Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ilgga
Saatpa nostaa hattua oikein kunnolla, sillä olen läpäissyt GP:n, sekä Story Moden 100%:sti(myös Very Hardilla kaikki kentät), enkä ole sneikannut. Vaikeaa oli, mutta peliä olenkin pelannut jo lähes 100 tuntia. Staff Ghosteista olen voittanut 16/26:desta oikeastaan.( En ole kisannut niitä vastaan, mutta ylittänyt niiden ajat normaalisti Time Attackkia pelaamalla).
Chapter 5 on Very Hardilla yksi vaikeimpia chaptereita, Itse pääsin sen läpi ajalla joka oli vähän yli 40 s. Säätö oikealle ja alusta loppuun boostaamalla. Ja virheitä ei saa tehdä.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Calathia
Vähän ihmetyttää nuo muutamat radat story moden very hardilla....esim se voimalaitoksesta pekenemisjuttu. Vedin sen hardilla aikaa n.43s ja turbo oli käytännössä kokoajan päällä, enkä törmännyt mihinkään...ja sitten ne vielä vaatii tossa very hardissa 40s...just joo..vähän ihmetyttää mites tuossa on nyt tarkoitus kovempaa kulkea kun on jo ajanut teoreettista maksimia koko radan ajan...
Imho tuo värkkien rakentelu on aika turhaa...onhan se aluksi ihan kivaa mutta sitten kun tajuaa ettei ne ns. paremmat storyn very hardilla saatavat itemit oo sen kummempia niin menee mielenkiinto aika nopsaan tuohonkin.
Black bullilla tähän mennessä paskin auto ja Rainbow phoenixilla se paras, se rulaa
Vähän ihmetyttää pelin balanssin puute, jotkut radat ihka iisejä very hardilla ja jotkut teoreettisestikin lähes mahdottomia...vie mielenkiinnon meinaa aika nopeesti.
Tota sneikkausta koitin alussa ihan läpällä mutten vieläkään ole onnistunut siinä nanosekuntiakaan. Omistan Aussiversion, onko siinä poistettu k.o. pugi ??
No, kunkku peli silti Frendit ylistänyt tätä aika kiitettävästi, varsinkin kun pelaa tykillä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peukku
MITEN SNEIKATAAN PERKELE!!
En jaksa enää hangata noita storyn very hard kenttiä kun ne on niin turhauduttavan vaikeita.
Melko tavallinen aika. ME ilman dakouta on noin 39 sekuntia ja dakoulla noin 36 sekuntia. Pitää kyllä nostaa hattua sille että joku on tämänkin läpäissyt dakoulla.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ilgga
Chapter 5 läpi Very Hardilla aikaan 39"911 .
dakoulla = sneikkaamallaLainatun viestin kirjoitti alkujaan Naahu
Millä ihmeen dakoulla?
phanatic sanoi:Ainoa ärsyttävä asia on "you've got booster!!" ja "final lap!" -tekstit jotka peittävät näkyvyyden typerästi, omien mokien takia kämmäily ei harmita mutta näkökentän blokkaavan tekstin takia seinään ajaminen pistää kyllä ohjaimen lentämään kuvaruutua kohti.
Justin Bailey sanoi:Hmm. Oon upottanut monta kymmentä tuntia peliin, eikä tuota ole kyllä vielä kertaakaan tapahtunut. Heitäpäs esimerkkejä radoista, joissa tuo voisi tapahtua?
phanatic sanoi:Siis ihan jokasella radalla, aina ku ohitat maaliviivan = saat buusterin tai tulee vika kierros. Ainakin käyttämälläni kuvakulmalla (kaikista lähinnä alusta oleva ulkopuolinen) ne tekstit pärähtää just kriittiselle korkeudelle.
Tossa Story Moden kolmostehtävässä nyt olen eniten sitä kironnut toistaiseksi, kun siinä tulee se "shikaani" heti kierroksen alussa.
Ärsyttävimmillään tämä on Aeropolis - Multiplexissä.phanatic sanoi:Ainoa ärsyttävä asia on "you've got booster!!" ja "final lap!" -tekstit jotka peittävät näkyvyyden typerästi, omien mokien takia kämmäily ei harmita mutta näkökentän blokkaavan tekstin takia seinään ajaminen pistää kyllä ohjaimen lentämään kuvaruutua kohti.
phanatic sanoi:Siis ihan jokasella radalla, aina ku ohitat maaliviivan = saat buusterin tai tulee vika kierros. Ainakin käyttämälläni kuvakulmalla (kaikista lähinnä alusta oleva ulkopuolinen) ne tekstit pärähtää just kriittiselle korkeudelle.