Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Unreal Tournament 3 [PS3]

Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Paljonkos teillä on alhaisimmat PINGit? Mulla ei yleensä löydy kuin pari servua jotka on alle 100, ja kun menee yli niin alkaa lagaamaan:mad:
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Olenkohan mä sokea mutta mun mielestä grafiikka on melkosen alkeellinen tässä pelissä. Jos vertailee esim Motorstromin tai COD4 graffaan.

Joo kannattaa silmälääkärillä mahdollisesti käväistä.

Harva silti noteeraa grafiikkaa juuri mitenkään tässä pelissä. Kaikilla on kiire löytää se raketinheitin ja paukuttaa viholliset seinille. Mutta kun ottaa vähän tarkemman katsauksen grafiikkaan niin alkeellinen ei todellakaan.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Mutta kun ottaa vähän tarkemman katsauksen grafiikkaan niin alkeellinen ei todellakaan.

Voi olla. Kun ekaa kertaa pelasin tätä mietin että jaa, tässäkö tämä on. Sama grafiikkataso oli PC-puolella 4 vuotta takaperin. Ehkä odotin liikoja.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Voi olla. Kun ekaa kertaa pelasin tätä mietin että jaa, tässäkö tämä on. Sama grafiikkataso oli PC-puolella 4 vuotta takaperin. Ehkä odotin liikoja.

Heh sama efekti oli mulla alussa. Tottunut 2004:seen maksimi-graffoilla ja 60FPS. Mutta on UT3 selvästi hienompi noissa sisätiloissa. Huomaa jos jää vähäksikään aikaa paikalleen.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Eilen taas väänsin parin viikon tauon jälkeen ja tuntuu, että sormet on ihan kohmeessa! Päähän nyt on ollu kohmeessa jo kohta 36 vuotta, mutta oli säälittävää räpellystä. CTF:ää vedin ulkomaanelävien kanssa ja tuska oli suuri. :D No ei se mitään, pitänee palata nöyrästi sorvin ääreen ja laittaa padi laulamaan. Vielä kun jengi älyäis panna siihen serverin nimeen sen US-import -vinkin... Any news on the patch? :mad:
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Pitäs oppia noita mappeja paremmin. Nytkun lähtee onlineen ni koita nyt pärjätä sillä rupusella käsiaseella kun ei ole mitään tietoa missä parhaat aseet ja suojukset löytyy. :D Löysin puolvahingossa jonkun lentävän jutunkin, lensin sillä tosin suoraan kallionseinään.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Mä muistan jo suht hyvin aseitten paikat, mutta suojien ja muitten erikoisominaisuuksien paikoista ei kyllä ole pahemmin hajua. Ja ne on kuitenki "suhteellisen" tärkeitä tossa..
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Onko aseet ja suojukset aina samassa paikassa? Entä onko ne samassa paikassa myös offline botteja vastaan ryskiessä? Silloinhan niitten sijainteja vois opetella ulkoa. Ei tuolla pärjää ellei heti alussa löydä hyvän aseen ja suojuksen.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Pitäs oppia noita mappeja paremmin. Nytkun lähtee onlineen ni koita nyt pärjätä sillä rupusella käsiaseella kun ei ole mitään tietoa missä parhaat aseet ja suojukset löytyy. :D Löysin puolvahingossa jonkun lentävän jutunkin, lensin sillä tosin suoraan kallionseinään.

Sä olet pelannut sitä CODia liikaa... Toisaalta, meidän käpyjen reaktionopeudelle tollaset vähemmän vauhdikkaat matelut on varmaan parempia! :)
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Epicin Jeff Morris on paljastanut Epic Gamesin foorumilla UT3:n PS3-version tulevan päivityksen sisällön:
EURO AND US

- Mods now on root of memory device, can download easier from PS3 web browser
- Fixed VOIP quality issues
- Fixed some headset connection issues
- Added support for full character mods (heads/premade whole characters)
- No longer need to reboot after importing a character mod to see it in menus
- DLC no longer acts like a user mod (being listed in MyContent and causing disable mod crash dialog)
- Fix for bootup and import slowdown with many mods installed
- Add a VOIP icon when VOIP is active (button held down)
- Fixes for corrupted the auto-mod-download cache
- Fix for flickering auto-download text
- Fix for getting stuck in multiplayer menu if you get in before gamespy connects
- Fixed a mod problem with switching between mod and shipping maps with clients teleporting randomly
- Fixed a mod problem with multiple gametype mods installed, only first one imported would work
- Fixed Leviathan deploy icon
- Bots now respect players feigning death (depending on bot skill level)
- Bots now respect sandstorm "blindness"
- Fix for bots picking linkgun mode
Lisäksi jenkkiversioon on omat korjauksensa.

