Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusi F-Zero!!!!

@ Shere Khan, eiköhän kaikki asiasta tuonkin verran innostuneet jaksa ainakin Expertin puoleenväliin ilman kummempaa jankkaamista. Jokainen turhautuu tietenkin erilaisista asioista, mutta omalla kohdallani GX on osoittautunut sen verran mielekkäästi taitotason palkitsevaksi tapaukseksi, ettei turhautumista ole päässyt sattumaan.

"Täysin" mistään tämän henkisestä pelistä voi tuskin kuitenkaan ns. sunnuntai-pelaamisella nauttia.

Suosittelenpa silti :D

@ laatikko, aletaan vaan laittamaan aikoja. Jokainen voisi samalla mainita käyttääkö snake-"tekniikkaa" vai ei. Laitan omia aikoja viimeistään maanantaina..
 
Pidän itseäni nimenomaan taitotasolta sunnuntai F-Zeroilijana :). Eli en oikeasti tiedä riittääkö minulta taito päästä pelissä tarpeeksi pitkälle ja rahoja ei tee mieli sijoittaa peliin, josta en näe kuin osan.

Enemmän tulee autokaahailuja pelattua, ne tosin taitavat olla helppoja tämän nopeuden rinnalla.

Demon perusteella peli kuitenkin tuntui hauskalta ja tekisi mieli ostaa. Arvosteluissa kun tuolla vaikeustasolla on niin peloteltu, niin löin kuitenkin vähän jarrua tämän kanssa.
 
Ok, riippuu myös siitä, mitä muita pelejä omistat. Cubelle on tällä hetkellä niin paljon laadukasta tarjontaa, että luulis löytyvän sopiva. Täytyy vielä sanoa, että jos se demo miellytti, niin osta pois. Pelissä on tosiaan Novice ja Standard vaikeustasot, jotka tuskin tuottavat turhautumista edes genreen ensi kertaa tutustuville. Expertin pariinkin pääset milloin haluat, joten tuskin sulta nyt kauheesti jää näkemättä, jos se nyt mikään arvo on..

Arvosteluissa on vauhkattu nimenomaan niistä vaikeimmista osioista, jotka sit todellakin on vaikeita :)
 
Itsekkin vähän huolestuin liiallisen vaikeustason myötä. Minulla kun tuppaa loppumaan kiinnostus jos peli käy liian vaikeaksi.

F-Zero GX on osoittautunut kuitenkin hyvin addiktiiviseksi kokemukseksi. Peli on kyllä suht vaikea, mutta sitä jaksaa ehkä yrittää normaalia enemmän, koska pelaaminen on yksinkertaisesti niin hauskaa, huolimatta siitä voittaako vai häviääkö. Minäkin olen nyt mennyt kaikki Cupit Expertillä, vaikka en edes ole mikään himo pelaaja.
 
Kiitokset migge ja Justin Bailey. Tällä hetkellä multa löytyy Cubelta Burnout 2 ja Wave Race (racing- peleistä siis). Wave Race tuntui aluksi vaikealta, mutta missään vaiheessa en kyllästynyt vaikka useita kertoja joutuikin monia kohtia ottamaan uusiksi. N64:lle löytyy Excite Bike 64, jossa on vieläkin viimeinen vaikeustaso voittamatta, mutta ei silti tuntunut siltä kuin olisin jäänyt aivan puolitiehen:).

Eiköhän tämän uskalla ostaa jos noita helpompiakin tasoja löytyy- täytyy kai katsoa miten huono mä oikeasti olen. Mä kun en ole kuin N64:n F-Zeroa hieman kokeillut joskus ja tämä Nintendon sarja on siten jäänyt huomioimatta.
 
Olisiko mitään vinkkejä Story moden nelos-chapteriin? En saa millään runtattua sitä vastustajaa. En ole saanut edes vilkkumaan vielä. Ei vaan millään ehdi, kun lopussa siihen on niin vähän aikaa.
 
No niin, viitisen päivää F-Zeroa takana, tässä vähän kommenttia:

GP on helppo verrattuna F-Zero X:ään! Masterillakin kaikki cupit läpi helposti! Totta kai kestää ennen kuin pääsee kaikilla autoilla läpi että saa hahmojen videot auki, mutta kuitenkin vähän liian helposti kyllä menee...

