Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Unreal Tournament 3 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

en ole montaa koittanut viellä mutta parhaat tähän mennessä ovat:

http://www.ut3mod.com/2008/01/deathmatch-map-flatwars.html

räiskintää olohuoneessa tulitikkuaskin kokoisena, miinuspuolena tietty plekefanipoikien silmissä varmasti x360 mainostusta mutta ainahan tuota voi singolla paukuttaa. Toiset voi sitten käyttää sitä maan mainiona snipupaikkana.

http://www.ut3mod.com/2008/02/deathmatch-map-cg-harbor.html

Satama taistoa, kohtalaisen laadukas jakso visuaalisesti myös.



Lego modi oli hieno kyllä mutta kyykyttää pleikkaria kohtalaisen kovalla kädellä kun Ut moottori ei varmaan ole paras mahdollinen ainakaan tällä hetkellä noinkin vahvaan fysiikan käyttöön
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Itse en ole vielä modikulttuuriin lähtenyt vaan opettelen hallitsemaan ensimmäiseksi nuo peruskentät.
Sanokaas muut pelin omistajat onko pelissä mielestänne huonot äänet, tarkoitan siis sitä, että ne ovat jotenkin "räkäiset"/särisevät tietyn korkuisien äänien kohdalla?Saman ongelman huomaan töllölläkin pelatessa, joten omasta audiosetistäni homma ei ole kiinni, tosin korostaahan se tietty tätä ilmiötä, kun ääni ei ole läheskään niin tunkkainen kuin töllöstä. Vai olenko sitten vai ihme kultakorva muka(mitä en mielestäni todellakaan ole):o?

Pelin surroundmaailma ei ole muuten valitettavasti läheskään yhtä tarkka kuin Codissa!
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Lego modi oli hieno kyllä mutta kyykyttää pleikkaria kohtalaisen kovalla kädellä kun Ut moottori ei varmaan ole paras mahdollinen ainakaan tällä hetkellä noinkin vahvaan fysiikan käyttöön

Eikös UT3 sisällä juurikin AGEIA:n edistyksellisen fysiikkamoottorin, tätä on tulevaisuudessa PC:llä ainakin mahdollista jatkaa vielä fysiikkakortin voimin jotta enginestä saadaan entistä enemmän irti.

Itse oon miettinyt pelin hommaamista, toisaalta miksen hommais sitä PC:lle kun ei kiinnostais näppistä+hiirtä olohuoneeseen rehata ja nopeatempoinen FPS padilla pelattuna ei oo ehkä se mun juttu.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Itse en ole vielä modikulttuuriin lähtenyt vaan opettelen hallitsemaan ensimmäiseksi nuo peruskentät.
Sanokaas muut pelin omistajat onko pelissä mielestänne huonot äänet, tarkoitan siis sitä, että ne ovat jotenkin "räkäiset"/särisevät tietyn korkuisien äänien kohdalla?Saman ongelman huomaan töllölläkin pelatessa, joten omasta audiosetistäni homma ei ole kiinni, tosin korostaahan se tietty tätä ilmiötä, kun ääni ei ole läheskään niin tunkkainen kuin töllöstä. Vai olenko sitten vai ihme kultakorva muka(mitä en mielestäni todellakaan ole):o?

Pelin surroundmaailma ei ole muuten valitettavasti läheskään yhtä tarkka kuin Codissa!

Itse en ainakaan ole lötäny äänistä mitään vikaa, päinvastoin! Oma subbarini jymisee ainakin siihen malliin, että seinät heiluu :D Codissa on ehkä parempi surround -vaikutelma, mutta kyllä UT:ssa subbari on paljon ahkerammassa käytössä, ainakin omalla laitteistollani.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Eikös UT3 sisällä juurikin AGEIA:n edistyksellisen fysiikkamoottorin, tätä on tulevaisuudessa PC:llä ainakin mahdollista jatkaa vielä fysiikkakortin voimin jotta enginestä saadaan entistä enemmän irti.

Itse oon miettinyt pelin hommaamista, toisaalta miksen hommais sitä PC:lle kun ei kiinnostais näppistä+hiirtä olohuoneeseen rehata ja nopeatempoinen FPS padilla pelattuna ei oo ehkä se mun juttu.

