Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Unreal Tournament 3 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Tässä nyt tarkotettiin juurikin pcm=analgoninen signaali...tason nyt vaan heitin sanana. En jaksa paljoa tarkistella äidinkieltäni tänne kirjoitellessa:p
heh, sen verran on tietoa omista vehkeistäni, että tiedän Marantzin sr-7500:n olevan niin vanha, ettei siltä hdmi taivu ja että laitteen mukaan noita tasoja määritellään. Ja eikös tuon pitäisi kaikki khz-tasot toistaa ongelmitta? Noin pahasti ei tarvitse aloittaa vittuilemaan:rolleyes: Täytyykin laittaa jätkälle kutsua, että pääsen sinua kyykyttämään UT:ssa...(ei jaksa taas hymiötä laittaa)
Olen kovolle asentanut, kuulokkeilla ja töllöllä kokeillut. Kaikista pystyn saman rätinän havaitsemaan. Myös Cyrus ja Windrider tätä "rätinää" havaitsivat, joten mistä lie kiinni!Vahvarin kerroin jo ja pääkajarit ovat magnatin 508:t, keskellä 513 ja takana 503...

Ihan hyvät vehkeet. (mitä minä muuten nyt taas vittuilin???)
Noista kilohertseistä vielä, eli ne isommat luvut ovat pakkaamattoman äänen käytössä, optinen ei taivu tähän. Näkisin asian näin, että kun pleikkarin ääniasetuksista käyt laittamassa optisen piuhan oletukseksi, niin pleikkari antaa suorilta oikeat asetukset/oikeat hertsit. Näitä asetuksia voisi yrittää metsästää vaikka avs-forumsseilta. Itse en lähtisi hertsi määriä ainakaan korottelemaan vanhemmalla vahvarilla.
Pystyisitkö kuvailemaan sitä "rätinää" vähän paremmin, niin osaisin paremmin kuulostella?
P.S. Laita vain kutsua tulemaan, "Mitä enemmän porukkaa, sen hauskempaa on verinen sinkohippa" -viidakon vanha sananlasku...



Hei muuten, mistä hiivatissa tässä pelissä voi puhua? Yritin eilen yöllä jorista kaiken näköistä ja painella nappeja, mutta vastakaikua en ainakaan saanut...
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Ihan hyvät vehkeet. (mitä minä muuten nyt taas vittuilin???)
Noista kilohertseistä vielä, eli ne isommat luvut ovat pakkaamattoman äänen käytössä, optinen ei taivu tähän. Näkisin asian näin, että kun pleikkarin ääniasetuksista käyt laittamassa optisen piuhan oletukseksi, niin pleikkari antaa suorilta oikeat asetukset/oikeat hertsit. Näitä asetuksia voisi yrittää metsästää vaikka avs-forumsseilta. Itse en lähtisi hertsi määriä ainakaan korottelemaan vanhemmalla vahvarilla.
Pystyisitkö kuvailemaan sitä "rätinää" vähän paremmin, niin osaisin paremmin kuulostella?
P.S. Laita vain kutsua tulemaan, "Mitä enemmän porukkaa, sen hauskempaa on verinen sinkohippa" -viidakon vanha sananlasku...



Hei muuten, mistä hiivatissa tässä pelissä voi puhua? Yritin eilen yöllä jorista kaiken näköistä ja painella nappeja, mutta vastakaikua en ainakaan saanut...

http://uk.playstation.com/help-support/ps3/music/detail/item73615/Optimising-CD-playback-on-PS3/

Tuolla esim tällaista : * The audio device in use must support a sampling frequency of 88.2 kHz or 176.4 kHz.
* The PS3 system and audio device must be connected using an HDMI cable or digital optical cable.....

Vahvarin ohjekirjasta ei meinaa oikein löytyä tuosta khz-ulottuvuudesta, täytyy tutustua nyt tarkemmin aiheeseen ja testailla.Jos valitsen outputiksi optical, niin silti tuo kyselee nuo vaihtoehdot. ääni tavallaan "puuroutuu" ja "rätisee" tietyissä tapauksissa. Ja kuten totesin aiemmin, ei tätä muissa peleissä(paitsi niissä renkaan ulvahduksissa) tule huomattua.

