Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uncharted: Drake's Fortune

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

mistä voisi johtua tämmöine pikku ongelma tallentaessa:eli jos tallenan pelin itse ja lataan sen tallenuksen niin peli ei ala kuitekaan siitä kohdasta. vaan siitä mihin automaatti tallenus tuli viimeksi. lisäksi kerran kun tallensin ja latasin pelin kokeillakseni mistä se alkaa niin peli alkoi kohdasta johon en ollut edennyt vielä, siis ihan läheltä kuitenkin.?? muilla tämmöisiä tallennus bugeja vai olenko ymmärtänyt jotain väärin??
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Onko muilla jumittunut peli uusimalla firmiksellä? itselläni jumittunut kerran.

Onkos herran uusin firmis sitten laatua 3.0 vai 3.01.. Jos ensimmäinen, niin on normaalia, että Uncharted jäätää ja tällöin sinun täytyy ladata uusin firmis, eli jälkimmäinen.

:D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Huh, kyllä tämä peli on jotain ihan muuta crushingilla kuin kakkososa. Sieltä suusta alkaa niitä sanoja lenteleen kun samaa taistelua käydään kymmenettä kertaa :D:mad:

Ei vaan hieno peli kyllä tämäkin, enää muutama chapter läpäisemättä crushingilla ja pääsee platinaa maistelemaan.

Ainut mikä pelissä on ärsyttänyt on kauhea epätarkkuus hyppimisessä. Aivan ihme tökkäyksiä tulee ja sitten taas tiputaan.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Tuli läpäistyä tuossa pari päivää sitten.

Oli kyllä loistava peli. Pitkään aikaan ollut tuollaista tunnelmaa pelissä, graffat ja äänimaailma pelissä aivan loistavat näinkin vanhaksi peliksi. Loppuosa pelistä tulikin tahkottua aika putkeen ihan huomaamatta parin oluen kylkiäisenä:D

Noista pelin örkeistä jäi ihan hyvä maku suuhun ja olivat todella mukavaa vaihtelua niihin perusvihuihin, jotka nielivät sitä perhanan lyijyä niin pirusti jo pelkällä normaalilla.
Se pelin huonoinpuoli onkin sillä rehellisesti muutamassa kahakassa meinasi persaus revetä näiden epäreilujen kotkankatseilla varustettujen mulkeroiden kanssa.
Loppua kohden tosin alkoi helpottamaan, kun älysi suojien kanssa kikkailun salat.

Nyt olisi tarkoitus platinaa hakea, joten vaikuttaako noiden bonusten käyttö tropheihin hardilla pelatessa?
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Tuli läpäistyä tuossa pari päivää sitten.

Oli kyllä loistava peli. Pitkään aikaan ollut tuollaista tunnelmaa pelissä, graffat ja äänimaailma pelissä aivan loistavat näinkin vanhaksi peliksi. Loppuosa pelistä tulikin tahkottua aika putkeen ihan huomaamatta parin oluen kylkiäisenä:D

Noista pelin örkeistä jäi ihan hyvä maku suuhun ja olivat todella mukavaa vaihtelua niihin perusvihuihin, jotka nielivät sitä perhanan lyijyä niin pirusti jo pelkällä normaalilla.
Se pelin huonoinpuoli onkin sillä rehellisesti muutamassa kahakassa meinasi persaus revetä näiden epäreilujen kotkankatseilla varustettujen mulkeroiden kanssa.
Loppua kohden tosin alkoi helpottamaan, kun älysi suojien kanssa kikkailun salat.

Nyt olisi tarkoitus platinaa hakea, joten vaikuttaako noiden bonusten käyttö tropheihin hardilla pelatessa? <<Tämän kohdan lainaus olisi riittänyt. T: Ylläpito >>

Bonukset ei vaikuta trophyjen saantiin. Sillä tavalla onkin helppo saada vaikka nuo tietyt tappomäärät kullakin aseella, kun saa koko ajan loputtomasti panoksia.

Mutta bonukset toimii vain sillä samalla vaikeustasolla (tai varmaan myös alemmalla vaikeustasolla), eli jos pelasit Normalilla, toimii avatut bonukset vain Normalilla(?). Ainakin näin homma meni Uncharted 2:ssa... Kuitenkin, trophyihin nuo ei ainakaan vaikuta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Mun tietääkseni et voi ainakaa asebonuksia käyttää ku vedät vaikeemmalla. Murskaava on sitten oikeen mukava, ku yks haulikon ammus tappaa tai pari luotia perusrynkystä, niin se on lähinnä suojassa istumista ruutu harmaana ja välillä pari luotia sinnepäin.

Ite ku tuli tehtyä uus id, ku unohin vanhan tyypin passun ja syntymäpäivän, ni oon ny suunnillee puoles välis murskaavalla ja aika moista selviytymistä toi on kyllä.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Mun tietääkseni et voi ainakaa asebonuksia käyttää ku vedät vaikeemmalla. Murskaava on sitten oikeen mukava, ku yks haulikon ammus tappaa tai pari luotia perusrynkystä, niin se on lähinnä suojassa istumista ruutu harmaana ja välillä pari luotia sinnepäin.

