Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uncharted: Drake's Fortune

Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

FamaZ sanoi:
Eipä tuo mikään salaisuus ole, että Sonyn läheisimmät pelistudiot tekevät yhteistyötä keskenään. Jos joku kehittäjätiimi keksii jonkun kätevän tavan käyttää PS3:n rautaa, kaikki Sonyn kehittäjät pääsevät tietoon käsiksi.
hieno homma :) näin se pitääkin olla.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Tulipa tämäkin pelattua nyt läpi. Varsin viihdyttävä peli, tarina kantoi ja olikin kuin leffaa katsoisi. Emäntäkin tykkäsi seurata peliä alusta loppuun. Pelillisesti turhan paljon räiskintää ja ikäsuositukseenkin nähden puzzlet naurettavan helppoja. Alussa oli hetken vihjeet päällä mutta tuli sellainen olo että pidetään pelaajaa täysin typeryksenä. Ihmetyttää miksi nämä vihjeet on edes peliin mukaan laitettu. Normal tasolla pelasin, 52 aarretta löytyi ja 480 pistettä. Puolet pelistä tuli pelattua perus pistoolilla ja vasta loppupuolella aloin käyttämään monipuolisemmin saatavilla olevia aseita. Olisi kaiketi auennut enemmän pisteitä jos olisi aikaisemmin alkanut lahtaamaan eri tavoin porukkaa eikä pistoolilla pääosumia keräten.
Täytyykin jossain välissä aloittaa hardilla peli uudestaan ja koittaa aukaista jäljellä olevia mitaleita sekä löytää nuo puuttuvat 8 aarretta.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Oli kyllä loistava peli. Loppu oli silti tehty niiiiin huonosti, että laskee yleistä mielipidettä hieman... Yhtä pilaavat loppupelaamiset kuin Halo3:ssa. Silti ansaitsee omilla listoilla semmotteet 9- tai jotain sinne päin. Sen verran elämys muilta osin kuitenkin.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Joo, luulis että hyvään peliin laitetaan loppuun paras kenttä/kohtaus. Tässä pelissä loppuhuipennukseksi on säästetty miltei paskin.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Minusta taas viimeset 1,5-2 tuntia oli pelin parasta antia. Muistin itse asiassa läpipeluun jälkeen IGN:n arvostelun, jossa ihmettelin, kun nämä hehkuttivat jotain pelin rytmityksen ja pelimekaniikoiden sekoittamisesta loppupeleissä todella onnistuneeksi ja olipa itselläni täysin sama fiilis se viimeset pari tuntia.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Välipätkät oli kyllä lopussakin loistavia, mutta itse pelaaminen aika skeidaa. Samoin "loppupomo" oli aika kurakakkaa.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Tästä muodostui aika helposti pleikkarin paras peli, tullut jopa pelattua enemmän kuin ratchet & clankkia. Olihan se demo hyvä, mutta en odottanut että peli olisi imenyt näin hyvin sisäänsä. Pelistä löytyy niin paljon tekemistä, että ei hetkessä kyllästy. Nytten menossa kolmas läpipeluu kerta. :) Loppumattomat kudit kun saisi..
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Olen juuri päässyt pelaamaan crushing vaikeus tasolla ja nyt sitten olen saanut rewardeissa melkein kaikki aseet mutta niitten kohdalla lukee vain disabled myös slow motioneissa lukee myös disabled. Miksi en pysty ottamaan niitä ja onko teilläkin tapahtunut tämmöistä?
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Olen juuri päässyt pelaamaan crushing vaikeus tasolla ja nyt sitten olen saanut rewardeissa melkein kaikki aseet mutta niitten kohdalla lukee vain disabled myös slow motioneissa lukee myös disabled. Miksi en pysty ottamaan niitä ja onko teilläkin tapahtunut tämmöistä?

Veikkaisin että johtuu siitä crushing vaikeustasosta. :)
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Ööhhh... Niitten "disabled" valintojen kohdalla pitää painaa X:ä jotta niiden kohdalle vaihtuu "enabled" (tai jotain vastaavaa).
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Eikös se mene ihan hardwaren mukaan, eli jos on Jpn kone niin veret on poistettu tjsp. Itse ainakin ostin Asia version johonkin 40e ja siinä oli ainakin veri :)
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Kerrankin joku on kanssani samaa mieltä. Harkitsin ihan oikeasti taittavani levyn paskaksi siinä viimeisessä tasossa.

Minäkin voin tähän yhtyä, joskaan en kyllä ihan ole harkinnut pelilevyn hajoittamista, vaan ihan vaihtoon viemistä, niin saisi ehkä jotain vastinetta takaisin.
Odotin, että tästä olisi tullut pitkästä aikaa hyvä seikkailupeli pienillä räiskintämausteilla, mutta asia menikin sitten ihan päin vastoin ja sain räiskintää (vieläpä aika keskinkertaista sellaista, tosin en mikään kauhea räiskintäpelien ystävä ole muutenkaan, joten olen varmaan aika jäävi sanomaan mikä on hyvää räiskintää ja mikä ei) melko heppoisilla seikkailumausteilla. Ongelmanratkontaakaan ei ole tähän mennessä ollut edes nimeksi asti ja olen kuitenkin arviolta jo reilusti yli puolen välin. Nyt onkin sitten tullut motivaatio-ongelma jatkaa peliä edes loppuun. Taitaa tämäkin jäädä siis kesken, kuten valitettavasti nykyään useimmat pelit jäävät. No, olihan tässä ihan näyttävä grafiikka, mutta kun se ei riitä minulle. :(
Kai se vika sitten on minussa, kun 95% nykyään ilmestyvistä peleistä (laitteesta riippumatta) tuntuu olevan epäkiinnostavaa roskaa ja kiinnostavimmat ilmestyy virtual consoleen.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

tämä peli ylivoimaisesti paras ps3 peli mennyt nyt 2 kertaa läpi ja kolmas kerta lähtee kohta...
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune

Jos tätä (VGChartz varoitus!) on uskominen, niin meillä on maailmanlaajuisesti miljoonan myynyt PS3 peli tässä :)

Kiitoksia Eurooppa...
 
Ylös Bottom