Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Unreal Tournament 3 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Australiaan ei ole tänään pakettia tullut, kun nähtävästi aikaeron vuoksi siellä on Store jo päivittynyt...
Aikaeroista huolimatta Aussistore päivittyy samaan aikaan muiden PAL-alueiden kauppojen kanssa. Eli vielä ehtii tulla sinnekin tämän päivän puolella.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Tuli ladattua Titan Pack juu, mutta hämmästys oli suuri kun meni itse peliin ei sieltä löytynyt mitään uutta? "news" ohje käskee asentamaan levyversion päivityksen koneelle, mutta ei storessa ollut kuin tuo yksi paketti...joten missä vika?
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Tuli ladattua Titan Pack juu, mutta hämmästys oli suuri kun meni itse peliin ei sieltä löytynyt mitään uutta? "news" ohje käskee asentamaan levyversion päivityksen koneelle, mutta ei storessa ollut kuin tuo yksi paketti...joten missä vika?
Uutisessa mainittu päivitys viitannee siihen jo aiemmin julkaistuun Trophy-päivitykseen, joka vaaditaan Titan Packin "pohjaksi".
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

No se päivitys mulla on, mutta eipä vaan näy tuosta Titan sisällöstä mitään? ja koneella se on kyllä asennettuna
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Mulla sama.. Titan pack ja 2.00 versio inessä.. Play.comista tilattu euro(??)versio mutta itse pelissä ei mitää uutta.. et se siitä Titanista :D
Pitääkö olla suomiversio pelistä... en usko.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

mulla ihan "suomi"versio pelistä joten tuskin siitä johtuu, pahoin pelkään että euro päivitys on taas kustu ja toi on pelkästään ladattavalle pelille ja levypohjainen pä'ivitys "unohtui"
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Jotain probleemaa tuntuu olevan, kun ei näytä pakettia peli löytävän. Jos yhtään helpottaa, ei se toimi muuallakaan Euroopassa. Katsotaan, jos aiheesta tulee jotain lisäinfoa.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Sony taas menny uppii väärän tedoston storeen, jumaliste, Game Data kansios 2 erillistä UT3 tiedostoo eli se Titan Pack ei oo yhtee opiva EU levyn kanssa.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Sony taas menny uppii väärän tedoston storeen, jumaliste, Game Data kansios 2 erillistä UT3 tiedostoo eli se Titan Pack ei oo yhtee opiva EU levyn kanssa.


"hieno"homma ja mietityttää paljonko EuroStoren "ylläpidolle" sony maksaa palkkaa?
Joutuuko tässä nyt sitten jälleen odottamaan viikon ennenkun se oikea versio ilmestyy
jakeluun?
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Hienoa, täytyy kyllä myöntää... ...eikö ne osaa mitään tehdä oikein?:eek: Titan pack (EU) on kirottu ikuisesti ja se ei tule ikuna toimimaan, jippii!:D Unreal Reality: Juu, pitää odottaa ja ensviikolla on sitten taas joku muu ongelma.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

"hieno"homma ja mietityttää paljonko EuroStoren "ylläpidolle" sony maksaa palkaa?
Kämmejä sattuu, se on elämää se. Ensin tällä viikolla fumblasi Microsoft Fallout 3:n lisäpaketin kanssa, nyt oli sitten Sonyn vuoro sohlata.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Kämmejä sattuu, se on elämää se. Ensin tällä viikolla fumblasi Microsoft Fallout 3:n lisäpaketin kanssa, nyt oli sitten Sonyn vuoro sohlata.

Kämmejä sattuu juu, mutta silloin kun niitä mokia sattuu miltei viikottain niin pitää alkaa harkitsemaan henkilöstön joko uudelleen koulutusta tai vaihtamista
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Niimpä, No manon ei periaattees nyt tarvii syödä päätään kun tuli ns. tasapeli
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Mitäs mä sanoin, että turha odottaa Titan packia tällekkään päivälle... ...tulihan se, mutta väärä tiedosto, LOL:D En syö päätäni, mutta nyt SCEE:n kunniaksi mahtavasta työstä lyön päätä seinään enkä lopeta ennenkuin se oikea pack ilmestyy... ...ai että osaankin olla lapsellinen:D
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Ai että SCEE suostuis päivittää Storen uudelleen jonkun 3rd party pelin takii.. think again :(
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Nisupulla nyt lulee SCEE:stä vähän liikoja, mutta limputtaja puhuu 100% asiaa... ...eivät taatusti ole korjaamassa sitä enää tän viikon puolella, kun varmasti selvittelevät asiaa vähintään viikonlopun ajan. Mutta voisivat edes vetää tuon väärän version Storesta jo pois, ettei se aiheuta enää enempää hämmennystä UT3-pelaajien kesken, jotka eivät tästä tiedä mahdollisesti vielä (jos niitä nyt on). Kurja juttu tämä kaikenkaikkiaan:/
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Huomasin erittäin mielenkiintoisen asian juuri äsken: Titan packin inforuudussa lukee alussa heti: Please note: To play this content you must be using disc ID BLES00201! Googlasin juuri ja sain selville, että sekä omistamani BLES00200 sekä tuo BLES00201-versiot ovat PAL-alueelta! Eli tuo ei ole US Titan pack, joka on Storeen tullut... ...mutta asia kuuluukin, onko kenelläkään BLES00201-versiota, joka pitäisi tämän packin kanssa toimia? Ja mikä tämä BLES00201-versio oikein on? Update: Nyt ovat sentään saaneet vedettyä sen Storesta pois eli jotain edistymisen merkkejä nähtävissä asian suhteen:)
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Titan Pack on poistettu Storesta!! pientä toivoa siis on
että jos vaikka korjaisivat asian piakkoin...
 
Ylös Bottom