Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Until Dawn

Vastaus: Until Dawn

Vpd:stä ostettu erikoisversio. Vika selvisi Erikoisversiossa ei ole suomitekstejä. Kävin vaihtamassa normi versioon niin suomitekstit tuli saman tien.
 
Vastaus: Until Dawn

Vpd:stä ostettu erikoisversio. Vika selvisi[emoji16] Erikoisversiossa ei ole suomitekstejä. Kävin vaihtamassa normi versioon niin suomitekstit tuli saman tien.
Ai. Jännä homma. Pitänee sitten poistaa storesta itse tuo alkuviikosta tai sitten ostaa normiversio. Oli muuten samantyylinen homma itsellä kun ostin AC unityn uudelleen käytettynä ja se oli VPDstä ostettu niin ei käynyt discshopista ostetun version talletukset. Mistä nuo VPDn pelit tulee?
 
Vastaus: Until Dawn

Vpd:stä ostettu erikoisversio. Vika selvisi Erikoisversiossa ei ole suomitekstejä. Kävin vaihtamassa normi versioon niin suomitekstit tuli saman tien.

Erikoista, ostin itse Gamestopista spessun ja siinä on suomitekstit. Onko kotelon takaosassa esittely suomeksi?
 
Vastaus: Until Dawn

Mahtava peli, ekat kaksi chapteria pelattu. Tähän mennessä 5/5. Jopa emäntä tapitti kiltisti vieressä pelaamistani ja normaalisti ei koskaan ole kiinnostunut mistään pelaamistani peleistä.. :)
 
Vastaus: Until Dawn

On todella hyvä ja upea peli. Ja täältä kans vahvistus sille,että jos tykkäsi Heavy Rainista niin tämä uppoaa.
Pelotti kyllä mennä pihalle laittamaan fillareita talliin täysikuun valaistessa :)
 
Vastaus: Until Dawn

Tuli jatkettua peliä ja nyt kun alkaa tapahtua asioita niin voi pojat että on hyvä peli, ehkä jopa vuoden paras peli tai ainakin paras uusi peli tähän mennessä. Pelottava peli ei juuri ole ja säikkyihin tottuu pian mutta tunnelmaa pursuaa joka tuutista ja käsikirjoitus ja näyttelijät tekevät siitä todella uskottavan. Eikä haittaa yhtään että peliympäristö on yksi parhaista koskaan, niin nautittavaa vaan seikkailla hahmoilla. Saa nähdä kuitenkin kun kuullu juttuja et puolenvälin jälkeen homma lässähtää käsiin, toivottavasti ei.
 
Vastaus: Until Dawn

Itse ostin pelin heti julkaisu päivänä ja nyt toinen läpipeluu menossa, saa nähdä miten paljon valinnat vaikuttaa. Odotin tarinalta ehkä enemmän ja loppu oli pieni pettymys. Mutta silti yksi parhaista peleistä mitä olen nyt ps4:llä kerennyt pelaamaan.
 
Vastaus: Until Dawn

Kyllähän se nyt oli todella typerää, että:
Pääpaha ei ollut murhaaja vaan jotkin ihme Wendigot. Söi itsellä ainakin fiilistä
 
Vastaus: Until Dawn

5 Chapteria pelattu, aivan perhanan hyvä tähän asti. Toivottavasti pysyy laatu samana loppupelin. Taitaa olla peli, jonka jopa jaksan pelata uudelleen lävitse.
 
Vastaus: Until Dawn

Erikoista, ostin itse Gamestopista spessun ja siinä on suomitekstit. Onko kotelon takaosassa esittely suomeksi?

Sama olisi itsekin kiva tietää, että onko kotelon takaosa suomeksi?..Kun itselle kanssa tulossa VPD:stä tuo Until Dawn erikoisversio ja jos siinä ei tosiaan ole suomitekstejä, niin menee avaamattomana vaihtoon ja hankin jostain muualta suomenkieliset tekstit omaavan version..
 
Vastaus: Until Dawn

Juu ei siinä takakannessa ollu suomenkieltä ollenkaan. Myyjä sanoi että normi pelissä on suomi ja erikoisversiossa nähtävästi ei ole.
 
Vastaus: Until Dawn

8h meni itellänikin läpipeluuseen. Tosiaan lopun juonenkäänteet pilasivat ainakin omasta mielestäni muuten mainion juonen :/
 
Ylös Bottom