Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Unreal Tournament 3 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Se olisi kyllä loistavaa tai sitten siinä käy niin kuin tuolla UT3 forumeilla puhuttiin, että ehkä SCEE joutuu käymään läpi certification prosessin uudestaan saadakseen vihdoin sen toimivan version Storeen:eek: Se tietäisi vähintään paria viikkoa lisää odotusta:(
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Ja mikä tämä BLES00201-versio oikein on?
Ensin arvelin jos se olisi vaikka mahdollinen Store-versio pelistä(kuten Burnout Paradise), mutta pienellä googletuksella löytyi viittauksia pelin Saksa-version modimport-kansioon.

Pelihän vie asennettuna kaikkine lisäpaketteineen tilaa hiukan päälle 3 gigaa, joka käsittääkseni on vähemmän kuin Burnout vie, mutta peli ei kai asenna kampanjan välivideoita kovolle vaan ne toistetaan pelilevyltä aina tarvittaessa. Jos nuo välivideot lisättäisiin pakettiin niin tuskin päästäisiin Sirenin 10 gigan kokoon, Xbox 360:lläkin pelin installointi vie "vain" 6,4 gigaa. Luulisin kyllä että jokunen tarttuisi tarjoukseen jos pelille lätkäistäisiin hinnaksi vaikka parikymppiä, varsinkin kun nyt tuli uutta sisältöä ilmaiseksi.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Pitää taas tulla purkamaan turhautuneisuutta... ...saisivat ottaa mallia Microsoftilta ja Bethesdalta, he saivat viallisen Fallout 3-packin vaihdettua oikeaan seuraavana päivänä jo. Mutta tätähän on turha odottaa SCEE:n apinoilta (toivon, että olen väärässä). Ja se, että SCEE päivittää kerra viikossa Storen, ei ole mikään tekosyy meidän taas odottaa viikkoa tai enemmän... ...riippuu toki, että kuinka pahasta ongelmasta on nyt kyse, mutta minun mielestä ei tarvisi odottaa viikkoa, jos oikean packin laittaminen tilalle on vain tunnin tai parin homma... ...ja toisekseen, tässä EI OLE kyse Storen päivittämisestä enää vaan KORJAAMISESTA ja se on ihan eri asia!
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Ensin arvelin jos se olisi vaikka mahdollinen Store-versio pelistä(kuten Burnout Paradise), mutta pienellä googletuksella löytyi viittauksia pelin Saksa-version modimport-kansioon.

Pelihän vie asennettuna kaikkine lisäpaketteineen tilaa hiukan päälle 3 gigaa, joka käsittääkseni on vähemmän kuin Burnout vie, mutta peli ei kai asenna kampanjan välivideoita kovolle vaan ne toistetaan pelilevyltä aina tarvittaessa. Jos nuo välivideot lisättäisiin pakettiin niin tuskin päästäisiin Sirenin 10 gigan kokoon, Xbox 360:lläkin pelin installointi vie "vain" 6,4 gigaa. Luulisin kyllä että jokunen tarttuisi tarjoukseen jos pelille lätkäistäisiin hinnaksi vaikka parikymppiä, varsinkin kun nyt tuli uutta sisältöä ilmaiseksi.

Voi olla Saksan versio oto 201 koska Saksassa on UT ihan eri lainen ja monet pelit muutenkin, poistettu gore kokonaan ja kaikki muut satisfactory nippelit..

UT3 tietokoneelle stemista ladattuna on 9GB
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Taidanpa maalata pari pirua seinälle: mun perstuntumamittari kertoo, että tästä tulee piiiiiitkä odotusaika (tai jäädään euroopassa kokonaan ilman sitä hemmetin Titaania) , koska mitä nyt olen seurannut noita kerran kadonneita pelejä/matskuja Storesta, eivät ne ole vielä tulleet takaisin tähänkään päivään mennessä: PSone-klassikoista esimerkkinä ovat Spyro, Crash Bandicoot 2, Fade To Black ja viimeisimpänä Silent Hill. Olen kauttaaltaan optimisti, mutta nyt katson realistin silmin tätä tilannetta:o Olen myös periaatteiden mies ja pistää vihaksi niin vietävästi, kun ostin vieläpä takaisin UT3:n Titan packin takia (vein vaihdossa aikoinaan, kun peli kärsi splitscreen-tuen puutteesta ja näin iski kyllästyminen, mutta onneksi sentään se tuli patchin mukana!)
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Taidanpa maalata pari pirua seinälle: mun perstuntumamittari kertoo, että tästä tulee piiiiiitkä odotusaika (tai jäädään euroopassa kokonaan ilman sitä hemmetin Titaania) , koska mitä nyt olen seurannut noita kerran kadonneita pelejä/matskuja Storesta, eivät ne ole vielä tulleet takaisin tähänkään päivään mennessä: PSone-klassikoista esimerkkinä ovat Spyro, Crash Bandicoot 2, Fade To Black ja viimeisimpänä Silent Hill. Olen kauttaaltaan optimisti, mutta nyt katson realistin silmin tätä tilannetta:o Olen myös periaatteiden mies ja pistää vihaksi niin vietävästi, kun ostin vieläpä takaisin UT3:n Titan packin takia (vein vaihdossa aikoinaan, kun peli kärsi splitscreen-tuen puutteesta ja näin iski kyllästyminen, mutta onneksi sentään se tuli patchin mukana!)

