Pitäähän sitä nyt omia hauskimpia/oudoimpia juttujakin listata:
-Kerran näin unta, että äiti oli pistänyt minut vahingossa pyykin mukana pesukoneeseen ja olin kutistunut pesussa. Sitten piti lähtiä jonnekin seikkailemaan ja löytää takasin (ei mitään hajua miksi näin tein unessa) ja tiesin tulleeni takaisin kun näin pelikoneautomaatin pihallani (?). Alkaa naurattaan tuo, kun myöhemmin ajattelee
-Noin 6-7 vuotta sitten (olin ehkä 7-8 vuotiast) sain yöllä jotain ihmeen "raivokohtauksia". Itse en muista muutakuin jotenkin hämärästi, että jotain tuonne suuntaan on käynyt, mutta isä ja äiti on kertonut...
-Monesti (kuulemma) käyn vessassa yöllä ja muutkin on siihen heränny, vaikka en itse muista ikinä mitään tällasta.
-Ja sitten vähän samantapanen kuin Paavi88:lla, eli kerran kuulemma menin (on jo vuosia aikaa) vanhempieni huoneen ovelle ja kysyin, että "mitä kello on?", vaikka huoneessanikin on kello ja jotain aivan outoa muutakin
-Ja sitten monesti aivan pienenä (5-6 vuotiaana) näin monena yönä, varmaan jotain 5 kertaa samaa unta, että menin olohuoneeseen ja siellä näky joku kapellimestari nousemassa portailla mustana (yhdestä piirretystä alku tai jotain sinne päin

) ja sitä säikähdin ja katsoin ulos ja kirkonmäellä (unessa asuin aivan eripaikassa kuin oikeasti) meni jotain ihme otuksia. En tajua mitä järkeä tässä oli ja miten ihmeessä muistan sen vieläkin, vaikka olin niin pikkunen vielä silloin...