Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusi F-Zero!!!!

Mitä muuten saa kun voittaa staff-chostin? tuleeko siitä joku merkintä, että voiko sitä voittoaan enää mitenkään jälkikäteen todistaa?
 
Peukku:

Acro Cannon -G4:ään tarvittavan Combat Cannonin saa kun läpäisee Story Moden Chapter 7 hardilla.

Kun voittaa Staff Ghostin saa 25 ticketiä, ja tähden Staff Ghostin viereen, eli kyllä, voi todistaa voittaneensa Staff Ghostit.

Itse olen voittanut kaikki paitsi Fire Field - Cylinder Knotin ja Mute City - Sonic Ovalin Staff Ghostit. Mainitsemisen arvoinen aika on vaikkapa
Sand Ocean - Lateral Shift 2'05''000 (Acro Cannon -G4)
Nopein kierros 38''437.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ilgga
Saatpa nostaa hattua oikein kunnolla, sillä olen läpäissyt GP:n, sekä Story Moden 100%:sti(myös Very Hardilla kaikki kentät), enkä ole sneikannut. Vaikeaa oli, mutta peliä olenkin pelannut jo lähes 100 tuntia. Staff Ghosteista olen voittanut 16/26:desta oikeastaan.( En ole kisannut niitä vastaan, mutta ylittänyt niiden ajat normaalisti Time Attackkia pelaamalla).

Vähän ihmetyttää nuo muutamat radat story moden very hardilla....esim se voimalaitoksesta pekenemisjuttu. Vedin sen hardilla aikaa n.43s ja turbo oli käytännössä kokoajan päällä, enkä törmännyt mihinkään...ja sitten ne vielä vaatii tossa very hardissa 40s...just joo..vähän ihmetyttää mites tuossa on nyt tarkoitus kovempaa kulkea kun on jo ajanut teoreettista maksimia koko radan ajan...

Imho tuo värkkien rakentelu on aika turhaa...onhan se aluksi ihan kivaa mutta sitten kun tajuaa ettei ne ns. paremmat storyn very hardilla saatavat itemit oo sen kummempia niin menee mielenkiinto aika nopsaan tuohonkin.

Black bullilla tähän mennessä paskin auto ja Rainbow phoenixilla se paras, se rulaa :D

Vähän ihmetyttää pelin balanssin puute, jotkut radat ihka iisejä very hardilla ja jotkut teoreettisestikin lähes mahdottomia...vie mielenkiinnon meinaa aika nopeesti.

Tota sneikkausta koitin alussa ihan läpällä mutten vieläkään ole onnistunut siinä nanosekuntiakaan. Omistan Aussiversion, onko siinä poistettu k.o. pugi ??

No, kunkku peli silti :) Frendit ylistänyt tätä aika kiitettävästi, varsinkin kun pelaa tykillä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Calathia
Vähän ihmetyttää nuo muutamat radat story moden very hardilla....esim se voimalaitoksesta pekenemisjuttu. Vedin sen hardilla aikaa n.43s ja turbo oli käytännössä kokoajan päällä, enkä törmännyt mihinkään...ja sitten ne vielä vaatii tossa very hardissa 40s...just joo..vähän ihmetyttää mites tuossa on nyt tarkoitus kovempaa kulkea kun on jo ajanut teoreettista maksimia koko radan ajan...

Imho tuo värkkien rakentelu on aika turhaa...onhan se aluksi ihan kivaa mutta sitten kun tajuaa ettei ne ns. paremmat storyn very hardilla saatavat itemit oo sen kummempia niin menee mielenkiinto aika nopsaan tuohonkin.

Black bullilla tähän mennessä paskin auto ja Rainbow phoenixilla se paras, se rulaa :D

Vähän ihmetyttää pelin balanssin puute, jotkut radat ihka iisejä very hardilla ja jotkut teoreettisestikin lähes mahdottomia...vie mielenkiinnon meinaa aika nopeesti.

