Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Unreal Tournament 3 [PS3]

Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Hyvää meininkiä oli myös Inkkarin servuilla tänään. Meno oli tasaisen haastavaa mutta irtosi siellä pari voittoakin. Välillä pukkas ylimääräisiä tulemaan peliin kun ei salasanaa ollut mutta yleensä tarkotti vain enempi tapettavaa. Hyvä oli muuten pingikin enkä nähnyt viivettä missään kohtaa :D
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

En ehtiny montaa rundia vetää perjantaina, mutta hauskaa oli. Mikähän siinä Rising Sunissa on kun tuntuu mulle aina olevan paras mappi eli en ota ihan niin pahastai pataan ku normaalisti. Ehkä se on tarpeeksi pieni ja yksinkertainen, vähän niinku mun aivot! :D
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Mulla olis noiden modien siirron kanssa ongelmia... Oon hakenu muistikortille mutatorssin ja kun yritän pelissä lisätä sitä sinne listaan niin peli ei löydä sitä muistitikulta? Tunnistaa kyllä tikun mut ei löydä tietoja. Oon yrittäny parillakin tapaa hakea eri modeja kortille mut ei onnistu. Prkl:mad:
Voisko joku neuvoa mitä tehdä. Kiitos.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Tunnistaa kyllä tikun mut ei löydä tietoja.

Tarkista tiedoston nimi: USERDATA.JAM

Tämän jälkeen ratkaisevaa on se, mihin hakemistoon se on tallennettu siellä muistitikulla. En tiedä millä versiolla pelaat, mutta tässä vaihtoehdot:

USA-versio: \PS3\SAVEDATA\BLUS30086-MODIMPORT\
EU-versiossa: \PS3\SAVEDATA\BLES00200-MODIMPORT\

Jos tiedoston nimi ja hakemistopolku on tismalleen oikeat, löytää peli sen.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Juuh! Euroversiolla tykittelen. Oli sitte toi hakemistopolku näköjään väärin. Olin tehny jenkkiversio hakemiston...:D Kiitos Nisulle taas kerran opastuksesta. Nyt imutelemaan mutaatioita ja muita:p
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Heh innostuin vähän noiden muutaatioiden kanssa DM-Legossa ja crash:hän siitä seurasi :D Actioncam, gliplagious (ainakin sinne päin) ja Jetpack ei sovi legossa yhteen. Peli sitten tarjosi, että estäisin kaiken ulkopuolisen materiaalin, mutta en nyt sentään niin tyhmä ole :)
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

tänään tuli peli haettua paikallisesta.
kiva 69e hintalappu mutta eipä tarvinnut latiakaan laittaa tiskiin kun vei vanhoja pelejä vaihdossa.

näppiskin olisi jo vissiin tuloillaan mutta hiirtä täytyy odotella ainakin ensi viikkoon.
sitten puuttuu enää se hemmetin kone jolla tätä voisi pelatakkin.

on se kiva kun muutenkin minulla on ongelmia oppia mapit edes jotenkin ja eri aseiden spawni paikkoja.
sitten kun minä pääsen linjoille niin kaikki osaa jokaisen mapin jo ulkoa ja turpaan tulee parissa sekunnissa ja peli into lopahtaa samantien.
noin kävi codin kanssakin.
ensin oli kiva pelata kun kaikki oli kohtuu kokemattomia, sitten oli joku kk tauko ja kaikki olikin jo jotain puoli ammattilaisia jotka ampu minut toiselta puolelta mappia jollain konekiväärillä vähän ruiskaisemalla ja minä en osu paikoillaan olevaan viholliseen vaikka punapiste täysin kohdalla ja ammun yksittäis laukauksia.
tuossa vaiheessa pääsi se "vitun paska" suusta ja kone kiinni.
toivottavasti tämän kanssa ei käy samoin.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

on se kiva kun muutenkin minulla on ongelmia oppia mapit edes jotenkin ja eri aseiden spawni paikkoja.
sitten kun minä pääsen linjoille niin kaikki osaa jokaisen mapin jo ulkoa ja turpaan tulee parissa sekunnissa ja peli into lopahtaa samantien.
Mulla on hieman samoja ongelmia...ja niin oli codinkin kanssa kun ostin kuukauden julkaisun jälkeen...
Mut kyllä sen siitä oppii kun vaan jaksaa hakata...
Näin kävi codinkin kanssa :D
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

on se kiva kun muutenkin minulla on ongelmia oppia mapit edes jotenkin ja eri aseiden spawni paikkoja.
sitten kun minä pääsen linjoille niin kaikki osaa jokaisen mapin jo ulkoa ja turpaan tulee parissa sekunnissa ja peli into lopahtaa samantien.
noin kävi codin kanssakin.
ensin oli kiva pelata kun kaikki oli kohtuu kokemattomia, sitten oli joku kk tauko ja kaikki olikin jo jotain puoli ammattilaisia jotka ampu minut toiselta puolelta mappia jollain konekiväärillä vähän ruiskaisemalla ja minä en osu paikoillaan olevaan viholliseen vaikka punapiste täysin kohdalla ja ammun yksittäis laukauksia.
tuossa vaiheessa pääsi se "vitun paska" suusta ja kone kiinni.
toivottavasti tämän kanssa ei käy samoin.

Vaikka jengi on mättänyt jenkkiversiota, ei tässä pelissä ole samaa ongelmaa. Paras "pick up and slay" - peli ikinä :D
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Vaikka jengi on mättänyt jenkkiversiota, ei tässä pelissä ole samaa ongelmaa. Paras "pick up and slay" - peli ikinä :D

Näinhän tämä menee!Parhaimmilla pelaajilla on melkein jatkuvasti jokin erikoistaito päällä, jos kenttä mahdollistaa sen. Armorit tietty myös kerätään ja se pieni asekokoelma takataskuun.