No oli mikä oli niin moista fysiikka korttia ei ole pleikkarissa ja nykyinen ei ole sentään ihan niin hyvin playstation3:sen ominaisuuksia huomiolla pitävä että antaisi modeihin noinkin paljon fysiikkamallinnettuja objekteja kuin lego kentässä on.
Eli yksinkertaisesti pleken tehot ei riitä täysin tuossa LEGO kentässä kun palikoita lentelee ja botteja on mukana enempi kuin pari. Itse UT3 ei näin vahvasti fysiikkaa käytä kuin ruumiiden ja palasten lentelyssä joten epic tuskin on tätä tähän käyttöön tarkoittanut, kokeilemisen arvoinen modi silti :)
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Juuri äsken kävin pelin ostamassa ja hyvältä vaikutti.. en kerennyt testata ku yhen kierroksen botteja vastaan ku piti lähteä takas töihin.. just katoin ohjeet noiden modien lataamiseen...loppuis jo työt että pääsee testaan ja lataan modeja.. :mad:
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Sanokaas muut pelin omistajat onko pelissä mielestänne huonot äänet, tarkoitan siis sitä, että ne ovat jotenkin "räkäiset"/särisevät tietyn korkuisien äänien kohdalla?

Jeps, näin on. Rätisevät aika useinkin, outoa kyllä.

Pelin musiikki on muuten ihan mahtavaa. Alkuvalikoiden teema on ykkönen, mutta myös pelin aikana soivat kappaleet sopivat tunnelmaan täydellisesti. Kannattaa mielestäni laittaa pelin ääniä vähän pienemmälle ja nostaa musiikin tasoa.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Lisätkää Ma_Tas listaanne. Euroversio tuli just postinmukana:D Harmivaan et usbi tikku jäi töihin, mut onhan noita karttoja jo valmiis aika lailla:cool:
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Yritin vääntää modeja toimimaan helvetin kauan eikä onnistunut mitenkään, ennen kuin huomasin että mulla oli ''SAVEDATE'' eikä ''SAVEDATA'' :mad: :D

Suomi servua pystyyn

Lego mappi aika buginen vielä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Ei löydy mitään kotiteattereita mutta ainakaan pelkän hd telsun kanssa ei ole äänen kanssa viellä ollut mitään häikkää. Ei rätinää ei mitään. Yhdessä modissa taisi vissiin taustamusiikki kerran kadota mutta mitään vakavampaa en ole nähnyt.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Itse en ole äänissä mitään ihmeellistä huomannu ja mulla on aika halpa 5.1 äänentoisto.

Kylpä netti pelit löytyy nopeasti, verrattuna COD4:n, ja turpaan tulee vieläkin nopeammalla tahilla:o

Mitäs noi video asetuksissa olevat post processing asetukset oikein ovat?
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Kun se pätsi tulee, niin ilmoittaudun listoille... Nyt listin muukalaisia jossain kaukaisilla servereillä... :D
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Itse en ainakaan ole lötäny äänistä mitään vikaa, päinvastoin! Oma subbarini jymisee ainakin siihen malliin, että seinät heiluu :D Codissa on ehkä parempi surround -vaikutelma, mutta kyllä UT:ssa subbari on paljon ahkerammassa käytössä, ainakin omalla laitteistollani.
Heh, ei se subbari kaikkikaikessa ole! Kyllähän tuo monolith jytistelee siihen malliin, että oksat pois, mutta kun äänessä on selkeästi jotain epäpuhtauksia, kuten Cyrus sanoi niin ei paljoa jytinät auta.

Nyt muuten kertokaas millaiset ääniasetukset teillä asioista tietävien kotiteatterin omistajilla on?Meinaan vaan, että voiko tuo pleikkarin äänivalikossa valittavat khz-tasot(pcm 88.8 khz jne) vaikuttaa tiettyjen äänien epäpuhtoiseen "räkimiseen? Eikös nuo pcm:t olleet analogisignaalin tasoja?Optisella itelläni on kiinni, joten vaikutustahan ei pitäisi olla.En ole näiden herzien maailmaan perehtynyt. Esimerkiksi codissahan näin korkeita ääniä ei ole...Mutta esim. GT:n renkaiden ulvahdukset saavat kajarini sekä töllöni räkimään myös.

Cyrus, samaa mieltä musiikeista!Alkuvalikon musat voisi iskeä vaikka leffaan! Hauskaa sinänsä, että monet kenttienkin musiikit ovat edelleen samat kuin 10-vuotta vanhassa UT:ssa:p

Viper, kuten sanoin, töllöllä ei tällaisia niin vain huomaa., koska niiden äänentoisto on niin tunkkaista...
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Heh, ei se subbari kaikkikaikessa ole! Kyllähän tuo monolith jytistelee siihen malliin, että oksat pois, mutta kun äänessä on selkeästi jotain epäpuhtauksia, kuten Cyrus sanoi niin ei paljoa jytinät auta.

Nyt muuten kertokaas millaiset ääniasetukset teillä asioista tietävien kotiteatterin omistajilla on?Meinaan vaan, että voiko tuo pleikkarin äänivalikossa valittavat khz-tasot(pcm 88.8 khz jne) vaikuttaa tiettyjen äänien epäpuhtoiseen "räkimiseen? Eikös nuo pcm:t olleet analogisignaalin tasoja?Optisella itelläni on kiinni, joten vaikutustahan ei pitäisi olla.En ole näiden herzien maailmaan perehtynyt. Esimerkiksi codissahan näin korkeita ääniä ei ole...Mutta esim. GT:n renkaiden ulvahdukset saavat kajarini sekä töllöni räkimään myös.

