Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uncharted: The Nathan Drake Collection

Vastaus: Uncharted: The Nathan Drake Collection

Kotelon päällä? Special editionin steelbookin takakannessa oli kyllä joku koodi, jonka päättelin olevan se betakoodi, koska etukannessa oli se betatarra, jossa luki, että ehdot kääntöpuolella tjms. En kyllä avannut sitä koteloa muoveista, joten sen sisällä voi vielä olla jotain sälää, eikä se ole nyt käsissäni, kun olen töissä. Olisi kyllä ihan loogista jos se ennakkotilaajabonus tulisi special editionin kotelossa mukana.

Veikkaan että se on se bonus tavara koodi joka siellä takana on, koska kotelon sisällä on ohjeet miten osallistut betaan ja ei siinä mielestäni mainittu mitään koodia, korjatkaa jos olen väärässä kellä sattuu lappunen olee lähettyvillä. Itsellä on kanssa se beta tarra kannessa.
 
Vastaus: Uncharted: The Nathan Drake Collection

Veikkaan että se on se bonus tavara koodi joka siellä takana on, koska kotelon sisällä on ohjeet miten osallistut betaan ja ei siinä mielestäni mainittu mitään koodia, korjatkaa jos olen väärässä kellä sattuu lappunen olee lähettyvillä. Itsellä on kanssa se beta tarra kannessa.
Jep, nyt tuli asiakaspalvelusta viesti, että koodilappu pitäisi olla teipattuna koteloon, joten kaipa se takana oleva koodi on sitten se oikea. Onkohan se beta koodi sitten siellä tarran kääntöpuolella?
 
Vastaus: Uncharted: The Nathan Drake Collection

Jep, nyt tuli asiakaspalvelusta viesti, että koodilappu pitäisi olla teipattuna koteloon, joten kaipa se takana oleva koodi on sitten se oikea. Onkohan se beta koodi sitten siellä tarran kääntöpuolella?

Betaan ei ole koodia, ohjeet sen lataamiseen löytyy kotelosta.
 
Vastaus: Uncharted: The Nathan Drake Collection

Kävipä eilen ilmi, ettei se pelikotelon takana oleva numerokirjainsarja ollutkaan mikään lunastuskoodi vaan joku ihan muu. Noh, nyt sitten odottelen, josko ne sieltä aspasta lähettäis sen mulle, että loppuis tämä saikkaus.

Drakes Fortunea pelasin eilen pari tuntia ja ensimmäinen asia mikä pisti silmään oli pelin sulavuus. Esim. TW3 verrattuna peli pyörii todella smoothisti. Tiedän kyllä, ettei TW3 ole paras peli mihin verrata sulavuutta, mutta kun se vain nyt sattuu olemaan ainoa peli Unchartedin lisäksi mitä olen pelannut PS4:lla.
 
Vastaus: Uncharted: The Nathan Drake Collection

Drakes Fortunea pelasin eilen pari tuntia ja ensimmäinen asia mikä pisti silmään oli pelin sulavuus. Esim. TW3 verrattuna peli pyörii todella smoothisti. Tiedän kyllä, ettei TW3 ole paras peli mihin verrata sulavuutta, mutta kun se vain nyt sattuu olemaan ainoa peli Unchartedin lisäksi mitä olen pelannut PS4:lla.

60 FPS master race, eipä siihen muuta vaadita. [emoji12]
 
Vastaus: Uncharted: The Nathan Drake Collection

Onko se betaan pääsy myös Storesta ostaneille? Jos tulee niin onko jossain ohjeet siihen?
 
Vastaus: Uncharted: The Nathan Drake Collection

Onko se betaan pääsy myös Storesta ostaneille? Jos tulee niin onko jossain ohjeet siihen?
https://store.playstation.com/#!/fi...tion/cid=EP9000-CUSA02343_00-UNCHARTEDTRILOGY

Saat lisäksi pääsyn tulevan Uncharted 4™: A Thief’s End -pelin moninpelin beetatestiin 4.–13.12.* Lisätietoja beetaversion lataamisesta saa osoitteesta unchartedthegame.com.
* Edellyttää maksettua PlayStation Plus -tilausta, Sony Entertainment Network -tiliä ja Internet-laajakaistayhteyttä.
 
