Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Unreal Tournament 3 [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

1)Olet varmasti kirjautunut PSN-networkkiin, mutta peli väittää toisin. Olen joutunut käynnistämään pelin joskus jopa viidesti uudestaan tämän takia!
2)Huoneeseen liittyessä peli jämähtää latausruutuun. Tämäkin on tapahtunut minulle varmasti yli 20 kertaa...
3)Eilen tapahtui itselleni ainutlaatuinen sekoaminen, joka poistui kuollessani, eli tuntui kuin pelihahmoni olisi kopioinut itsensä. Kuulin eri liikkeet kahteen kertaan ja hahmoni liikkui jotenkin jäykästi. Ihme meininkiä:p

Eipä ole näistä käynyt mulle kertaakaan.

Käynnistin UT:n juuri ja pukkas päivitystä...Mikäköhän tuo lienee?

Itsekkin laitoin pelin juuri päälle ja ilmoitti päivityksestä versioon 1.10. Kokoa oli 44 mb. Ilmeisesti tuo 27.3. päivitys tuli jo tänään, koska ainakin modit asennetaan nykyään suoraan muistitikun juuresta, eikä sekavaa hakemisto polkua (PS3 -> Savedata -> BLES00200-MODIMPORT) tarvi eikä näköjään edes voi käyttää. Itsellä ainakin uuden mapin asennus toimi vasta kun se löytyi suoraan muistitikun juuresta.

Itsekkin laitoin pelin juuri päälle ja ilmoitti päivityksestä versioon 1.10. Kokoa oli 44 mb. Ilmeisesti tuo 27.3. päivitys tuli jo tänään, koska ainakin modit asennetaan nykyään suoraan muistitikun juuresta, eikä sekavaa hakemisto polkua (PS3 -> Savedata -> BLES00200-MODIMPORT) tarvi eikä näköjään edes voi käyttää. Itsellä ainakin uuden mapin asennus toimi vasta kun se löytyi suoraan muistitikun juuresta.
Mut edelleenkö on userdata.jam eli vaan yks modi per sticki?

Hyvinhän tuo nyt toimii ton patchin jälkee ja mikitki toimii huomattavasti paremmin.

jostain syystä ei toi modien asentaminen pelitä. olen luonut kansiot ohjeiden mukaan jo montakertaa mutta pleikka vain väittää että mitään dataa ei löydy? tikussa ei voi vikaa olla kun olen siirtänyt sillä paljon muuta materiaalia pleikkaan. Niin ja EU versio pitäisi olla kyseessä, mutta kokeilin jo sen lisäksi USAn ja saksan foldereilla ja siltikään mitään ei löydy...

jostain syystä ei toi modien asentaminen pelitä. olen luonut kansiot ohjeiden mukaan jo montakertaa mutta pleikka vain väittää että mitään dataa ei löydy? tikussa ei voi vikaa olla kun olen siirtänyt sillä paljon muuta materiaalia pleikkaan. Niin ja EU versio pitäisi olla kyseessä, mutta kokeilin jo sen lisäksi USAn ja saksan foldereilla ja siltikään mitään ei löydy...

Eikös modit asenneta nyt ilman hakemistoja, suoraan tikun juuresta?

Nyt viimein ehti päivittämään tämän pelin euro-kuntoon. Hyvin pääsi mukaan vanhan mantereen peleihin. Ensimmäinen matsi päättyi sikäli harvinaiseen tilanteeseen, että 14 pelaajan huoneessa mentiin jatkoajalle, jonka klaarasi eräs Master Chiefin asuun pukeutunut Konsolifiniläinen :D

En tiedä näkyykö noi kustom-puvut muille pelaajille? En saanut Halon Master Chiefistä sitä kypärää laitettua hahmolle, mistä lienee kiikastanut, muuten kyllä on varsin tunnistettava :p

Muita fanien väsäämiä hahmoja löytyy tuolta: http://www.ps3forums.com/showthread.php?t=129453

On mm. Crysis Guy, Marcus Fenix, Gears Gus, Gears Locusts, Spawnia..

Pelaakos tätä ihmiset enemmän padilla vai hiiri+näppis yhdistelmällä?

Ite mietin et vois hommata tämän jos padipelaajia löytyy paljon, en viitti tohon olkkariin mitää näppishiiri settejä hommata.

offtopic kysymys samassa. WLAN tuntuu toimivan hyvin kun lataa jotain PSN-storesta, mutta voiko wlanilla pelata ilman kauheaa lagia?

Pelaakos tätä ihmiset enemmän padilla vai hiiri+näppis yhdistelmällä?

Sekä että. Voit hakea peliservuja joihin pääsee vain padi-ohjauksella. Meneehän se noinkin, vaikka hiirellä ja näppiksellä tatsi vain on parempi. Syytä varautua pikkuhiljaa hankkimaan se näppis ja hiiri sinne olohuoneeseen, tulee ajankohtaiseksi ennemmin tai myöhemmin :D

tuli perjantaina otettua muutama matsi ja turpaan tuli.
kyllä tässäkin on muuten sama vika hiirellä tähdätessä kuin ps 2:lla eli se tähtäin tulee hiukan perässä.
hyvin huomaa kun tasaisesti liikuttaa hiirtä puolelta toiselle.
kaipa siihen tottuu.

onko tässä muuten mitään hyötyä pelin asennuksesta, ei ainakaan tunnu latausajat pienenevän juuri lainkaan.
sekunti kellon kanssa voisi eron huomata mutta ei muuten.

vielä ei ole jaksanut niitä uusia mappeja hakea, täytyy kai niitäkin jossain välissä jaksaa koittaa asennella.

Tehkää joku servu, niin päästään vetää pääsiäisen lihasopat :D

Ihan sama millä ohjauksella, padi ehka kaikille sopivin?

Ylös Bottom