Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uncharted: Drake's Fortune

Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Apua,kiitos:)
En ollut pitkään aikaan pelannut Unchartedia.Eilen pelasin pitkästä aikaa.
Ja kysymys kuuluu: onko tässä pelissä aina ollut trophyja,vai tulivatko ne jonkin päivityksen mukana?
Nimittäin olen mennyt pelin läpi,mutta trophy prosentti on 0 :confused:

Trophy-päivitys tuli tosiaan myöhemmin, eli peli pitää päivittää. Mutta automaattisesti se sitä päivitystä taitaa tarjota.

Kannattaa lukea mun viesti #1160 aiemmin. Ehkä liittyy jotenkin siihen?

Alkupäässä trophyn saa jo esim. siitä, että kerää ekan aarteen (tai 5, 10, 15 jne). Eli aika nopeasti selviää jos trophyt ei toimi. Ekojen vihujen kanssa saa "Kill five enemies with a brutal combo" myös suht iisisti kun jaksaa vain kokeilla heti. "Kill five enemies in a row with headshots" saa varmaan jo heti ihan alussa kun heput hyökkää botskilla jos on vain tarkkana.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Jos sul on 0 prosenttia ja mennyt jo pelin läpi, niin sun on poistettava kaikki save tiedostot kyseisest pelist ja aloittaa koko härdelli alusta. Niin johan alkaa trophyja kilisee tilillesi!
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Tänään tuli pelattua demoa, ja pistinpä siinä samantien ykkösen ja kakkosen tilaukseen :D
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Ei mun pitänyt mitään poistaa,vaan tehdä uus save...
En tosin jaksanu kun pari trophya hankkia.

itse olen kans alottanut uuden saven,olin pelannut kaikilla muilla asteilla läpi paitsi murskaavalla sillä se on todella hankalaa ja kerännyt kaikki aarteet, kiva nyt aloittaa koko homma alusta et sais trophyja ;D
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Tänään tuli viimein pelattua peli loppuun, kun monta kuukautta ollut kesken. Pitihän se saada pelattua, kun kakkonen on jo varauksessa. ;) Mutta peli on kyllä todella hyvä ja mielestäni aika haastavakin vaikka normaalilla pelasin. Juoni oli kyllä todella hyvä ja kakkos osan odotus on jo kova. :)
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Itekki aloitin nyt sitten pelaamaan kolmannen kerran läpi, että saa trophyt hommattua ja sitten onkin hyvä jatkaa suoraan kakkososan pariin. Tosin Platinaan pitää sitten vielä se Crushing vetää joskus. Aika nopeesti tuo etenee, kun tuntee pelin jo kuin omat taskut, mutta silti se on niin hienoa menoa :)
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Itekki aloitin nyt sitten pelaamaan kolmannen kerran läpi, että saa trophyt hommattua ja sitten onkin hyvä jatkaa suoraan kakkososan pariin. Tosin Platinaan pitää sitten vielä se Crushing vetää joskus. Aika nopeesti tuo etenee, kun tuntee pelin jo kuin omat taskut, mutta silti se on niin hienoa menoa :)

Joo tosiaan todella vaikuttavaa jälkeä on toi koko peli kun näyttää hienolta ja tarina on mukaansa tempaavaa. Toi crushing ei ole niin hirveän paljon ihmeellisempi kun toi hardikaan, paitsi jtn todella vaikeita kohtia tulee kyllä esim. chapter 20 siel kirkon luona.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Joo tosiaan todella vaikuttavaa jälkeä on toi koko peli kun näyttää hienolta ja tarina on mukaansa tempaavaa. Toi crushing ei ole niin hirveän paljon ihmeellisempi kun toi hardikaan, paitsi jtn todella vaikeita kohtia tulee kyllä esim. chapter 20 siel kirkon luona.

MInä jumitan juuri crushingissa nelosluvun(?) lopussa viimeisessä taistelussa, siinä piikkiansoitetussa metsikössä... Raivostuttavaa kun on pistoolissa vain 24 luotia, eikä muita aseita. Ehkä se grindaamalla lopulta menee läpi, jos saa riittävän monta tyyppiä tiputettua headshoteilla.

