista rumaa platinumia.

Mulle lähettivät 2 kuukautta sitten normipainoksen.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Wow, tämä nykypäivän Hollywood alkaa kyllä olla jo sellainen koneisto että oksat pois! Käsi pystyyn niillä jotka tiesivät että Unchartedista tehdään live ahion-elokuva!?!
Niinpä, tämä uutinen tuli kyllä minulekkin ihan puskista!!!! Hämmästyttävintä on se että elokuva on jo niin pitkällä että adaptiosta on ilmestynyt jo traileri:

 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Mitä meinaa live-ahion? :)

Nopeasti Googletin niin missään ei lukenut, että tuo perustuisi Unchartediin. Onhan El Doradosta tehty jo leffoja vaikka millä mitalla tätä ennenkin

Toisaalta juonellisesti Uncharted oli parempi kuin moni elokuva ja normaalisti Hollywoodissa on myös nämä huomattu ja laitettu leffakoneisto päälle.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Mitä meinaa live-ahion? :)
Live-action ;)
Nopeasti Googletin niin missään ei lukenut, että tuo perustuisi Unchartediin. Onhan El Doradosta tehty jo leffoja vaikka millä mitalla tätä ennenkin

Toisaalta juonellisesti Uncharted oli parempi kuin moni elokuva ja normaalisti Hollywoodissa on myös nämä huomattu ja laitettu leffakoneisto päälle.

Kyseessä olikin ehkä hieman sarkasmin henkinen viesti pelistä riippumattoman elokuvan trailerista joka aika näyttävästi plagio lähes jokaista osa-aluetta kyseistä videopelistä.
Eli melko hyvä saavutus sekin jos edes hetken luulit edellistä viestiä vakavuudella rustatuksi ja elokuvaa oikeaksi Uncharted-elokuvaksi :D
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Onneksi on Flash-videot blokattu enkä nähnyt tuota videota. Ensimmäisenä iski mieleen "Uwe Boll", tämän jälkeen suunnaton paniikkikohtaus ja hiirikättä ei meinannut millään saada back-napille. Varova haparointi spoiler-tagille huojensi onneksi mieltäni, ja nyt voin hengittää helpommin.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Mitäs väliä sillä olisi vaikka Unchartedista (tai jostain muusta pelistä?) leffa tehtäisiinkin? Peli pelinä ja leffa leffana, ei jälkimmäinen voi alkuperäistä vahingoittaa. Offtopicina, ite odotan mielenkiinnolla Bioshock-elokuvaa, jonka ohjaa Gore Verbinski (tuttu Pirates of the Caribbean-leffoista).
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Mitäs väliä sillä olisi vaikka Unchartedista (tai jostain muusta pelistä?) leffa tehtäisiinkin? Peli pelinä ja leffa leffana, ei jälkimmäinen voi alkuperäistä vahingoittaa. Offtopicina, ite odotan mielenkiinnolla Bioshock-elokuvaa, jonka ohjaa Gore Verbinski (tuttu Pirates of the Caribbean-leffoista).

Olipahan kuitenkin Uncharted juonellisesti paljon parempi kuin neljäs Indy leffa :D Jos siis verrataan näin ns. pelin inspiraation lähteisiin. Pirates leffat ei mikään kovin suuri meriitti ole Verbinskille, mutta Säämies sitäkin enemmän - loistava elokuva. Sen myötä ehkä on jotakin odotuksia Bioshock leffaa myöten.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Olipahan kuitenkin Uncharted juonelliesti paljon parempi kuin neljäs Indy leffa :D

Hahahaa, SO TRUE!

Juuri pelasin viime viikolla Unchartedin taas pitkästä aikaa lävitse ja ensimmäinen ajatus mitä tuli pelin edetessä mieleen oli:
"Hitto, tämähän on niin ziljoona kertaa parempi kuin se tuhnu: neljäs Indiana Jones!" :D
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

No niin... itsekin pääsin vihdoin peliin käsiksi näin "hieman" jälkijunassa. Vanhana Indy fanina peli uppoaa todella hyvin meikäläiseen. En ole vielä kovinkaan pitkälle kerennyt pelaamaan, mutta tähän mennessä tutkiskelua ja seikkailua on ollut ihan mukavasti ja räiskintä on jäänyt taka-alalle. Mitä pidemmälle mennään, niin painotus taitaa muuttua enemmän räiskinnän suuntaan? Näin olen ainakin lueskellut. En usko senkään tosin liiemmin haittaavan, koska tuo toimintakin on toteutettu tässä todella mallikkaasti.

Graafisesti peli on edelleen erittäin hyvännäköinen, vaikka ei enää nykypäivänä ihan tajuntaa räjäytäkään. Äänimaailma ja ääninäyttely ovat myös todellista laatutyötä. Varsinkin hahmojen välinen nokkela sanailu saa useasti hymyn huulille. Juonikin on ilmeisesti saatu mielenkiintoiseksi, joten kaikki huippupelin palaset ovat kasassa.

Ensifiilikset ovat siis erittäin positiiviset. Lisää tekisi kovasti mieli pelailla, mutta harmillisesti täytyy täällä duunissakin koittaa notkua:).

Hieman harmittaa, että pääsin tutustumaan kyseiseen nimikkeeseen vasta nyt, mutta parempi kuitenkin myöhään kuin ei milloinkaan.
 
Ylös Bottom