Cyrus, samaa mieltä musiikeista!Alkuvalikon musat voisi iskeä vaikka leffaan! Hauskaa sinänsä, että monet kenttienkin musiikit ovat edelleen samat kuin 10-vuotta vanhassa UT:ssa:p

Viper, kuten sanoin, töllöllä ei tällaisia niin vain huomaa., koska niiden äänentoisto on niin tunkkaista...

Riittävää minulle ainakin viellä, mutta joo pelasinhan minä sillä 17":lla philipsilläkin vielä viimevuonna : )
jos jotain parempaa kaipaan tähän hätään niin jotkit kovan luokan kuulokkeet olisivat kovasana.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Heh, ei se subbari kaikkikaikessa ole! Kyllähän tuo monolith jytistelee siihen malliin, että oksat pois, mutta kun äänessä on selkeästi jotain epäpuhtauksia, kuten Cyrus sanoi niin ei paljoa jytinät auta.

Pientä rätinää havaitsin äsken, mutta ei hirveesti häirinny. Ite kyl oon sitä mieltä, että varsinkin räiskintäpeleissä subbarin pitää laulaa iloisesti:D Makuasioitahan nää on.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Jostakin (muistaakseni pelaajalehti.com) luvin ennen julkaisua et hiiren ja näppiksen käyttö vaati modin, no hiiri ainakin alko toimimaan kun vaan tökkäs piuhan usbi paikkaan:rolleyes:

Näppäimistöä ei ole mut hyvinhän toi pädin kanssa suju:D Hiiren rullasta vaihto aseen, joten jos sitä ei ole niin sit pitää olla näppäimistö.

Ja on muuten hyvän näköisiä kenttiä, ihastelin just Sanctuarya...


EDIT: Jep, subukka jytisee kivasti, pitäähän sellanen olla kun ei ole mulla viel muuten tärinöitä:)
EDIT: Sit kun suomi servu pistetään pystyyn niin laitetaan tuolta mutatoreista toi handicap päälle niin me aloitteliaatkin saadaan joskus joku hengiltä;)
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Heh, ei se subbari kaikkikaikessa ole! Kyllähän tuo monolith jytistelee siihen malliin, että oksat pois, mutta kun äänessä on selkeästi jotain epäpuhtauksia, kuten Cyrus sanoi niin ei paljoa jytinät auta.

Nyt muuten kertokaas millaiset ääniasetukset teillä asioista tietävien kotiteatterin omistajilla on?Meinaan vaan, että voiko tuo pleikkarin äänivalikossa valittavat khz-tasot(pcm 88.8 khz jne) vaikuttaa tiettyjen äänien epäpuhtoiseen "räkimiseen? Eikös nuo pcm:t olleet analogisignaalin tasoja?Optisella itelläni on kiinni, joten vaikutustahan ei pitäisi olla.En ole näiden herzien maailmaan perehtynyt. Esimerkiksi codissahan näin korkeita ääniä ei ole...Mutta esim. GT:n renkaiden ulvahdukset saavat kajarini sekä töllöni räkimään myös.

Heh vai, että analogitasoista? Ja minkäköhän tasoista analogiääntä tässä tarkoitetaan? ;)

Ei vais. Mitä asetuksia haluaisit tietää, noita pleikkarin omiako? Sinulla rajoittaa tuo optinenpiuha kovasti, jos vaffarissa mhadollisuus HDMI:hin niin suosittelen vaihtamaan siihen. Itselläni on kaikki khz-tasot käytössä ja hyvältähän tuo UT tuntuu. Tosin olen pelannut vain hifikuulokkeilla tähän asti, mutta en ole tuossa kaiken rähinän keskellä huomannut äänissä mitään ihmeellistä. Tänään pääsee tyyppaamaan kajarit täysillä, kun vaimo lähti viihteelle. :D
Täytyypä keskittyä noihin ääniin, josko siellä on jotakin ihmeellistä. Khz-tasot määräytyvät sitten äänilaitteidesi mukaan, mitä ne kestävät ja suostuvat prosessoimaan.
Mietin tässä vain, että vaikuttaakohan noihin ääniin se, että onko peliä asentanut kovolle? Itse tein ainakin sen 2,7 gigan asennuksen hommien nopeuttamiseksi.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

EDIT: Sit kun suomi servu pistetään pystyyn niin laitetaan tuolta mutatoreista toi handicap päälle niin me aloitteliaatkin saadaan joskus joku hengiltä;)

Ja kissat laitetaan! Olen kaksi kertaa pelannut (yht. noin 8h) ja killun yleensä siellä kolmen kärjessä omalla puolellani. Karhun palveluksia tuommoiset. Menee vain sormi suuhun, kun tulee tosi paikka eteen, jos lällärisäädöillä on pelannut! :p
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Riittävää minulle ainakin viellä, mutta joo pelasinhan minä sillä 17":lla philipsilläkin vielä viimevuonna : )
jos jotain parempaa kaipaan tähän hätään niin jotkit kovan luokan kuulokkeet olisivat kovasana.

