Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Unreal Tournament 3 [PS3]

Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Minä tahtoa chimeran tai sgt. Halen Resistancesta noihin custom heppuihin.
Pitää yrittää noita mappeja asentaa kun aikaisemmin asensin lego mapin mutta se ei toiminut kun kokeilin, jökkäsi latauskuvakkeeseen. Johtuuko siitä kun laitoin botteja mukaan???
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Pitää yrittää noita mappeja asentaa kun aikaisemmin asensin lego mapin mutta se ei toiminut kun kokeilin, jökkäsi latauskuvakkeeseen. Johtuuko siitä kun laitoin botteja mukaan???

Todennäköisesti siitä. Tänään tuota lego-mappia näkyi serverilistalla pelattavan, mutta vain 1 vs. 1 matseina.

Muuten kyllä oli ehkä parhaimmat pelit tähän mennessä. Kiitos siitä lankeaa kovatasoisen Suomi-seuran. Pelitemmon nostatus mutatorssilla +20%, kolmas persoona, Master Chief -ihokas ja uudehko sekä erittäin näyttävä kustom-mappi; Gardens of Dreams. Konsolipuolelle hitaasti rantautuvan modi-kultturin juhlaa.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Nisu, oliko muita suomi servuja myös tänää vai tarkoititko mun hostaamaa? Eka ihmettelin ku oli vaa koko ajan 4 pelaajaa mut sit tajusin laittaa enemmän botteja ni johan oli räimettä. :D Gardens of dreams on kyl hyvä mappi. Mulla oli kyl Hiiri & näppis laitettu ON asentoon. :) Padilla kyl ounaa paljon paremmin kolmannesta persoonasta kuin mitä normisti. Mutta Nisua on kyl vaikea pistää hipaks. ;)
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Imo botteja ei kannata laittaa ollenkaan. Jotkut voi tietysti olla eri mieltä, mutta luulen että moni on yhtyy mielipiteeseeni.

Aika pitkälti taisi ilta mennä monilla suomalaisilla JippuQ:n serverillä ja hyvät pelit oli siellä ainakin :)
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Nisu, oliko muita suomi servuja myös tänää vai tarkoititko mun hostaamaa? Padilla kyl ounaa paljon paremmin kolmannesta persoonasta kuin mitä normisti.

Siellä oli pitkin iltaa useampi Suomi-servu, josta sulla oli se ketjun ensimmäinen. Jep, kolmannessa persoonasta pelattaessa vetää melkeimpä mielummin padilla kuin hiirellä.

Jaksaako Sneikki hostailla illalla Warfarea? Jääny aika vähälle sen pelaaminen.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Olipa kiva päivitellä eilen: kesti vaan 50 minsaa! :eek: Ja Muken serverille en sitten päässy ollenkaan, tuli vaan connection to server lost. Eipä sen puoleen, en päässy Unrealin muillekaan servereille. Piti pelailla Warhawkia... :D
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Imo botteja ei kannata laittaa ollenkaan. Jotkut voi tietysti olla eri mieltä, mutta luulen että moni on yhtyy mielipiteeseeni
Laitoin siksi botteja kun eka laitoin muistaakseni 3 niin koko ajan oli vain 4 pelaaja max (???) Sit kun laittoi botteja maximiin niin koko ajan oli porukkaa enemmän ja oli paljon intensiivisemmät mätöt. :D
Pelissähän on mukana jo tuo speed modi mutta onko PCspeedX vielä nopeampi??
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Laitan tähän jotain linkkejä mapeista (DM) mitä ite haluaisin pelailla sillon tällön jos osottautuvat hyviks, käykääs mahollisimman moni lataamassa jos vaan suinkin jaksatte:

Throne

FragPipe2k8

FlatWars

En ole siis vielä itse edes testannut yhtäkään noista, mutta latasin, kun vaikuttivat mielenkiintosilta.

Ja heitelkää toki linkkiä aina hyviin mappeihin, ei noita kaikki kuitenkaan jaksaisi ladata.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Mites pojjaat.. mennäänkö tänään leikkii hippasta vai ajaako kaikki rallia? :)
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Ketuttaa kun nyt en pääse nettiin pelaa kun jökkää joko siihen latausruutuun tai sitten pelit on mielettömän lagisia :mad::mad::mad::mad:. Asialle voisi tehdä jotain.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

niin voikin.
katso että pingi on alle sadan niin pystyy jopa pelaamaan.
minulla tuo on se kipuraja, yli sadan pingin servuihin en edes joinaa.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

niin voikin.
katso että pingi on alle sadan niin pystyy jopa pelaamaan.
minulla tuo on se kipuraja, yli sadan pingin servuihin en edes joinaa.

No niin se on täälläkin mutta niihin juuri se ei joinaa :(. Melkosta pelleilyä tuo touhu tuolla netissä.:cool:
 
Ylös Bottom