Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ragi
Ottaisivat seuraavaan peliin malliksi mieluummin vaikka Dracula's Cursen, kun se kerran on Äijän mielestä Rondo of Bloodin ohella sarjan paras. Ahdistaa noissa linnoissa pyöriminen.
R
Musiikeista vielä sen verran, että kyllä siellä muutava hyväkin kappale on. Äänenlaatu vain pilaa ne. Michiru Yamanen säveltämät kaksi kappaletta eivät kyllä olleet yhtään sen parempia mitä nuo Manan räpellykset. Eipä tämä silti mikään huono peli missään nimessä ole, Advancen parhaimmistoa, ärsyttää vain kun Konami ei tunnu edes yrittävän parantaa sarjaa.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Olen kyllä samaa mieltä siitä että sarjaa voisi muokata jotenkin. Vaikka vielä enemmän RPG:n suuntaan.
Olen kyllä samaa mieltä siitä että sarjaa voisi muokata jotenkin. Vaikka vielä enemmän RPG:n suuntaan.
Kyllä nuo musiikit ovat mielestäni loistavat. Sääli vain että laatu on parhaillaankin säälittävä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ShereKhan
Eli Harmony of Dissonance on kaupoissa, kävin tänään poistamassa omani.
Kyllä ne ovat hyviä, ei siinä mitään. Hyvistä musiikeistaan tunnetussa sarjassa on kuitenkin paljon parempaakin kuultu. Toki niistä varmasti saisi parempilaatuisina paremman vaikutelman, mutta ei voi mitään. Parista pelin kappaleesta olen kuullut myös orkesteriversiot, eivätkä ne silloinkaan vedä vertoja esimerkiksi Symphonyn; tai Bloodlinesin kauhuklassispainoitteisille musiikeille. Tämä on tietenkin vain oma mielipiteeni.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tursas
aaaaah, mistä kaupasta!?!?!?!?