Eli et ole kuullut kunnon ääniä, joka on melkein yhtä tärkeä osa immersiota, kuin töllön hyvyys...Mutta jos meinasit ostaa kuulokkeet, niin tässä:http://www.elektroni.fi/?product=1923

Muunmuassa Mbnetin testivoittaja tammikuun numerosta, dvdplazan poikien mukaan about paras hinta/laatu-suhde tuohon hintaan jne. Scatterbrainilta noista kyselin ja hän noita minulle suositteli ja olen HELVETIN tyytyväinen niihin!!!Aivan mahtavat kuulokkeet. Kokeilin niitä myös pelkän töllön kautta ja ääni on silloin myös todella hyvä.
Jos nuo kiinnostavat, niin voin myös suositella tuota kyseistä liikettä. Laitoin tilauksen sisään yhtenä torstaina joskus 15-16 välillä, illalla 19 aikaan tuli ilmoitus lähettämisestä, kun olin ne tuntia, kahta aikasemmin maksanut. Seuraavana päivänä hain postista. Mahtavaa asiakaspalvelua sanon minä! Myöskin mbnetin hintavertailun halvin hinta btw...Noh, mutta innostuin ihan. Niin hyvät nuo on.

Windrider, samaa mieltä. En minä muuten tätä http://www.aijaa.com/v.php?i=1622505.jpg valkoista jääkaappia olisi muuten ostanut;)
Tuollaiset epäpuhtaudet äänessä vain häiritsevät pahasti...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Heh vai, että analogitasoista? Ja minkäköhän tasoista analogiääntä tässä tarkoitetaan? ;)

Ei vais. Mitä asetuksia haluaisit tietää, noita pleikkarin omiako? Sinulla rajoittaa tuo optinenpiuha kovasti, jos vaffarissa mhadollisuus HDMI:hin niin suosittelen vaihtamaan siihen. Itselläni on kaikki khz-tasot käytössä ja hyvältähän tuo UT tuntuu. Tosin olen pelannut vain hifikuulokkeilla tähän asti, mutta en ole tuossa kaiken rähinän keskellä huomannut äänissä mitään ihmeellistä. Tänään pääsee tyyppaamaan kajarit täysillä, kun vaimo lähti viihteelle. :D
Täytyypä keskittyä noihin ääniin, josko siellä on jotakin ihmeellistä. Khz-tasot määräytyvät sitten äänilaitteidesi mukaan, mitä ne kestävät ja suostuvat prosessoimaan.
Mietin tässä vain, että vaikuttaakohan noihin ääniin se, että onko peliä asentanut kovolle? Itse tein ainakin sen 2,7 gigan asennuksen hommien nopeuttamiseksi.

Tässä nyt tarkotettiin juurikin pcm=analgoninen signaali...tason nyt vaan heitin sanana. En jaksa paljoa tarkistella äidinkieltäni tänne kirjoitellessa:p
heh, sen verran on tietoa omista vehkeistäni, että tiedän Marantzin sr-7500:n olevan niin vanha, ettei siltä hdmi taivu ja että laitteen mukaan noita tasoja määritellään. Ja eikös tuon pitäisi kaikki khz-tasot toistaa ongelmitta? Noin pahasti ei tarvitse aloittaa vittuilemaan:rolleyes: Täytyykin laittaa jätkälle kutsua, että pääsen sinua kyykyttämään UT:ssa...(ei jaksa taas hymiötä laittaa)
Olen kovolle asentanut, kuulokkeilla ja töllöllä kokeillut. Kaikista pystyn saman rätinän havaitsemaan.Vahvarin kerroin jo ja pääkajarit ovat magnatin 508:t, keskellä 513 ja takana 503...Eli liekkö jostain herkkyyksistä kiinni jne. En enempiä noista tiedä. Diskantti ei niin kovalla ole, ja vaikka nuo kajarit eivät huippuluokkaa olekkaan, niin kyllä äänen "puhtaasti" pitäisi niistäkin irrota, kuten se irtoaakin kaikissa muissa peleissä paitsi tässä ja GT:n renkaiden ulvoessa...

Myös Cyrus ja Windrider tätä "rätinää" havaitsivat, joten mistä lie kiinni!
 
Ylös Bottom