Eilen pelasin tuossa parhaimman pelini tähän mennessä: Heatray; 16-pelaajan dm ja 60 tappoo 11 kuolemaa. Näkymättömyys+link gun+ mikälie darkwalker se onkaan olivat kova sana:p Sain kahdesti pelin aikana jonkun ultramegatonmegakillin. Se selostaja on aivan kurko kyllä!

Pelatiin myös Pziuksen ja Eliminaattorin kera Hydrosista ctf:ssa, mutta valitettavasti yhteys katkesi. Sniputtaminen kyllä maistuu tuossa kentässä ja muutenkin pidän helvetisti UT:n sniperista, koska sillä tekee sentään jotain!

Onko kenelläkään muulla muuten peli seonnut useamman kerran, kun yritätte liittyä verkkopeliin? Itselläni töksähti eilen kahdesti putkeen, kun yritin samaan peliin liittyä uudestaan ekan jumiutumisen jälkeen.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

CODissa pärjää kokematonkin jotenkuten, tässä pelissä taas tulee niin paljon pataan ja niin nopeeta että itku on lähellä. :p
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

..Mutta UT3 on tullu myös aivan mahtavia.. hmm, ns säkä onnistumisia vaikka taito ei olekkaan vielä hyvän tasolla. DM:issä on tullu muutamia kertoja ounattua kunnolla ja hetken päästä taas otettu turpaan oikein kunnolla :D Ei oo kyl CoD4 koskenut pitkään aikaan. IMO UT3 on paljon parempi. Pistäkään nimi listoille ni otetaan jossain vaiheessa (tänään?) matsia. :)
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

..Mutta UT3 on tullu myös aivan mahtavia.. hmm, ns säkä onnistumisia vaikka taito ei olekkaan vielä hyvän tasolla. DM:issä on tullu muutamia kertoja ounattua kunnolla ja hetken päästä taas otettu turpaan oikein kunnolla :D Ei oo kyl CoD4 koskenut pitkään aikaan. IMO UT3 on paljon parempi. Pistäkään nimi listoille ni otetaan jossain vaiheessa (tänään?) matsia. :)

Täällä on kanssa jäänyt COD4 hyllyyn pölyttymään UT3:n myötä. COD4 on parempi kaiken taktisuuden ja realistisuuden jälkeen, mutta UT3:n vanhanajan HC-mättö meininki on jotain sellaista, mikä onnistuu herättämään sen pikkupojan sisälläni. Tähän jää totaalisesti koukkuun.
Sitä paitsi, kun ruudussa kajahtaa "Ultra kill!" omien tappojen takia, niin eihän siinä voi kuin hymyillä...
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

onkohan mahdollista käyttää siaxxis ohjainta ja langatonta hiirtä yhdessä?
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

onkohan mahdollista käyttää siaxxis ohjainta ja langatonta hiirtä yhdessä?

Mahdollista kyllä on, mutta kuinka järkevää on lienee sitten toinen kysymys. Itsellä padi on aina siinä kaden ulottuvilla esim. kulkuneuvojen ohjaukseen.

Kysymyksesi näytti sivuavan myös tuota langattomuutta, tuollaisesta kombinaatiosta ei ole kokemusta.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Tuosta tulikin mieleen (OT) et mitä näppis/hiirtä Nisu käytät? Toimiiko pleikassa langattomat? blutooth ainakin mutta entäs muut? vai toimiiko vain usb piuhoilla olevat?
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Tuosta tulikin mieleen (OT) et mitä näppis/hiirtä Nisu käytät? Toimiiko pleikassa langattomat? blutooth ainakin mutta entäs muut? vai toimiiko vain usb piuhoilla olevat?

Logitechin laatuun luotetaan täällä vahvasti. Pleikkarissa kiinni johdolliset USB-portteihin kytketyt:

Logitech Ultraflat keyboard
Logitech Optical Mouse

Piuhattomien (bluetooth tai usb-dongle) näppisten ja hiirten pitäisi toimia pleikkarissa. Kun kokemusta ei niistä ole, niin ei juuri enempää pysty lausumaan.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Tuli tämä sitten tilattua ja ajattelin kysyä meinaako konsolifin porukat pelailla viikonlopun aikana. mut voi lisätä kaverilistoille, kun huomenna pelin saan niin saatte helppoja tappoja.

Edit: mikkiä ei oo, enkä tiedä jaksaako sitä edes hommata
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Tuli tämä sitten tilattua ja ajattelin kysyä meinaako konsolifin porukat pelailla viikonlopun aikana. mut voi lisätä kaverilistoille, kun huomenna pelin saan niin saatte helppoja tappoja.

Edit: mikkiä ei oo, enkä tiedä jaksaako sitä edes hommata

Jos laitetaan huomenillalla kfin-servu pystyyn?Tämä päivä ja ilta menee tenttiin lukiessa ainakin meikäläiseltä...Lähetän kutsua tulemaan..
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Jos laitetaan huomenillalla kfin-servu pystyyn?Tämä päivä ja ilta menee tenttiin lukiessa ainakin meikäläiseltä...Lähetän kutsua tulemaan..

Ok, mites muuten onko tässä joku invite systeemi vai tarviiko ettiä servu listalta?

Edit: pelaatteko yleensä normi mapeilla vai noilla pelaajien tekemillä?
 
Ylös Bottom