Vastaus: Uncharted: The Nathan Drake Collection

Hienoa huomata kun on kymmeniä tyyppejä lahdannu SAS:lla että se on ainut ase koko pelissä josta ei saa tappo trophyä :D No en minä noista rophyistä niin välitä yleensä mutta näissä peleissä on kiva keräillä niitä eri aseilla tietty tappomäärä rophyjä.

EDIT: Niin ja kyseessähän on siis Uncharted 1.
 
Vastaus: Uncharted: The Nathan Drake Collection

Tuli ostettua tämä peli ja en muistanutkaan miten mukaansatempaavia nämä ovat ja ps3:lla jäi vieläpä kokonaan tuo 1. peli pelaamatta joten senkin takia tuli hankittua. Trophyjäkin on tässä kiva kerätä ja niitä on vieläpä mukavan paljon kerättävänä. Ennakkotilausetu jäi saamatta kun nettikauppa oli sössinyt eikä niillä ollutkaan koodeja, mutta sain siitä pienen hyvityksen. Osaako kukaan sanoa montako chapteria siinä Drakes Fortune -osassa on suunnilleen? Niin tietäisin vähän että miten paljon peliä on vielä jäljellä.
 
Vastaus: Uncharted: The Nathan Drake Collection

Tuli ostettua tämä peli ja en muistanutkaan miten mukaansatempaavia nämä ovat ja ps3:lla jäi vieläpä kokonaan tuo 1. peli pelaamatta joten senkin takia tuli hankittua. Trophyjäkin on tässä kiva kerätä ja niitä on vieläpä mukavan paljon kerättävänä. Ennakkotilausetu jäi saamatta kun nettikauppa oli sössinyt eikä niillä ollutkaan koodeja, mutta sain siitä pienen hyvityksen. Osaako kukaan sanoa montako chapteria siinä Drakes Fortune -osassa on suunnilleen? Niin tietäisin vähän että miten paljon peliä on vielä jäljellä.

Muistaakseni 23 tai 24, mutta lopussa niitä vaihtuu aika tiuhaan tahtiin.
 
Vastaus: Uncharted: The Nathan Drake Collection

Ois ylimääräsenä koodi jolla saa peliin The Nathan Drake Pack DLC:n. YV:llä voi kysellä. Sisältää:

UNCHARTED Drake’s Fortune Drake skin
UNCHARTED 2: Among Thieves Drake Skin
UNCHARTED 3: Drake’s Deception Drake Skin
Wetsuit Drake Skin
Nepal Drake Skin
Golden AK-47
Golden 92FS

EDIT. Ja onnellinen omistaja löytyi jo.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Uncharted: The Nathan Drake Collection

Tuli ostettua tämä peli ja en muistanutkaan miten mukaansatempaavia nämä ovat ja ps3:lla jäi vieläpä kokonaan tuo 1. peli pelaamatta joten senkin takia tuli hankittua. Trophyjäkin on tässä kiva kerätä ja niitä on vieläpä mukavan paljon kerättävänä. Ennakkotilausetu jäi saamatta kun nettikauppa oli sössinyt eikä niillä ollutkaan koodeja, mutta sain siitä pienen hyvityksen. Osaako kukaan sanoa montako chapteria siinä Drakes Fortune -osassa on suunnilleen? Niin tietäisin vähän että miten paljon peliä on vielä jäljellä.

Tais olla 22 chapteria ykkösessä. Itse juuri kakkosen läpäisin ja siinä oli 25 episoodia vai olikohan jopa 26.. Mutta lopussa kunnon vittumaisia :D En kyllä tajua miten niillä vaikeammilla tasoilla ne pystyy läpi pääsemään. Itse pelasin normaalilla, ehkä olen vain surkea pelaaja.. Vielä ois kolmonen jäljellä ja muistelen ettei siinä noin paljoa räiskintää olisi kuin ykkösessä tai kakkosessa... Kyllä nämä silti pleikkarin parhaita yksinoikeuksia ovat. Turismo ja Uncharted :D
 
Vastaus: Uncharted: The Nathan Drake Collection

Minulle onneksi lähettivät lopulta sen Nathan Drake packin lumastuskoodin s-postiin. Olivat ilmeisesti unohtaneet teipata sen siihen pelikoteloon.
 
