Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Aiheesta löytyy melko hyvä faqi tuolta Interweebistä. Muutenkin nuo unijutut tuntuvat todella mielenkiintoisilta.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Griever
Lucid Dreamista tuolla ainakin Peepster puhui (kiitokset GrandAlfille tämän termin esilletuomisesta).
Meinasin lähinnä jotain tällaista:Lainatun viestin kirjoitti alkujaan remform
Voin sanoa että unien ja todellisuuden sekoittuminen ei rentouta. Tekee lähinnä paranoidiksi. Mutta luultavasti pointti tossa sun jutussa oli ihan muualla.
Tuosta tuli mieleen taas yksi hauska ilmiö. Unessa kun tulee vaikkapa töistä/koulusta kotiin, niin katsoo siinä ennen kartanonsa sisälle menoa komeaa punaista Ferrariaan siinä pihalla. Ferrari ja kartano ovat sinulla aina olleet, eihän siinä ole mitään kummallista? Mielessä ei kertaakaan käväise: "Hetkinen... mistäs tämmöset on ilmestyny?"Lainatun viestin kirjoitti alkujaan potsku
(unessa asuin aivan eripaikassa kuin oikeasti)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Griever
Ikävä on myös tunne, kun lotossa voitettuaan herää. Sitä on jo ehtinyt suunnitella mitä kaikkea ostaisi.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Griever
Kaverini väitti, että jos ajattelee jotain tarinaa ennen kuin nukahtaa, niin unessa jatkaa sitä tarinaa. Pitäisiköhän paikkaansa, hmm..
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
Tiedätte varmaan että yleensä jos näkee unta putoamisesta niin herää juuri kun iskeytyisi maahan?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
Onko kukaan muuten koskaan herännyt siihen, kun on itse huutanut niin kovaa? Mielenkiintoinen kokemus sekin.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan potsku
Olisi kyllä jännää osata unessa tietää, että se on uni, ja vaikka ottaa pistoolin taskusta ja leikkiä matrixia![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan potsku
Eli juttu kertoo siitä, miten voit oppia muistamaan unesi heräämisen jälkeen ja jopa oppia hallitsemaan niitä. En nyt jaksa alkaa kirjottamaan enempää, mutta katsokaa itse lehdestä. Olisi kyllä jännää osata unessa tietää, että se on uni, ja vaikka ottaa pistoolin taskusta ja leikkiä matrixia![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Razoc
Olen tuon jo opetellutkin. Juju on siinä että aivoille pitää saada uskoteltua että se on unta ja että siinä tilanteessa voi tehdä mitä vain.