Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Unreal Tournament 3 [PS3]

Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Aijoo toi. En muistan tollasta ollenkaan, sai huonoja arvosteluja ja sillee. Aika kuraa jos Titaani viivytettiin jonkun poul vuotta vanhan pelintakia.

Peli julkaistiin keskeneräisenä jenkeissä ja toissapäivänä huomattavasti valmiimpana täällä Euroopassa, eikä kehitys ole pysähtynyt tähän. Eilen tovin jälkeen SOCOMia verkossa ja kylläpä maistu taas hyvälle! Kannattaa ehdottomasti hankkia, vaikka ei aikaisempaa historiaan tästä pelisarjasta omaisikaan. Taktista räiskintää kolmannesta persoonasta.

KFIN Mediasta löytyy muutama gameplay-pätkä:

KonsoliFIN - Media - SOCOM Confrontation
KonsoliFIN - Media - SOCOM Confrontation - XRoads (PS3)
KonsoliFIN - Media - SOCOM Confrontation - Friday Night Rampage (PS3)
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Peli julkaistiin keskeneräisenä jenkeissä ja toissapäivänä huomattavasti valmiimpana täällä Euroopassa, eikä kehitys ole pysähtynyt tähän. Eilen tovin jälkeen SOCOMia verkossa ja kylläpä maistu taas hyvälle! Kannattaa ehdottomasti hankkia, vaikka ei aikaisempaa historiaan tästä pelisarjasta omaisikaan. Taktista räiskintää kolmannesta persoonasta.

KFIN Mediasta löytyy muutama gameplay-pätkä:

KonsoliFIN - Media - SOCOM Confrontation
KonsoliFIN - Media - SOCOM Confrontation - XRoads (PS3)
KonsoliFIN - Media - SOCOM Confrontation - Friday Night Rampage (PS3)

Kiitos, mutta ei kiitos:) Ei nuo taktiset räiskinnät oikein nappaa ja varsinkaan pelkät online-pelit, minulle yksinpelikampanjat tuovat enemmän... ...siis online moodit ovat toki aina tervetulleita, mutta yksinpelin lisäksi vain, ei pelkästään:rolleyes:
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Olipa hyvä etten aikoinaan myynnyt tätä peliä, Treenailut pari iltaa Titan päivitystä varten.
hieno peli on mutta edelleen peliä vaivaa sama ongelma, eli liian vähän pelaajia ja aivan järkyttävät Pingit jopa 8 megasella netillä harvoin on alle 100 ja yleensä 200 ja yli jos on muutamakin pelaaja, harmillista koska tämä on yksi harvoista helmistä
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Olipa hyvä etten aikoinaan myynnyt tätä peliä, Treenailut pari iltaa Titan päivitystä varten.
hieno peli on mutta edelleen peliä vaivaa sama ongelma, eli liian vähän pelaajia ja aivan järkyttävät Pingit jopa 8 megasella netillä harvoin on alle 100 ja yleensä 200 ja yli jos on muutamakin pelaaja, harmillista koska tämä on yksi harvoista helmistä

Tämä lähinnä johtuu siitä että lähes kaikki serverit ja pelaajat ovat nykyään pohjois ameriikasta siksi vaikea löytää hyvää serveriä.
Mutta silloin voi laittaa oman huoneen pystyyn.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Täältä saataisi lyötyä yksi pelaaja mutta ei, koska kauppa ei voi myydä alaikäselle k-18 peliä. Mutsia tämä ei haittaa mutta hän ei kyllä minun seurakseni lähe pelejä ostelemaan. ;/
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Tämä lähinnä johtuu siitä että lähes kaikki serverit ja pelaajat ovat nykyään pohjois ameriikasta siksi vaikea löytää hyvää serveriä.
Mutta silloin voi laittaa oman huoneen pystyyn.