Enpä ole kuullut kertaakaan kenenkään mitään höpöttävän!
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Jostakin (muistaakseni pelaajalehti.com) luvin ennen julkaisua et hiiren ja näppiksen käyttö vaati modin, no hiiri ainakin alko toimimaan kun vaan tökkäs piuhan usbi paikkaan:rolleyes:

Näppäimistöä ei ole mut hyvinhän toi pädin kanssa suju:D Hiiren rullasta vaihto aseen, joten jos sitä ei ole niin sit pitää olla näppäimistö.

mites näppäin säädöt padi+rotta asetuksilla?
saako itse valita mistä hyppää jne?

minä kun olen aina tykännyt enemmän juuri padi+hiiri metodista koska omasta mielestä on paljon helpompaa ja nopeampaa liikutella peukaloa tatin tai ristiohjaimen päällä saatikkä kolmea sormea WASD namiskoiden päällä ja peukulla haroa vielä hyppy nappia.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Niin, siis UT:n ampumis, ym. äänet kuulostaa ihan last-gen kamalta. Rätisee ja kuulostaa rankasti pakatulta. Ei todellakaan ole karbaasin kamoista kiinni se rätinä.

Kaikki muu UT:ssa onkin aika saatanan hyvää ;)
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

mites näppäin säädöt padi+rotta asetuksilla?
saako itse valita mistä hyppää jne?

minä kun olen aina tykännyt enemmän juuri padi+hiiri metodista koska omasta mielestä on paljon helpompaa ja nopeampaa liikutella peukaloa tatin tai ristiohjaimen päällä saatikkä kolmea sormea WASD namiskoiden päällä ja peukulla haroa vielä hyppy nappia.

En vielä ole huomannut (tosin en ole etsinytkään) mistä sais näppäin asetuksia muutettua?

Joten pädin nappulat on samat silloin kun hiiri on kytketty, mut hiirellä voi hoitaa tähtäämisen, vasemmalla ja oikealla näppäimellä ammutaan kuten pädillä L1:lla ja R1:lla ja hiiren rullalla vaihdetaan ase. Hyppy nappi jää ikävästi pädin vasemman tatin L3:n varaan se ois kiva saada muutettua vaik L2:n.

Kenties jos hiires on enemmän näppäimiä niit sit sinne mahtuu hyppykin, onko kenelläkään tästä kokemuksia?

Hiiren herkkyyttä voi luonnollisesti säätää.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Windrider, samaa mieltä. En minä muuten tätä http://www.aijaa.com/v.php?i=1622505.jpg valkoista jääkaappia olisi muuten ostanut;)
Tuollaiset epäpuhtaudet äänessä vain häiritsevät pahasti...

Karu on jääkaappi:D Varmaan rymisee asiaan kuuluvalla hartaudella.

Itse kokeilin tänään hiiri + näppis yhdistelmää ja pieni pettymyksen tunne tuli. Näppäimistö toimii hyvin, mutta hiirellä tuntuma on jotenkin samantyylinen kuin padillakin, eli ei siis yhtä tarkka kuin yleensä hiirellä pc:llä on. Tähtäin tuntui ikään kuin "leijuvan" ruudulla. Asetuksia säädin vaikka kuinka, mutta ei vaikuttanut asiaan juurikaan. Vaihdoin padin takaisin ja sillä pelaaminen onnistui paremmin.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

eli samanlaista lagia kuin ekassa ut:ssa ps2:lla?

eli tuntuu että se tähtäin liikkuu hieman viiveellä siinä ruudulla, eikä kyse tarvitse olla kuin milli sekunneista niin sen kyllä huomaa.

sitten kun tämä tulee hommattua niin täytyy varmaa broidilta pummia rotta lainaan etten turhaan osta jos tuntuma onkin yhtä paska.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Laitelkaahan muuten sitten aina välillä konsolifin nimellä servuja pystyyn, kun pelaatte. Ite aattelin varmaan tuossa 11 jälkeen pelailla, kunhan saan kouluhommat alta pois!
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Minuakin voisi lisäillä listoille nyt kun pelini sain. Sapai helppoja pojoja kun minä olen kehissä:) tarvitsen nimittäin vielä vähän treeniä.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Nii, pistäkää mut kans ihmeessä listoille.. mahtava peli kyseessä. Aika vaan ei meinaa riittää ku DMC4 pitää tykittää ja kohta tulee Dynasty warriors 6. :D
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Itse kokeilin tänään hiiri + näppis yhdistelmää ja pieni pettymyksen tunne tuli. Näppäimistö toimii hyvin, mutta hiirellä tuntuma on jotenkin samantyylinen kuin padillakin, eli ei siis yhtä tarkka kuin yleensä hiirellä pc:llä on. Tähtäin tuntui ikään kuin "leijuvan" ruudulla. Asetuksia säädin vaikka kuinka, mutta ei vaikuttanut asiaan juurikaan. Vaihdoin padin takaisin ja sillä pelaaminen onnistui paremmin.