Päivitys tulee ladattavaksi 27. päivä. (Päivän pitäisi olla suht. varma, koska päivitys on jo läpäissyt Sonyn laadunvalvontakierroksen.)
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

helpottaako ja nopeuttaako tuo nyt sitten niiden modien asennusta?
eli onko mahdollista imuttaa kaikki ja tunkea usb tikulle ja tikku pleseen.
tietää vaan että odottaako tuohon asti vai asentaako aiemmin.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Jiihaa, I'm ready to kill me some Finns! Ei vaa, turpaan tulee kuitenkin, mutta kahta en vaihda padia ja kalsareita! :) Tai no oikeastaan, tilain Yeasiasta DS3 eli vaihdan kuin vaihdankin sen padin. Sorry for OT. Hostaajat, laittakaa ensi viikolla niihin joku suomi-juttu, että tietää valita oikean servun.

- Added support for full character mods (heads/premade whole characters)
En ole tällaisia vielä nähny, onko kukaan muu nähny kustomoituja hahmoja?
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Elätkö tulevaisuudessa? Eikös nuo tule vasta 27.3.2008?
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Ensi viikolla sitä pääsee sitten isommalla suomiporukalla mättämään, vaan selvitäänkö sitä ilman kiistoja hiiren ja näppiksen käytöstä? Kannattaa muuten Nisu harjotella;)
Täytyy itsekkin käydä niitä uusia kenttiä imuttamassa...

Tuossa päivityksessähän mainittiin useammasta korjauksesta "harvinaisiin" kaatuiluihin, joten kysynpä tässä nyt teiltä muilta uudemman kerran, että oletteko te törmänneet näihin ongelmiin:

1)Olet varmasti kirjautunut PSN-networkkiin, mutta peli väittää toisin. Olen joutunut käynnistämään pelin joskus jopa viidesti uudestaan tämän takia!
2)Huoneeseen liittyessä peli jämähtää latausruutuun. Tämäkin on tapahtunut minulle varmasti yli 20 kertaa...
3)Eilen tapahtui itselleni ainutlaatuinen sekoaminen, joka poistui kuollessani, eli tuntui kuin pelihahmoni olisi kopioinut itsensä. Kuulin eri liikkeet kahteen kertaan ja hahmoni liikkui jotenkin jäykästi. Ihme meininkiä:p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Tuossa päivityksessähän mainittiin useammasta korjauksesta "harvinaisiin" kaatuiluihin, joten kysynpä tässä nyt teiltä muilta uudemman kerran, että oletteko te törmänneet näihin ongelmiin:
1)Olet varmasti kirjautunut PSN-networkkiin, mutta peli väittää toisin. Olen joutunut käynnistämään pelin joskus jopa viidesti uudestaan tämän takia!
2)Huoneeseen liittyessä peli jämähtää latausruutuun. Tämäkin on tapahtunut minulle varmasti yli 20 kertaa...

1) On käyny mulle kerran pari. Olen huomannu, että käynnistää koneen ja saman tien pistää UT:n päälle, voi tehdä noin. Nykyään odottelen rauhassa, että tulee se kirjautumisilmoitus ja sitten vasta peli päälle. Joskus myös tekee silleen, että valikossa näkyy aluksi omanimi ja offline ja vasta vähän ajan päästä tulee se PSN -tunnus siihen.
2) On tapahtunu pari kertaa, pelin on sen jälkeen herjannu siitä user created contentista ja kysyny Do you want disable user-created content. Vastaan aina no ja sitten vaan uudestaanotttamaan matsia...
 
Ylös Bottom