Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]
Asia selvä laitan DM nyt
Ihan sama. Laita sellaiset, mistä itse pidät.
Asia selvä laitan DM nyt
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ihan sama. Laita sellaiset, mistä itse pidät.
http://www.ps3forums.com/showthread.php?t=129313
Tuolla joku sanoo, etta eivät näy ellei myös vastustajilla/sinulla ole skiniä. Syy varmaan on sama kuin uusien kenttien kanssa. Omasta mielestä ihan hyvä ettei näy, joku kumminkin keksisi ruveta muuttelemaan värejä, jotta hahmot olisi mahdollisimman vaikea eroottaa taustoista.
latasin netistä ps3:n Unreal tournamenttiin hahmoja(Marcus fenix, Master chief) miten saan siirettyä ne ps3:lle? ovat USERDATA.JAM muodossa. Tarviiko moinen roska pc versiota?
Tämän päiväset custom-map mätöt oli "sucsee" joten päätin että keskiviikkona uudestaan.
Keskiviikkona kello 17:00 hostin warfare serveriä. servun nimi on taas "sneikki-suomi"
Tänään vois ottaa sessiot.. keitäs olis mukana? Mä voin vaik ite hostaa jos ei muita halukkaita ole. esim konsoliFin servulla tjsp. klo 17-19 aikoihin? tai sit joskus illemmalla?
Tänään vois ottaa sessiot.. keitäs olis mukana? Mä voin vaik ite hostaa jos ei muita halukkaita ole. esim konsoliFin servulla tjsp.klo 17-19 aikoihin? tai sit joskus illemmalla?
sneik sanoi:Keskiviikkona kello 17:00 hostin warfare serveriä. servun nimi on taas "sneikki-suomi"
Muke sanoi:Ajasta en valitettavasti viel voi sanoo varmaks mutta koitan kokeilla hostaa (ekaa kertaa) noin 17:00 maissa. DM tai TDM mite porukka haluaa? Ja mapit voi olla vaikka perussettiä ni kaikki pääsee mukaan. muutamia mutatorseja vois käyttää..
juu, ton ajattelinkin laittaa. Pitää katsastella viel noita mappeja. laitan viel infoa suht ajoissa (kunhan pääsen himaan töistä) jos päätän laittaa jotain extra mappeja.Tuntuu noista kahdesta toi DM olevan suositumpi. Laita mitä haluat, jos kolmatta persoonaa olet ajatellut, niin tässä olisi aika kova kandinaatti siihen.....