Kyllä. Peli on arviolta 20% hitaampi PC-versiota. Eron saa kurottua kiinni speedfreak-mutatorsilla.

Tämä hidastelu ja tarkkuuden mittakaavan kaventaminen on kenties tehty osaksi padi-pelaajia varten, hiirestä ei ole annettu tulla mitään Jumalan sormea. Pelaaminen ei ole samanlaista millintarkkaa työtä kuin PC:llä, mutta ei kuitenkaan mitään puolisokeiden lottoarvontaa. Ohjauksen osittaisesta rampauttamisesta huolimatta, vanha PC-pelaaja on tämän kanssa kotonaan.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Nisu, oletko viime aikoina vetäny UT3sta? On meinaan pirusti servereitä, mutta kun niistä ei tunnista US-importteja muutaku jos joku on laittanu nimeen vinkin eli ei taida olla muuta tapaa löytää toimiva serveri? BTW kun olin ollut pari viikkoa pelaamatta niin tuli pataan aika huolella! :D
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Nisu, oletko viime aikoina vetäny UT3sta? On meinaan pirusti servereitä, mutta kun niistä ei tunnista US-importteja muutaku jos joku on laittanu nimeen vinkin eli ei taida olla muuta tapaa löytää toimiva serveri? BTW kun olin ollut pari viikkoa pelaamatta niin tuli pataan aika huolella! :D

Tuli viikonloppuna pelattua. Tarkoitus olisi palata tähän sitten viimeistään, kun päästään patchin kautta pelaamaan täkäläisiä matseja, tai jos sitä ei ala kuulumaan niin hakea kaupasta euro-versio :D

Melkeimpä paras lääke on etsiä pingin perusteella: >250 = aika varmasti meren takana :O
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Eile tuli mätettyä yöllä iha huolella. Midwayn servoilla meno on lujaa eikä lagaa yhtään! :p
Yllättävän vähän näkee vaa missää mitään mutatorseja. :confused: Pitää varmaa ite alkaa hostailee gameja ni saa actioncamia ym core modia päälle. :D
Pitää ottaa sit kunnon pelit kun Nisu ja Samuel_the_Tire pääsee eurotournamentteihin. :)
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Itse päätin että en pelaa ennenku se Että Eurooppalaiset ja jenkit voivat pelata keskenään tulee..oon kyllästyny siihen ainaseen lagaamiseen :D
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Itse päätin että en pelaa ennenku se Että Eurooppalaiset ja jenkit voivat pelata keskenään tulee..oon kyllästyny siihen ainaseen lagaamiseen :D

Mä olenkin ihmetelly, missä sä luuhaat! Pelailit vissiin DMC4:sta? Mä ostin sen ja myin saman tien, ei sytyttäny yhtään.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

heh.. mä en taas ole kerenny kunnolla UT3 pelaamaan ku DMC4 on niin koukuttava! :D
okei, se OT:sta. :)
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Jos joku on testannu tai tietää UT:n LAN-ominaisuuksista niin kertokaa mulle..? Haluttais tietää että on LAN-peleihin mahollista laittaa botteja ja entä onko mahollista pelata jaetulla ruudulla lanissa..?
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Nyt, kertookaa mitkä modit, mapit ja lisäjutut pitää ladata jotta mielii pelata teittien kanssa.
Paras kulkuneuvo mielestäni on se artillery. Pelaan tosin pikkuveljen nickillä koska se on feikki iältään jotta sitä pääsee pelaamaan, ei edes parental alueen muuntaminen USA:ksi toiminut.
Jos halutte minut listaan niin lisätkää LittleFin ja pistäkää siihen erillinen viesti että se olisi minulle tarkoitettu.
 
Ylös Bottom