Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Unreal Tournament 3 [PS3]

Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

hitto ku itsellä US versio nii ei pääse suomipoikien kaa pelaa

Kyllä! Epicin foorumeilla admin jo vihjailee kenties jotain:

WarTourist
Administrator


Hi guys. Please keep this thread strictly about issues to be addressed in a patch.

As soon as there's something to report, you can count on hearing it here first!

Tietysti toi 'pian' on aika liukuva käsite..

Mark Rein on vihjaillut Epicin parantavan modi-tukea, luomalla pelin sisälle keskitetyn imurointipalvelun. Ei ehkä nähdä vielä, mutta kenties jossain vaiheessa.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Oli muuten vimonen kerta kun ostan onlinepelin ulkomailta.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Joo, mutta kun joskus polte on vaan niin kova! Mun mielestä tää koko julkaisuversioiden ero on ihan syvältä. Ja että tarvii vielä pätsejä: ICT / peliteollisuus on ainoa ala maailmassa, jossa on standardina myydä asiakkaalle keskeneräinen tuote. :mad:
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

En kyllä enää ittekkää osta ulkomailta nettipelejä, jos se kerta on tämmöstä...

Mut miten ois vaik tänää jos me usa-version omistavat tehtäis suomihuone?
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Millonkos on vihjailtu että tuo patchi tulisi missä EU ja muu maailma pääsee pelaamaan yhdessä?

Kertokaas mitkä modit pitää ladata.

Pelinicki harmillisista syistä seuraavat 4 kuukautta on sitten LittleFin pelkästään UT3.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Katellaa, olis kyllä hauska mättää instagib speed freakina Rising Sunia! Ei tarvii silmiä ummistaa! :D Moneltako? Kuka hostaa? Mulla ei oo ku 1/512, ei voi hostaa. Pistäkää sitten servun nimeks jotain Konsolifin / US import tai jotain? Nisu, U in? HC76? sneik? Who else? BTW Onko kukaan testannu tätä?

[URL="http://www.ut3mod.com/2008/02/weapon-freeze-ray.html"/URL]

Mulle sopis melkee koska vaa ja siitä varmaa kannattas tehä pure servu, ni kaikki pääsee ainaki mukaa. Jos Nisu ei hostaa ni voin kokeilla hostata ( 24/1).
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Sitä on vihjailtu tuolla epicin forumeilla joihin Nisu viittaa jo jonkun aikaa ja jossain vaiheessa ne puhu tästä viikosta...
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Mulle sopis melkee koska vaa ja siitä varmaa kannattas tehä pure servu, ni kaikki pääsee ainaki mukaa. Jos Nisu ei hostaa ni voin kokeilla hostata ( 24/1).

Hosti vaan! Jossain vaiheessa tullaan mukaan (klo 21 nurkilla viimeistään) import-matsiin liikkuvaksi maalitauluksi :D
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

no niin nyt on kaljat kylmässä ja peli odottaa kotona:) voisin tulla illalla ottamaan turpaaan heti ku saa lapsukaiset nukkumaan.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

eikös tässä pelissä ole erillinen kaverilista, voisi sitä kautta vähän lisäillä noita pelaajia. Imo saisi olla useammassakin pelissä sellaisia kun tuo PSN:n 50:nen maksimi ei riitä mihinkään :/
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Kertokaas, että mitäs Vittua meinaa "package core is not downloadable" Tulee kun menee melkei mihin tahansa servuun. Liittyykö jotenki Eu pelaajiin?
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Millos ne on luvannu sitte patchata, että päästään pelaamaan kaikki yhessä.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Hyvät oli mätöt Wultzin servulla! Vaihteeksi mentiin pelkillä padeilla ja vauhtia kyllä piisasi :D

Jostain syystä ei vaan kuule noita puheita oikein selvästi, vaikka voice-taso on määritelty pelin sisällä maksimiin :confused: Meni paljon ohi, vaikka pienensin peliääniä..

Siellä oli näköjään tehty rehellinen Suomi-servu EU-versiolle. Kun nyt julkaisisivat sen luvatun patchin, niin pääsisi mukaan paikallis hippailuun.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Todellaki oli hyvät mätöt. Eihä se servu vissii lagannu paljoa, mulla lagas vaa niis viimesis kentis?

EDIT: ainii ja se mikki glitsi toimii
 
Ylös Bottom