Muistaakseni hardilla ei tullut kovinkaan montaa hirveän pahaa jumituspaikkaa vastaan, eikä edes ammuksista juurikaan ollut pulaa.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Kannattaa muuten todellakin poistaa kaikki savet, jos haluaa aloittaa trophyjen keräilyn. Nimittäin ennen trophypätsiä tallennetun pelin päälle tallentaminen (vaikka olisi uusi peli aloitettu) saattaa sotkea pelin siten, etteivät trophyt rekisteröidy. Nopein tapa selvittää pystytkö keräämään trophyja, on katsoa sitä sivua jolla "achievementit" on listattu. Jos alhaalla vasemmalla (tai oikealla, ei nyt muista tarkalleen) on trophyn kuva, jossa on henkseli päällä, ei trophyja voi saada.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Kannattaa muuten todellakin poistaa kaikki savet, jos haluaa aloittaa trophyjen keräilyn. Nimittäin ennen trophypätsiä tallennetun pelin päälle tallentaminen (vaikka olisi uusi peli aloitettu) saattaa sotkea pelin siten, etteivät trophyt rekisteröidy. Nopein tapa selvittää pystytkö keräämään trophyja, on katsoa sitä sivua jolla "achievementit" on listattu. Jos alhaalla vasemmalla (tai oikealla, ei nyt muista tarkalleen) on trophyn kuva, jossa on henkseli päällä, ei trophyja voi saada.

Eikö olisi helpompi tallentaa uusi peli uuteen saveslottiin? Itse alotin uuteen ja hyvin noi trophyt on rekisteröityneet.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Eikö olisi helpompi tallentaa uusi peli uuteen saveslottiin? Itse alotin uuteen ja hyvin noi trophyt on rekisteröityneet.

Juu no toki, mutta jos ei esim. käytä vain yhtä slottia ja jossain vaiheessa pistää (slottien vähyyden takia) vanhan päälle tietämättään. Sitä paitsi mitä niillä vanhoilla saveilla tekee muutenkaan, jos on jokatapauksessa pelattava alusta, jos haluaa trophyt. :)
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

MInä jumitan juuri crushingissa nelosluvun(?) lopussa viimeisessä taistelussa, siinä piikkiansoitetussa metsikössä... Raivostuttavaa kun on pistoolissa vain 24 luotia, eikä muita aseita. Ehkä se grindaamalla lopulta menee läpi, jos saa riittävän monta tyyppiä tiputettua headshoteilla.

Muistaakseni hardilla ei tullut kovinkaan montaa hirveän pahaa jumituspaikkaa vastaan, eikä edes ammuksista juurikaan ollut pulaa.

Siitä yheltä tasanteeltahan saa sen kranaatinheittimen+3 kutia ja jos oikein muistan niin ne vihut tulee aaltoina eli siin saattaa kerkee hakee joltain kuolleelta vihulta aseen.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Siitä yheltä tasanteeltahan saa sen kranaatinheittimen+3 kutia ja jos oikein muistan niin ne vihut tulee aaltoina eli siin saattaa kerkee hakee joltain kuolleelta vihulta aseen.

Joo... Sen heittimen aina noudan. Sillä saa tiputettua muutaman vihun.

Samoin palatessaan takaisinpäin, yhden hiekkasäkkikasan takaa löytää yhden pistoolin.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

ite en ymmärrä miks tätä pidetään niin hyvänä pelinä.aika simppeli tasohyppely ja ykstoikkoista ampumista..
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

ite en ymmärrä miks tätä pidetään niin hyvänä pelinä.aika simppeli tasohyppely ja ykstoikkoista ampumista..

Aika perusräimettä, mutta ite en oo pelannut kovin montaa hyvää seikkailutoimintapeliä (siis ei mitään Prince of Persiaa, vaan ihan räiskintätoimintaa :p), ja tässä on kyllä niistä selvästi se paras. Teknisesti peli on valovuoden edellä lukuisia muita nykyhetkenkin pelejä, ja se nostaa pisteitä kivasti. Mutta suurimpana plussana tulee tarina, tunnelma, hahmot ja ääninäyttely / dialogi.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

olihan se ihan ok,mut oisin toivonut vähän muuta haastetta kun että vihut tappaa sut nopeemmin. puzzlet ois voinu olla muuta kun että katot suoraan siitä kirjasta mitä pitää tehdä, eli vähän avoimempi maailma ja joudut ite selvittelemään miten pääset etenemään. eiks sitä kummiskin myyty jonkun sortin adventure ja tutkimusmatkailupelinä. nojoo samapa tuo, peli on jo pelattu ja viety vaihtoon,ihmettelin vaan tätä yleistä ylistystä.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Perseestä nuo ökkimökit pelin loppupuolella. Toivottavasti kakkosen yksinpelissä ei ole mitään "yliluonnollisia ökkimönkijäisiä pilaamassa pelin tarinaa. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom