Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Unreal Tournament 3 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Mikäs tämän metikkö kentän nimi on? Pitää ihan testata tota piirto etäisyyttä;)

En muista kenttien nimiä siinä on helvetin korkeita puita ja teleportteja noodilta toiselle (Warfarea pelattiin).

Hitto joko skillit on ruostuneet tai sittä tässä on vähän hankalampi vedellä hedareita kuin edellisissä UT:eissa. Hit-box voi toki olla pienempi (tai pään suhde vartaloon).
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Mikäs tämän metikkö kentän nimi on? Pitää ihan testata tota piirto etäisyyttä;)

En ole itse pelannut tuota kenttää, mutta vehicle ctf:ssa on se siltakenttä(helvetin hyvä mappi btw) jonka nimeä en muista, mutta jokatapauksessa siinähän pystyt näkemään kentän päästä päähän ja mielestäni hahmot näkyvät siinä niin kauas, kuin suunnilleen ihmisen silmä pystyy näkemään...Koskaan ei ole tullut vastaan tilannetta, että prkl olisin shockilla vetässy menemään, mutta eipä kaveria näkyny...Testatkaa ihmeessä kyseistä kenttää ja piirtoetäisyyttä.

Voi tietenkin olla että Zoukalla vaan on niin paljon parempi näkö, kuin meikäläisellä:p
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Hitto joko skillit on ruostuneet tai sittä tässä on vähän hankalampi vedellä hedareita kuin edellisissä UT:eissa. Hit-box voi toki olla pienempi (tai pään suhde vartaloon).
En tiedä/muista paljon muista unrealeista, mutta tässä ainakin muut ukot on puolet pienempiä kuin oma joten heduja on vaikea saada jos ei ole kunnon tuntumaa (eli ei ole pelannut paljoa lähiaikoina). Eli siis oma ukko on korkea ja iso ja muut pieniä, ja tämä on siis kaikille sama homma. Perspektiivikysymys kait.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

"Joutui" unrealin ostamaan. Eipä ole sitten alkuperäisen ut:n pc:lla tullut fps:ia pelattua joten ei oikein tiennyt mitä pitäisi peliltä odottaa.

Ensimmäinen fiilis oli aika hämmentyneen pettynyt, hirveä tökkiminen grafiikassa ja ohjaus täysin epäpelattava. Tämä johtui langattomasta hiirestä, joka ei näytä pelaavan hyvin yhteen pelin kanssa. Vaihdoin ohjaimet usb-johdollisiin malleihin ja alkoi pelaan ok. Silti, 30fps ruudunpäivitys ja ~2m etäisyys 50" näyttöön. Ei ollenkan hyvä kombo. Etenkin vihujen seuraaminen ja tähtääminen on noin aneemisella fps:lla vaikeata. Ilomielin luopuisin osasta grafiikasta, jos sais vain ruudunpäivitysnopeuden tuplattua.

Mutta kerta toi nyt on ostettu niin pitää yrittää totutella ja päästä geimeihin sisälle. Kovasti tulee aluksi oleen opeteltavaa uusissa kartoissa. Kerkesin kyllä jo ilahtuakin positivisesti kun vanha deck16 kartta oli mukana ja sattui pelattavaksi toisena karttana mitä pelasin netissä.

Jos euroversiolla pääse peleihin mukaan niin olis kiva pelailla konsolifin:laisten kanssa. Serveriäkin voisin pitää, jos toi 10/10 yhteys on riittävä(kaipa se on).
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

hmm..ihmeellistä. :confused: Mun silmään ruudunpäivitys on erinomaista (jos peli ei lagaa yhtään) ja meno mitä maukkainta. Padilla alkaa jo hyvin menemään vaikka vielä vaatii harjoitusta kovin.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

"Joutui" unrealin ostamaan. Eipä ole sitten alkuperäisen ut:n pc:lla tullut fps:ia pelattua joten ei oikein tiennyt mitä pitäisi peliltä odottaa.

Ensimmäinen fiilis oli aika hämmentyneen pettynyt, hirveä tökkiminen grafiikassa ja ohjaus täysin epäpelattava. Tämä johtui langattomasta hiirestä, joka ei näytä pelaavan hyvin yhteen pelin kanssa. Vaihdoin ohjaimet usb-johdollisiin malleihin ja alkoi pelaan ok. Silti, 30fps ruudunpäivitys ja ~2m etäisyys 50" näyttöön. Ei ollenkan hyvä kombo. Etenkin vihujen seuraaminen ja tähtääminen on noin aneemisella fps:lla vaikeata. Ilomielin luopuisin osasta grafiikasta, jos sais vain ruudunpäivitysnopeuden tuplattua.

Mutta kerta toi nyt on ostettu niin pitää yrittää totutella ja päästä geimeihin sisälle. Kovasti tulee aluksi oleen opeteltavaa uusissa kartoissa. Kerkesin kyllä jo ilahtuakin positivisesti kun vanha deck16 kartta oli mukana ja sattui pelattavaksi toisena karttana mitä pelasin netissä.