Olenkin yleensä laittanu oman "huoneen" pystyyn. yllättävän vähän silti löytyy suomalaisia, vaikka yleensä nimeän huoneen tyyliin "suomiservu"
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Täältä saataisi lyötyä yksi pelaaja mutta ei, koska kauppa ei voi myydä alaikäselle k-18 peliä. Mutsia tämä ei haittaa mutta hän ei kyllä minun seurakseni lähe pelejä ostelemaan. ;/
Harmi, Lähteekö isä? Tilaa netistä postiennakolla? Täysi ikäisiä kavereita?
Olenkin yleensä laittanu oman "huoneen" pystyyn. yllättävän vähän silti löytyy suomalaisia, vaikka yleensä nimeän huoneen tyyliin "suomiservu"

Mihin aikaan pelailet, pelimuoto? En ole ikinä nähnyt "Suomi servu" Kuvausta tai vastaavaa.

Ite saan DM huoneen täyteen parin botti rundin aikana jossai 17.00 - 19.00.

Mut voi lisäillä pelissä tai PSN jos haluu UT3 peliseuraa mikkikin löytyy tarvittaessa :)
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Olenkin yleensä laittanu oman "huoneen" pystyyn. yllättävän vähän silti löytyy suomalaisia, vaikka yleensä nimeän huoneen tyyliin "suomiservu"

Voi olla vähän liikaa toivottua, jos on haalimassa suomalaisia servun täyteen. Ehkä paras vain tehdä yleiservu ja ilmoittaa täällä erikseen, jos haluaa maamiehiä mukaan hippaan.


.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Voi että kun ottaa hermojen päälle kun nyt tullu taas palon lisää noita "nyyppiä" jotka vaan juoksee nappi pohjassa ja spammaa shoc coree ja votee jotain Biohazardia ja Rising Sunia kun servu täynnä ja tyhjällä servulla Deimosta ja Gatewaytä.. RAAGH
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Hyvät tanssit oli suomi-servulla. PIti lopettaa nyt tunnin tahkoamisen jälkeen, mutta otetaanhan uusiksi sen mahdollisen Titan paketin jälkeen. Kaivatkaahan muutkin jo peli valmiiksi ;)
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

No hitto.. Olispa tienny ni olisin ollu mukana tykinruokana! :D
Noo.. kunhan Titan tulee huomenna (ainakin toivotaan :p ) ni avot! Pitää vaa hankkia noi kaikki mahd. modit ja mutatorsit kun jostain ihmeen typerästä syystä olin menny aikoinaan poistamaan kaikki savet.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Jeah, nyt tuli tilattua UT3 uusiksi, koska sen saa vain 13:llä play.comista ja uusi sisältö houkutteli. Eli kohta myös minä olen taas mähisemässä. Wulzi tilasi pelin myös, joten sekin tulee tahkoamaan. Samoin Cyrus alkaa jossain vaiheessa taas pelaamaan tätä.

Muutkin vaan takaisin pelin pariin, niin saa kunnon mättöä aikaiseksi!
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Älkää turhaan odotelko Titan Packia tänäänkään, vähä sellasta olen pikkulinnuilta kuullut:confused::mad: Syön pääni, jos se tänään ilmestyy, mutta epäilen vahvasti:D
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Jaaha.. oli sit Play.com alentanu tämän hintaa 10 juuri kun olen saanut sieltä noin reilu vko sitten pelin 23:lla. :mad: :D

Vai ei tulis Titan vielä tänäänkään storeen..??
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Jaaha.. oli sit Play.com alentanu tämän hintaa 10 juuri kun olen saanut sieltä noin reilu vko sitten pelin 23:lla. :mad: :D

Vai ei tulis Titan vielä tänäänkään storeen..??

No ei tuo mano ainakaan antanut mitään suoraa luotettavaa lähdettä jutulleen niin aivan mahdollistahan sen saapuminen on. Mutta PSN Eu store kusee niin useasti muutenkin niin en kyllä vannoisi juuri minkään asian ilmestymis ajankohdan tarkkuudesta.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Juu, varmaa tietoa ei ole, mutta sellainen kutkuttava perstuntuma on, että EI OO TULOSA:D Siis sen verran on tietoa, että palstoja lukemalla ainakaan Australiaan ei ole tänään pakettia tullut, kun nähtävästi aikaeron vuoksi siellä on Store jo päivittynyt... ...mutta Australiahan ei olekkaan Eurooppa, mutta aika huono enne silti meidänkin kohdalle:eek:
 
Ylös Bottom