Story Mode onkin sitten haastavampi. Olen toistaiseksi päässyt vasta chapterit 2, 3 ja 4 läpi very hardilla, loput hardilla. Nyt mielenkiintoni kohdistuukin Story Modeen kunnes se on kukistettu ja sitten onkin aika-ajon vuoro!

Dakouta eli sneikkausta en aio käyttää vielä. Todennäköisesti senkin aika koittaa, sillä muuten ei pärjää muita vastaan aikavertailuissa. Mutta aluksi pelkkää "tavallista" ajoa, kunnes olen paras suomalainen (;)).

Eräs kiinnostava asia on omien autojen tekeminen. Paras luomukseni on Garnet Swallow -Z (statsit D-A-A), paino 1790 kg. Ilgga saa varmasti haastetta täältä päin. En muista ulkoa muita kuin tämän yhden ajan:

Mute City - Twist Road: 1'00''900. Ilgan aika on parempi, mutta kuitenkin... Milläs auto(i)lla ilgga huristelee? Ilmeisesti saisin paremman ajan jos vain auto olisi parempi... olen kuullut Acro Cannon -G4:stä. Pitänee kokeilla.

Nyt kunnon F-Zero-keskustelu pystyyn! Elitistit mukaan ja time trialia hakkaamaan!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ajelen juuri sillä Acro Cannon G4:jällä ;) . Paransin juuri eilen aikaani Twist Roadissa ja tuloshan on 1'00"113.
 
Kives! En paremmin sano, näin hankalaa peliä ei ole vähään aikaan tullut pelattua. En herrantsuukeli ole onnistunut pääsemään chapter 3 - Story-moodissa!
Muutenkin varsinkin Extreme taso tuottaa harmaita hiuksia ja paljon, isolla P:llä. Mutta harjoittele tekee mestarin!
Tämän huomasin. Tätä peliä ei kannata pelata jos/kun on väsynyt, pistää meinaa hermot aikalailla kireelle ja kun muutenkin itselläni on tuo itsehillintä pikkuisen heikko, niin johan huone raikaa.
Loistava peli! Lähdenkin tästä rikkomaan ilgan ajan :rolleyes:
 
Mahtava peli ei voi muuta sanoa. En ole hirveästi muita ratoja vielä pelaillut aika-ajona muuta kuin Mute City Twist Roadia. Ennätys on 1'00'824.
 
Heh, Acro Cannon -G4 on loistava ainakin MCTR:ssä. Ensimmäisellä yrityksellä noin 1'00''300, toisella yrityksellä noin 1'00''000 ja kolmannella yrityksellä noin 59''700.:)

Voitin Staff Ghostit myös AM:ssä, PTA:ssa sekä CTT:ssä.
 
Olisiko kellään vinkkejä Story Moden 7-chapteriin?
Hardilla yritän päästä mutta ei millään mene.
 
doh...

minä oon kierosilmänen paviaani.. pitäskö minun ostaa tämä peli kun oon niin vajukki etten tajua siitä mitään?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
Terveisiä Peliplaneetan väelle:

Mute City - Twist Road 59''149 (Acro Cannon -G4)
Nopein kierros 16''594.
Pistän terveisiä. Käytitkö sneikkausta vai oletko vaan pahis?

EDIT: Nyt pamahti! 59,714
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NapaKettu
Pistän terveisiä. Käytitkö sneikkausta vai oletko vaan pahis?

EDIT: Nyt pamahti! 59,714
Ei mitään sneikkausta. Muuten tuo aika olisi 10 sekuntia parempi.

Eipä muuten ole Staff Ghosteistakaan pidemmän päälle haastetta.:( Mute City - Sonic Oval tuntuu vaikeimmalta.
 
Mistä chapterista saa tuon Acro cannon g4:n cannon osan?
Siis kun menee hardilla läpi, vai saako sen jotenkin muuten?

Riittosasti on pelattavaa.. Story-moden vaikeemmat tasot, loppuvideoiden keräys ja staff chostien voittaminen vielä kesken, vaikka on pelitunteja jo ihan mukavasti takana.
 
Ylös Bottom