Jos euroversiolla pääse peleihin mukaan niin olis kiva pelailla konsolifin:laisten kanssa. Serveriäkin voisin pitää, jos toi 10/10 yhteys on riittävä(kaipa se on).

Onko XMB hiiri asetuksissa nopeus: hidas, jos ei niin hitaaksi laittaminen on todettu parantavan hiiren toimivuutta, joka voi vaikuttaa siihen että fps näyttäisi alhaiselta. Tämä ei pakoita pelaamaan alhaisella nopeudella vaan lähinnä vaihtamaan nopeuksiä pääasiallisesti UT asetuksista. En omaa silti niin esteettisiä silmiä että voisin tämän täysin vahvistaa, mutta tälläistä olen kuullut.

En koe silti nettipelaamisen kontrolleja mitenkään vaikeina tai ruudunpäivitystä liian alhaisena. Sniputuskin onnistuu kohtalaisen näppärästi padilla. Moni ase myös voi COD4:sen jälkeen tuntua epätarkalta näissä olevan viiveen takia. (singon ammus saatika monen muunkaan aseen ammus omaa kohtalaisen viiveen jonka takia vihollinen ehtii jo väistää ennen kuin ammus osuu määränpäähänsä.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

(singon ammus saatika monen muunkaan aseen ammus omaa kohtalaisen viiveen jonka takia vihollinen ehtii jo väistää ennen kuin ammus osuu määränpäähänsä.

No shit!

Ehkä tuo ruudunpäivitys on minullekin se suurin murheenkryyni. Ei se huono ole, mutta TF tuntuu pyörivän rutkasti paremmin ja se on suoraan nettipeleissä verrannollista pelinautintoon.

Pelin pelaaminen on myös vähän pöljää kun vieressä istuu PC ja 2004 on vain pelinä parempi.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Onko XMB hiiri asetuksissa nopeus: hidas, jos ei niin hitaaksi laittaminen on todettu parantavan hiiren toimivuutta, joka voi vaikuttaa siihen että fps näyttäisi alhaiselta.

Onpa hyvinkin maksimissa asetukset XMB:sta. Kiitti vinkistä! Ensikokemus langattomalla oli ihan langattoman hiiren huonoutta ja langallinen usb-rotta paransi tilannetta oleellisesti. Lähinnä tossa mulla tulee olemaan parin illan etsikkoaika, että totun 30fps:aan, kun aikaisemmin pelannut pc:lla ja pyrkinyt säätämään pelit niin että aina olisi >60fps nopeus. Testailen illalla jahka pääsen töistä kotiin josko tuolla XMB:n hiiriasetuksella saisi vielä himpunverran paremmaksi ohjattavuutta.

Se mikä tuossa ps3 versiossa on superhyvää niin ruudunpäivitys on todella tasaista. PC:lla pelatessa monestikin käynyt niin, että kesken kiihkeimmän touhuamisen ruudunpäivitys menee slideshow:ksi. Nyt pysyy täysin pelattavana *koko* ajan. Nice.

En koe silti nettipelaamisen kontrolleja mitenkään vaikeina tai ruudunpäivitystä liian alhaisena. Sniputuskin onnistuu kohtalaisen näppärästi padilla. Moni ase myös voi COD4:sen jälkeen tuntua epätarkalta näissä olevan viiveen takia. (singon ammus saatika monen muunkaan aseen ammus omaa kohtalaisen viiveen jonka takia vihollinen ehtii jo väistää ennen kuin ammus osuu määränpäähänsä.

Tottumiskysymys varmaan, uskoisin että pääsen tohon peliin sisälle ja hauskaa tulee olemaan. Noi mun kommentit oli kirjoitettu 30min pelaamisen ja säätämisen jälkeen ja sellaisenaan ei varmaan ole samat kommentit mitä antaisin parin illan jauhamisen jälkeen.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Eilen oli mahtipontiset sessiot! :D IMO tykkään enemmän team DM kuin pelkistä DM:istä.
Tosin eile oli hurjaa adrenaliinivirtaa DM otteluissa pienissä sokkeloissa jossa elinaika oli keskiverroltaan 10sec. :D Ouh yeah!!
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Eilen oli mahtipontiset sessiot! :D IMO tykkään enemmän team DM kuin pelkistä DM:istä.
Tosin eile oli hurjaa adrenaliinivirtaa DM otteluissa pienissä sokkeloissa jossa elinaika oli keskiverroltaan 10sec. :D Ouh yeah!!
Samoin, itse pidän normaalisti enemmän TDM:stä, mutta DM on sellainen jota on aina pakko välillä vetää, joka kumminkin pistää eniten adrenaliiniä suoniin. Pari kertaa olen voittanut, Kiitos....flak cannonin?
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Tavalliset DM on aina törkeän tylsiä, TDM pääse vähän taktikoimaan ja pisteet menee timmille eikä sille joka tulee ja varastaa kaikki tapot. Se on erittäin kettumaista ja sen vuoksi vihaan DM.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Tavalliset DM on aina törkeän tylsiä, TDM pääse vähän taktikoimaan ja pisteet menee timmille eikä sille joka tulee ja varastaa kaikki tapot. Se on erittäin kettumaista ja sen vuoksi vihaan DM.