Ite ku tuli tehtyä uus id, ku unohin vanhan tyypin passun ja syntymäpäivän, ni oon ny suunnillee puoles välis murskaavalla ja aika moista selviytymistä toi on kyllä.
4chapteriin olen hardilla päässyt ja ongelmia ei ole tullut, oikeastaan sujuu paremmin, kuin ensimmäisellä kerralla. Tosin pahin on juuri alkamassa, mutta eiköhän tuo mene läpi. Murskaava kyllä epäilyttää, mutta onneksi on kokemusta Codien veteraani tasoista niin ei tuo vatutus tule olemaan uusi juttu:D
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

4chapteriin olen hardilla päässyt ja ongelmia ei ole tullut, oikeastaan sujuu paremmin, kuin ensimmäisellä kerralla. Tosin pahin on juuri alkamassa, mutta eiköhän tuo mene läpi. Murskaava kyllä epäilyttää, mutta onneksi on kokemusta Codien veteraani tasoista niin ei tuo vatutus tule olemaan uusi juttu:D

Itse pelasin suoraan hardilla ja sitten crushingilla. Oikeastaan crushingilla oli vain pari kohtaa jossa meinasi usko loppua. Yksi niistä on tämä blue room joka oli jossain chapu 5 tienoilla? Oli pakko käyttää sitä "huijausta" jossa juostaan takaisin päin ja laukaistaan tällä vihollistrikkeri. Youtubesta kannattaa katsella jos tarvitsee apua.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Tuli tämäkin läpi pelattua. Hieman ehkä ylihehkutettu teos, vaikka omat hetkensä tässäkin oli. Ammuskelua oli aivan liikaa. Ehkäpä enemmän olen kiksejä saanut Tomb Raidereista kuin tästä. Mutta ei huono peli kuitenkaan! Kakkonen vaikutti demon perusteella paljon mukavammalta; pitää tutustua!
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Kakkonen vaikutti demon perusteella paljon mukavammalta; pitää tutustua!

Kakkonen on mielestäni rytmitetty jonkin verran paremmin toiminnan ja paikkojen tutkiskelun suhteen. Siinä on mielestäni hieman enemmän myös niitä suvantohetkiä, jolloin saa tutkia rauhassa paikkoja ja ratkoa arvoituksia. Noita jäin silloin aikoinani kaipailemaan tätä ensimmäistä osaa pelatessa. Tämä oli huomattavasti enemmän toimintaan painottunut. Toki kakkosessakin tuota toimintaa on aivan riittämiin. Kannattaa siis ehdottomasti tutustua tuohon toiseenkin osaan. Et varmasti tule pettymään.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Entä jos kysytään toisin päin. Kannattaako tämä hankkia jos on kakkosen pelannut? Hyvä peli kun on kyseessä niin on herännyt kiinnostus ensimmäiseen osaan.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Entä jos kysytään toisin päin. Kannattaako tämä hankkia jos on kakkosen pelannut? Hyvä peli kun on kyseessä niin on herännyt kiinnostus ensimmäiseen osaan.

Kannattaa ehdottomasti! Samanlaista toimintaa tässäkin ja tarinassa samat henkilöt, joten näet myös miten siihen kakkosen tilanteeseen on päädytty.

Eiköhän tämän saa 20 eurolla jo monesta paikkaa. On varmasti sellaisen rahasumman arvoinen!
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Entä jos kysytään toisin päin. Kannattaako tämä hankkia jos on kakkosen pelannut? Hyvä peli kun on kyseessä niin on herännyt kiinnostus ensimmäiseen osaan.

Itse tutustuin ensin kakkos osaan ja siitä innostuneena oli pakko tämä ensimmäinenkin pelata läpi. Ei siitä haittaa ainakaan ollut. Mielestäni irtosi "koko tarinasta" enemmän kun oli pelannut molemmat.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Entä jos kysytään toisin päin. Kannattaako tämä hankkia jos on kakkosen pelannut? Hyvä peli kun on kyseessä niin on herännyt kiinnostus ensimmäiseen osaan.

Ehdottomasti. Tosin parasta olisi tietenkin ollut pelata eka osa ensin..
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Taas aloitin pelaamaan. Aina nuo kauniit valoefektit jaksaa yllättää. Yritän nyt kerralla saada uudelle accountille kaikkien vaikeustasojen trophyt.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Mahtava peli, aivan huikeaa menoa! Seikkailu piti tiukasti otteessaan loppuun asti! Mielenkiintoiset henkilöhahmot, taitava animointi ja luonnollinen ääninäyttely, tunnelmaa luova musiikki, kauniit valoefektit ja muutenkin upea grafiikka ja hienot tapahtumapaikat. Mulle tämä on paras peli, minkä olen pelannut:)
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Mahtava peli, aivan huikeaa menoa! Seikkailu piti tiukasti otteessaan loppuun asti! Mielenkiintoiset henkilöhahmot, taitava animointi ja luonnollinen ääninäyttely, tunnelmaa luova musiikki, kauniit valoefektit ja muutenkin upea grafiikka ja hienot tapahtumapaikat. Mulle tämä on paras peli, minkä olen pelannut:)

Jos kakkosta et ole vielä kokeillut, niin koetapa saada se äkkiä käsiisi... :)
 
Ylös Bottom