Suosittelen Crushingia ehdottomasti, jos yhtään mietityttää jospa pelaisi läpi toisen kerran.
Olen noin puoleen väliin pelannut ja haastetta on tuplasti hardiin verrattuna. Ok, minulla tähtäyksen onnettomuuden vuoksi tulee vielä lisähaastetta, mutta uskoisin muidenkin saavan lisää haastetta aiempaan verrattuna. Vihut tulevat agressiivisemmin päälle, ne piilottelevat enemmän jos tarvitsee, ovat tarkempia ja tehokkaampia, järjestävät ansoja ja yleensäkin haastetta on vaan enemmän. Jokainen tulitaistelu on mahtavaa mättöä, eri taktiikoita on joutunut käyttämään huomattavasti enemmän ja kuoleman pelko on koko ajan läsnä, liikkumisen pitää olla huolellisempaa.
Blind firekin on monessa kohtaa pakollista, kranuista on hyötyä ja pistooli/rynkky/haulikko kiertää paljon enemmän ja meleetäkin on tullut käytettyä eri tavalla. Helvetin hyvää menoa, jopa parempi toisella läpipeluukerralla.
Crushingin jälkeen aion pelata crushingin nopeutumoodissa, siinä saattaa olla jo liikaa haastetta minun onnettomalle sihdille.