Siinä mitään varasteta:p. Kyse on vain taitoeroista, joka varsinkin UT:ssa näkyy todella selvästi. Huonon vastustajan ammuskelua pystyt väistelemään ikuisuuksia, kun taas hyvä pelaaja tiputtaa yhdelläkin enforcerilla meikäläisen suht äkäseen. Itse tykkään taas DM:sta. Ei tarvitse kiroilla muiden kohellusta, vaan tappio on yleensä omista taidoista kiinni.

Toissa iltana sanctuary, dm ja rajana 65 tappoa. Liityin peliin, kun parhaalla oli n.25 tappoa. Hävisin kaverille kahdella tapolla. Oma K/D oli 63/19 :p Kahdella enforcerilla ja link gunilla sai rällästää aika vapaasti. niin paskoja olivat kaikki 15 vastustajaa kahta parasta lukuunottamatta...
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Viper7 - suurkiitos. Mun makuun tuli parempi kontrolli tohon hiireen laskemalla xmb:sta hiiren kiihdytys normaaliksi ja liki maksimiin itse unrealin asetuksista. Ei töki samalla tavalla kuin aikaisemmin ja tähtääminen kivempaa \o/

Nyt pari bisseä ja deathmatchia, jei!
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Tunnustan, en lukenut manuaalia tai googlettanut. Mutta kysyn silti, saako tossa ps3:en unrealissa jotenkin mutatoreja peliin mukaan? Esim, jos haluais pistää serverin pystyyn joka tarjoaa deathmatchia instagib:na, onnistuuko? Pikaisella yrityksellä kun säädin serveriä niin en tajunnut miten serverin saisi ko. asetuksilla pystytettyä.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Tuli vain mieleen että mahtaako olla mahdollista pystyttää lähiverrko (LAN) ps3 ja pc välillä,
Kyseisessä pelissä? Tuskin onnistuu mutta kysympä kumminkin
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Tunnustan, en lukenut manuaalia tai googlettanut. Mutta kysyn silti, saako tossa ps3:en unrealissa jotenkin mutatoreja peliin mukaan? Esim, jos haluais pistää serverin pystyyn joka tarjoaa deathmatchia instagib:na, onnistuuko? Pikaisella yrityksellä kun säädin serveriä niin en tajunnut miten serverin saisi ko. asetuksilla pystytettyä.

Löytyy instagib suoraan pelin mukana. Siellä painat "neliötä" valikossa, jossa määritellään mm. bottien lukumäärä jos oikein muistan. Mukana tulee läjä muitakin mutatorseja. Lisää löytyy kuitenkin osoitteesta www.ut3mod.com.

unreal.reality sanoi:
uli vain mieleen että mahtaako olla mahdollista pystyttää lähiverrko (LAN) ps3 ja pc välillä, Kyseisessä pelissä?

Ei onnistu. Epic mietti jossain vaiheessa pitäisikö laittaa, mutta tuli tulokseen jotta ei kuitenkaan, vaikka teknisesti se olisi ollut mahdollista.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Löytyy instagib suoraan pelin mukana. Siellä painat "neliötä" valikossa, jossa määritellään mm. bottien lukumäärä jos oikein muistan. Mukana tulee läjä muitakin mutatorseja. Lisää löytyy kuitenkin osoitteesta www.ut3mod.com.



Ei onnistu. Epic mietti jossain vaiheessa pitäisikö laittaa, mutta tuli tulokseen jotta ei kuitenkaan, vaikka teknisesti se olisi ollut mahdollista.

Kiitos nisupulla!
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Parit DM:n pelanneena voin kyllä sanoa, että sisätilat tekivät graafisesti vaikutuksen. Ei noissa ulkokentissä tuo moottori pääse oikein oikeuksiinsa. Ja se on totta, että DM:ssä ei pääse älyköiden töpeksinnät haittaamaan, mutta ei sitä pitemmän päälle jaksa. Samaa pelattiin jo 10 vuotta sitten Quaken kera...

Darkwalker olisi muuten niin vitun kiva, mutta se tarvitsee muutaman muurahaisen tuen toimiakseen täysillä.
 
Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3]

Parit DM:n pelanneena voin kyllä sanoa, että sisätilat tekivät graafisesti vaikutuksen

Olenkohan mä sokea mutta mun mielestä grafiikka on melkosen alkeellinen tässä pelissä. Jos vertailee esim Motorstromin tai COD4 graffaan.
 
Ylös Bottom