Vastaus: Uncharted: The Nathan Drake Collection

Nyt viikon pelaamisen jälkeen ensimmäiset kaksi vedetty läpi ja ei voi kuin kehua tarinaa. Ainut asia mikä saa hermot kireiksi on nuo ampumiskohtaukset jotka ei tunnu loppuvan ikinä ja joita tulee aivan liian usein. Väkisin sitä alkaa miettiä että miksi tämmöisellä pitää pitkittää pelaamista..
 
Vastaus: Uncharted: The Nathan Drake Collection

Nyt viikon pelaamisen jälkeen ensimmäiset kaksi vedetty läpi ja ei voi kuin kehua tarinaa. Ainut asia mikä saa hermot kireiksi on nuo ampumiskohtaukset jotka ei tunnu loppuvan ikinä ja joita tulee aivan liian usein. Väkisin sitä alkaa miettiä että miksi tämmöisellä pitää pitkittää pelaamista..

Toinen osa on sentään huomattavasti paremmin tasapainotettu taistelun ja seikkailemisen/pulmien suhteen. Nyt kun sitä pitkästä aikaa on tullut pelattua niin onhan tuo toinen osa edelleen aivan uskomaton kokemus ja jokaisella osa-alueella parempi kuin ensimmäinen peli.
 
Vastaus: Uncharted: The Nathan Drake Collection

Räiskinnöissä eniten ärsyttää se kun näet jo kauaa, että nyt tulee miljoona äijää vastaan. Kenttään on typerästi täysin ympäristöön sopimattomasti laitettu suojia joiden taakse mennä ja edetä. Ne on niin typerän näköisiä paikkoja ja kaukaa nähtävissä, et mun peli-ilo ei riittänyt. Kaks päivää jaksoin pelata, mut sit riitti. Ei vaa halua edetä tarinassa noiden räiskintöjen takia. Ku mä muuten tykkäisin tosta nii kovasti.
 
Vastaus: Uncharted: The Nathan Drake Collection

Räiskinnöissä eniten ärsyttää se kun näet jo kauaa, että nyt tulee miljoona äijää vastaan. Kenttään on typerästi täysin ympäristöön sopimattomasti laitettu suojia joiden taakse mennä ja edetä. Ne on niin typerän näköisiä paikkoja ja kaukaa nähtävissä, et mun peli-ilo ei riittänyt. Kaks päivää jaksoin pelata, mut sit riitti. Ei vaa halua edetä tarinassa noiden räiskintöjen takia. Ku mä muuten tykkäisin tosta nii kovasti.

Eihän siinä muuta kuin vaikeustaso vaan alas niin ei tarvii paljon räiskiä.
 
Vastaus: Uncharted: The Nathan Drake Collection

Siitä nyt on toki jokunen vuosi jo aikaa, kun on viimeksi tullut Uncharted-pelejä pelattua, mutta en kyllä muista, että olisin minkään osan kohdalla kokenut, että räiskintää olisi ollut liikaa tai että se olisi ollut "liian irrallista" muihin tapahtumiin nähden. Ja tämä tulee nyt henkilöltä, joka ei koskaan ole ollut mikään iso räiskintäpelien fani ja jonka kiinnostukset räiskintäpelejä kohtaan ovat viimeisten vuosien saatossa vain kääntyneet laskusuuntaan...
 
Vastaus: Uncharted: The Nathan Drake Collection

Eihän siinä muuta kuin vaikeustaso vaan alas niin ei tarvii paljon räiskiä.

Menen helpolla eikä niissä mitää vastusta ole. Oon paikallaan ja tähtään päähän. Ärsyttää silti ku ne katkaisee koko juonen. Ja niitä on liikaa ja liian paljon kerralla.
 
Ylös Bottom