Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uncharted: Drake's Fortune

Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Nyt on oiken hieno paikka pelata tämä peli läpi, kun kakkososa tulee kohta ;)

Täytyy myös tunnustaa etten ole ikinä pelannut Unchartedia, mutta kun kattelin pelivideoita kakkosesta, niin tuli sellainen olo, että miten tämä ykkönen on multa jäänyt pelaamatta? Täytyy ostaa tämä vielä ennen kakkosta, niin on hyvä jatkaa sitten siihen loppuvuodesta :)
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Nyt on oiken hieno paikka pelata tämä peli läpi, kun kakkososa tulee kohta ;)

Juuh, totta turiset:)... Tuolta kantilta peli tulee pelattua todella hyvään aikaan läpi. On ykkösen tapahtumat sitten kakkosen julkaisuhetkellä tuoreessa muistissa. Tunnelmallinen ja todella mielenkiinoinen peli on kyllä kyseessä. Räimettä tässä tosin on ollut aika paljon. En kuitenkaan halua valittaa, koska se on ollut kaikin puolin hyvin toteutettu ja nautittavaa menoa.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Juuh, totta turiset:)... Tuolta kantilta peli tulee pelattua todella hyvään aikaan läpi. On ykkösen tapahtumat sitten kakkosen julkaisuhetkellä tuoreessa muistissa. Tunnelmallinen ja todella mielenkiinoinen peli on kyllä kyseessä. Räimettä tässä tosin on ollut aika paljon. En kuitenkaan halua valittaa, koska se on ollut kaikin puolin hyvin toteutettu ja nautittavaa menoa.

jatkuuko tuo pelin juoni 2 osassa että pitäisi 1 pelata läpi ?
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

jatkuuko tuo pelin juoni 2 osassa että pitäisi 1 pelata läpi ?

Hmm... nyt kyllä pistit pahan. En ole vielä tuohon kakkoseen kerennyt hirveästi perehtymään joten, joku viisaampi pystynee vastata tähän. Itse olen ollut ainakin sellaisessa uskossa, että näiden pelien juonilla olisi jonkunlainen yhteys, kun jatkosta on kuitenkin kyse?

Ainakin samalla päähenkilöllä mennään, joten täten luulisi, että vähintään jonkunlaisia viittauksia löytyy ykkösosan suuntaan.

Sen verran laadukas peli tämä ensimmäinen osakin on, että se kannattaa mielestäni pelata läpi jokatapauksessa. Oli asian todellinen laita sitten mikä tahansa.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Niin, kyllähän se pelinä menee varmasti ilman ykkösosan peluutakin, mutta kyllähän siitä varmasti enemmän saa irti, kun tietää jo valmiiksi Nathanin persoonan jne.

Ja miksi et ostaisi ykkösosaa jos ostat kakkosen, kun sen saa jo alle 20€ varmaan joka paikasta?
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Ja miksi et ostaisi ykkösosaa jos ostat kakkosen, kun sen saa jo alle 20€ varmaan joka paikasta?

Samaa mieltä. Eka lähtee halvalla, on todella laadukas peli ja pituudeltaan aika "sopiva" (lue: joidenkin mielestä liiankin lyhyt). Suosittelen ehdottomasti.

Juuri itse aloitin ekan Lost Planetin (työn alla myös eka "Army of 2" co-oppina) osin ihan sen takia, että sitten kakkonen on tutumpi yms kun se ilmestyy.

Vanhemmat pelit kunniaan! Ei sen aina tarvitse olla uutta hypeä ja "tulevia pelejä". ;)
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Vanhemmat pelit kunniaan! Ei sen aina tarvitse olla uutta hypeä ja "tulevia pelejä". ;)

Samaa mieltä! Joten kävin ostamassa Unchartedin tänään. Saa vielä tovin kyllä odottaa, kun Killzone 2 ja Resident Evil 5 on pakko hakata ensin läpi. :rolleyes:
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Samaa mieltä. Eka lähtee halvalla, on todella laadukas peli ja pituudeltaan aika "sopiva" (lue: joidenkin mielestä liiankin lyhyt). Suosittelen ehdottomasti.

Juuri itse aloitin ekan Lost Planetin (työn alla myös eka "Army of 2" co-oppina) osin ihan sen takia, että sitten kakkonen on tutumpi yms kun se ilmestyy.

