Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusi F-Zero!!!!

Itse en kyllä varmaan tuohon Championshippiin osallistu, kun joka radan noin 100 ensimmäisenä olevaa ovat jotain Sneikkaaja sikoja, eli siellä ei pärjää yhtään.

Mutta jonkunlaisille sijoille pääsee www.fzerocentral.com:issa ja siellä on kaikki radat kisattavissa.

Eirittäin hyvä peli muuten tämä :)
 
Spoilereitä, I guess. Myös joissakin F-zero-ajoneuvoissa.


F-Zero GX on kyllä "eirittäin" hyvä peli. On tullut aika kauan jo tahkottua, mutta emeraldia ja diamondia en ole vielä master-tasolla läpäissyt, hatunnosto ilgga-pojalle siitä. AX-kyppi maistuis varmaan miullekin. Ja on nuo staff ghostit näyttää olevan aika vaikeita rehellisellä ajolla voittaa, en ole yhtäkään päässyt edes lähelle. Sitä saattaa ehkä sitten joskus alkaa vääntää ( Time attackia ), ensin pitää kyllä läpäistä muut yksinpeliosuudet, tai ainakin ne, jotka läpäistävissä ovat.

Story modekin vaikuttaa aika mahdottomalta klaarata sataprosenttisesti, vain kaksi chapteria on tullut vedettyä Very hardilla, ja vain n. 5 Hardilla.

Onneksi saapui vaihteeksi vaikea peli.

Kun Telpen kanssa sitä testattiin ( huomatkaa miehen innostunut viesti samalta päivältä ;D ) totesimme ettei tämä peli kyllä moninpelien kermaa ole. Muttei sitä kyllä kaipaamaan jää. Niin intensiivistä on tietokoneohjattuja epeleitä vastaan kisaaminen, ettei siinä jää aikaa ihmisvastustajista haaveilemaan. Tosin aivan mahtavaa olisi myös F-Zeron pelaaminen netissä kahtakymmentäyhdeksää ihmiskuskia vastaan.

Tuo japanilaisten keksimä sneikkailu saa minun kohdaltani jäädä. Ei vaan ole kunnon ajamista se semmoinen touhu, Telpe testasi nimittäin kyseistä ilmiötä johon en itse ollut perehtynyt, ja kyllä se aika oudolta näytti. Kuulemma käsiparkaankin vielä sattui. Jyrkkä ei humpalle ja tuommoiselle. Ok, ymmärrän että sitä alkaa käyttää olosuhteiden pakosta, koska kilpailukykyisen ajan saa kai pelkästään tuolla tekniikalla. Kaikki tehköön omat valintansa.

Kai tuonne F-zero centraliin voisi rekisteröityä joskus, mutta eivätköhän nekin ajat ole tatinvemputuksella toteutettuja.


Kaiken kaikkiaan eirittäin hyvä peli.
 
Saatpa nostaa hattua oikein kunnolla, sillä olen läpäissyt GP:n, sekä Story Moden 100%:sti(myös Very Hardilla kaikki kentät), enkä ole sneikannut. Vaikeaa oli, mutta peliä olenkin pelannut jo lähes 100 tuntia. Staff Ghosteista olen voittanut 16/26:desta oikeastaan.( En ole kisannut niitä vastaan, mutta ylittänyt niiden ajat normaalisti Time Attackkia pelaamalla).

Master GP:hen sinun pitää väsätä oma auto ja normaalia parempi sellainen. Itse pelasin jollain D,A,A autolla ja se oli jo yli helppoa ja Story modesta voin sanoa, että jos pääset sen hardilla läpi niin VARMASTI sinulla on taitoa Very Hard läpäisyyn.

Nettipelistä puheen ollen. Hyvä juttuhan se olisi, mutta kuvittelepa tämä peli Lagin ja Warppailun kera...Kamalaa :( . Ja muista, että pian tulee Mario Kart joka on varmasti enemmän moninpeli painotteisempi, joka on omasta mielestäni taas huono asia.

Samaa mieltä pelin laadusta. Erinomainen! Metroid Primen kanssa paras peli Cubella.
 
Arghh...pitää odottaa pelin julkaisua vielä muutama viikko. Kun ei luottokorttiakaan NTCS versiota varten löydy. Toisaalta en voi olla edes varma, että onko minulla rahaa PAL-julkaisupäivänä.

On se elämä ikävää.
 
Epilogue. Ei kyllä enään tässä välissä kannata US versiota tilata paitsi jos aiot halvemmalla selvitä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ilgga
Epilogue. Ei kyllä enään tässä välissä kannata US versiota tilata paitsi jos aiot halvemmalla selvitä.

Väitinkö, että olen tilaamassa?
Kun ei luottokorttiakaan siis ole. Ja mieluitenhan sitä tukee Nintendoa PAL-alueella, kun valittavat, että pelit myyvät täällä niin huonosti.
 
Saako pelissä valita PAL60-tilan?

Eilen sain ihka oman videotykkini ja nyt lähti Fzeron tilaus DvdCravesta. Hintaa tuli 49.

Kuola valuu kun ajatteleekin tän pelin pelaamista 2m leveällä screenillä :cool:
 
Saa PAL-versiossakin epäilemättä valittua halutessaan 60Hz moden. Tuossa pelissä se on aika olennaista.
 
Konsolinet sai tänään F-Zeroa, joten huomiseksi on luvassa mahtavaa menoa!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Muutama tunti takana ja todella hyvältä vaikuttaa :D

....MUTTA onko totta, ettei musiikin ja äänien tasoja saa säädettyä mistään? Ei todellakaan voi hyväksyä.

Noh, pakko palata vielä hetkeksi pelin pariin :)
 
Ei pysty säätämään, mutta ei haittaakaan yhtään, koska musiikit ovat niin hyviä ja peliin sopivia ja haluatko tosiaan kuulla sen aluksista lähtevän hurinan lujempaa? Osumat, Boostin käyttö ja "FINAL LAP!" huudahdukset jne...kuuluvat ihan tarpeeksi lujaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ilgga
Ei pysty säätämään, mutta ei haittaakaan yhtään, koska musiikit ovat niin hyviä ja peliin sopivia ja haluatko tosiaan kuulla sen aluksista lähtevän hurinan lujempaa? Osumat, Boostin käyttö ja "FINAL LAP!" huudahdukset jne...kuuluvat ihan tarpeeksi lujaa.

Mun mielestä jokaisessa pelissä, jossa yhtä kenttää tahkotaan parhaimmillaan tuntejakin putkeen (etenkin Time Trialissa) pitäisi olla mahdollisuus ottaa musiikki pois, tai edes valitsemaan mikä kappale siinä soi. Tiedän kyllä miten Nagoshi on painottanut musiikin yhteensopivuutta kilpailemisen kanssa, mutta pointti säilyy.

Ja hei, aluksista nimenomaan lähtee miellyttävä hurina ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Tulihan tuo sitten kaiken odottelun jälkeen. Odotin kaiken esimanauksen jälkeen jotain todella vaikeaa peliä jota joutuu tosissaan treenaamaan mutta ei tuo nyt 3 tunnin jälkeen ole aiheuttanut sen kummempia ongelmia wipeoutteja pelanneelle.
Nopea ja kaunis on kyllä.
 
Ylös Bottom