Naah 2 viikkoa max menee
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Tässä näin tuli pelattua kaverin kanssa Co-oppina kamppanja läpi, ja totta kai siitä jäi hirveä sinkohipan nälkä. Myöhemmin kokeiltiin kaverin kanssa sitten Instant actionia, mutta todettiin että ei pysty joinaamaan. Kun oikeen hostattiin matsi, saatiin vain 3-4 bottia sitten vastaan. Elikkä saakos ihan kunnon mättöä kehiin co-oppina, vai pitääkö se kamppanja vetää uudestaan läpi että saisi jonkinlaista tyydytystä nälkään?
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Tässä näin tuli pelattua kaverin kanssa Co-oppina kamppanja läpi, ja totta kai siitä jäi hirveä sinkohipan nälkä. Myöhemmin kokeiltiin kaverin kanssa sitten Instant actionia, mutta todettiin että ei pysty joinaamaan. Kun oikeen hostattiin matsi, saatiin vain 3-4 bottia sitten vastaan. Elikkä saakos ihan kunnon mättöä kehiin co-oppina, vai pitääkö se kamppanja vetää uudestaan läpi että saisi jonkinlaista tyydytystä nälkään?

Instant action on pelkkää botti-tappelua, multiplayer-kohta on erikseen? Näin ainakin boksilla ja splitscreeninä voi myös temmeltää netissä, onnistunee myös pleikkarilla. Hyvä peli alustasta riippumatta :)
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Instant action on pelkkää botti-tappelua, multiplayer-kohta on erikseen? Näin ainakin boksilla ja splitscreeninä voi myös temmeltää netissä, onnistunee myös pleikkarilla. Hyvä peli alustasta riippumatta :)

Nyt voisi joku varmistaa tuon että pystyykö pelaamaan splitscreeninä netissä myös pleikkarilla!?!? olis tosi hyvä tietää kun oon ostamassa ens viikolla Socom: confrontationin storesta ja mietin et jos ois ostanu jonkun pelin jossa voi kavereiden kaa mättää. Rupee nimittäin ainaski Codit tympimään vaikka saataiskii neljä pelaajaa ja telkkari jaettua kahtia :).
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Ei kuulemma onnistu PS3:lla jaetulla ruudulla netissä muiden kurmotus. Näin olen useasta paikasta lukenut mm. täältä: PS3 Splitscreen Online? - Epic Games Forums, mutten ole itse jaksanut tarkistaa.

Mitä nyt yhdestä videosta katsoin niin boksilla on vissiin laitettu Splitscreen erikseen ruksattavaksi optioksi ainakin Multiplayerin alle, kun taas PS3:lla Splitscreen on ihan erillinen valinta päävalikossa Instant Actionin ja Multiplayerin välissä.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Instant action on pelkkää botti-tappelua, multiplayer-kohta on erikseen? Näin ainakin boksilla ja splitscreeninä voi myös temmeltää netissä, onnistunee myös pleikkarilla. Hyvä peli alustasta riippumatta :)

Kiitoksia jo tästä vastauksesta, mutta en varsinaisesti saanut kysymykseeni vastausta. En ilmeisesti tarpeeksi selvästi ilmaissut, että kun koitimme kaverin kanssa hostata multiplayer-matsin (privana toki), saimme vain itsemme lisäksi 2-3 bottia, kun Instant Actionissa maksimi oli 15 bottia. Elikkäs onko mitään mahdollisuuksia saada samaa määrää botteja kun netissä KAHDESTAAN mätätään? :)
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Kiitoksia jo tästä vastauksesta, mutta en varsinaisesti saanut kysymykseeni vastausta. En ilmeisesti tarpeeksi selvästi ilmaissut, että kun koitimme kaverin kanssa hostata multiplayer-matsin (privana toki), saimme vain itsemme lisäksi 2-3 bottia, kun Instant Actionissa maksimi oli 15 bottia. Elikkäs onko mitään mahdollisuuksia saada samaa määrää botteja kun netissä KAHDESTAAN mätätään? :)

Hmmm hyvin outo jos ei saa.. en kyllä oo vielkään ees kertaakaan avannu sitä Split screen valikkoa :)
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Olisivat samantien saaneet laittaa peliin 4 pelaajan splitscreenin. Nopeatempoiseen räiskintäpeliin kuten ut3:een se sopisi oikein hyvin.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Miltäs pelaajamäärät vaikuttaa ja löytyykö servereitä järkevällä pingillä? On menny viime ajat Killzonen parissa, mutta voishan sitä sinkohippaakin harrastaa. :D
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Vieläki toi nikkbugi, joutuu toisel nikil vaantaa. Hyvältä tää taas sili vaikuttaa.
 
Ylös Bottom