Vanhemmat pelit kunniaan! Ei sen aina tarvitse olla uutta hypeä ja "tulevia pelejä". ;)

Hmm... minkäs pituinen tämä oikein on? Olen itse nyt kymmenennessä kappaleessa menossa. Aika on kyllä mennyt siivillä tämän parissa. Todella koukuttava teos siis kyseessä. Rupesin tässä vain miettimään, että missähän vaiheessa olen menossa? Toivottavasti ei lopu ainakaan ihan heti.

E: Huzko: Itselläni on taas täysin päinvastainen järjestys. Killzone 2 saa kiltisti odotella hyllyllä omaa vuoroaan. Ensin on nimittäin Unchartedin vuoro:).
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Hmm... minkäs pituinen tämä oikein on? Olen itse nyt kymmenennessä kappaleessa menossa. Aika on kyllä mennyt siivillä tämän parissa. Todella koukuttava teos siis kyseessä. Rupesin tässä vain miettimään, että missähän vaiheessa olen menossa? Toivottavasti ei lopu ainakaan ihan heti.

E: Huzko: Itselläni on taas täysin päinvastainen järjestys. Killzone 2 saa kiltisti odotella hyllyllä omaa vuoroaan. Ensin on nimittäin Unchartedin vuoro:).

mielestäni löytyy jtn 20 lukua, sen verran sanon että toisella kerralla meni läpi jo 6 tunnissa vaikka en edes nopeasti yrittänyt pelata ja käytin aikaa aarteiden etsintään ekalla kerralla menikin sitten 8h. Täytyy sanoa että todella nopeasti peli loppuu kesken oikeastaan justiin kun päässyt kunnolla sisään niin lopputekstit pärähtääkin jo soimaan. Toivottavasti uncharted 2:sen yksinpeli kestäisi edes sen 10h mitä pidän miniminä millekkään pelille. :(
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

E: Huzko: Itselläni on taas täysin päinvastainen järjestys. Killzone 2 saa kiltisti odotella hyllyllä omaa vuoroaan. Ensin on nimittäin Unchartedin vuoro:).

No ei mulla tossa KZ2 ole enää muuta kuin
viimeinen taistelu Radecia vastaan,
ja sitten lyön Unchartedin koneeseen ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

No nyt pääsee tämänkin helmen vihdoinkin korkkaamaan, kun
Radec on jo kuollut ja kuopattu.
:D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

hitsi.
alottelin tuossa toissapäivänä pelin uudestaan alusta, kun edellisen pleikan mennessä rikki menetin savet samalla.
Olin kerennyt saada yhden trophyn vanhalla savella, nyt aloitin uuden pelin, ja ne trophy savethan ovat tallella edelleen...elikkäs en saa trophyja ollenkaan vaikka ne kyllä lukevat siellä valikossa mitä on saavuttanut.
5 aarretta, 5 headshottia, 10 headshottia..jne palkinto on tullut itse peliin mutta trophy puolella on edelleen vaan se yksi edellisestä savesta.
Saako tuota Trophy-juttua nollattua unchartedin kohdalta?

olen synkronoinut trophyt, mutta tuloksetta.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Olin kerennyt saada yhden trophyn vanhalla savella, nyt aloitin uuden pelin, ja ne trophy savethan ovat tallella edelleen...elikkäs en saa trophyja ollenkaan vaikka ne kyllä lukevat siellä valikossa mitä on saavuttanut.
Pelin sisäiset "mitalit" olivat olemassa jo ennen koko Trophy-järjestelmää, eli ne eivät liity asiaan mitenkään. Sanoisin, että on turvallisinta aloittaa kokonaan uusi peli. Tuollainen vanhojen tallennuksien käyttö on omiaan sekoittamaan asioita.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Ihan historiankirjoja ja vastaavaan ongelmaan törmääviä varten olisi kivaa, jos voisit kertoa, mikä oli ratkaisun avain. :)

noh ihan omaa hölmöyttäni :)

eli muistin juuri että kun olin aloittanut oman pelini alusta uudelleen, niin silloin oli netissä katkos, ja pelattuani vähän aikaa tallensin pelin siihen alun luolaan.
Sitten toissapäivänä kun laitoin lätyn koneeseen, se ehdotti päivitystä, ja hölmöyttäni jatkoin sitä tallennettua peliä jossa ei siis ollutkaan sitä trophy päivitystä :eek:

tekevällehän sattuu..
 
Ylös Bottom