Tota sneikkausta koitin alussa ihan läpällä mutten vieläkään ole onnistunut siinä nanosekuntiakaan. Omistan Aussiversion, onko siinä poistettu k.o. pugi ??

No, kunkku peli silti :) Frendit ylistänyt tätä aika kiitettävästi, varsinkin kun pelaa tykillä.
Chapter 5 on Very Hardilla yksi vaikeimpia chaptereita, Itse pääsin sen läpi ajalla joka oli vähän yli 40 s.:D Säätö oikealle ja alusta loppuun boostaamalla. Ja virheitä ei saa tehdä.

On tavallaan totta etteivät Very Hardilla saatavat osat ole sen parempia kuin muut, paitsi Chapter 6:sta Hardilla saatava Combat Cannon.

"Sneikkaus" toimii kaikissa versioissa.
 
MITEN SNEIKATAAN PERKELE!!
En jaksa enää hangata noita storyn very hard kenttiä kun ne on niin turhauduttavan vaikeita.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peukku
MITEN SNEIKATAAN PERKELE!!
En jaksa enää hangata noita storyn very hard kenttiä kun ne on niin turhauduttavan vaikeita.

Ei se ole vaihtoehto ;)

Itsekin olen yrittänyt pariin kertaan dakouta mutta onneksi en ole onnistunut. Ja turhauttavia nuo jotkut very hardit on, se on totta. Mutta mielummin liian vaikeaa kuin liian helppoa, eikö näin? :)
 
Just pääsin chapter 4:n hardilla läpi, 3 tuntia siinä melskeessä menikin. Ja samalla hermot.

Yllättävän hyvin kestää iskua nuo zoikkarit ;)

Ihan vakavissaan, täytyy kyllä sanoa että liika on liikaa. Jos tämä peli-ilon pilaava, lähes hölmö vaikeustaso pahenee niin se siitä sitten.

@ Justin Bailey: Tiesin että kommentoit avataria+ siguani, se oli vain ajan kysymys :D ...Ja kyllä se sunkin sigus on vielä kirkkaana mielessä ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ilgga
Chapter 5 läpi Very Hardilla aikaan 39"911 ;) .
Melko tavallinen aika. ME ilman dakouta on noin 39 sekuntia ja dakoulla noin 36 sekuntia. Pitää kyllä nostaa hattua sille että joku on tämänkin läpäissyt dakoulla.
 
Vastaus: Uusi F-Zero!!!!

Tuli ostettua F-Zero Player's Choice ja on kyllä todellakin hintansa väärti. Haastetta piisaa, moninpeli tosin ei ole ihan niin hyvä kuin olin toivonut. Yksinpelistä (GP ja story) ei löydy mitään valitettavaa.

Ainoa ärsyttävä asia on "you've got booster!!" ja "final lap!" -tekstit jotka peittävät näkyvyyden typerästi, omien mokien takia kämmäily ei harmita mutta näkökentän blokkaavan tekstin takia seinään ajaminen pistää kyllä ohjaimen lentämään kuvaruutua kohti.
 
Vastaus: Uusi F-Zero!!!!

phanatic sanoi:
Ainoa ärsyttävä asia on "you've got booster!!" ja "final lap!" -tekstit jotka peittävät näkyvyyden typerästi, omien mokien takia kämmäily ei harmita mutta näkökentän blokkaavan tekstin takia seinään ajaminen pistää kyllä ohjaimen lentämään kuvaruutua kohti.

Hmm. Oon upottanut monta kymmentä tuntia peliin, eikä tuota ole kyllä vielä kertaakaan tapahtunut. Heitäpäs esimerkkejä radoista, joissa tuo voisi tapahtua?
 
Vastaus: Uusi F-Zero!!!!

Justin Bailey sanoi:
Hmm. Oon upottanut monta kymmentä tuntia peliin, eikä tuota ole kyllä vielä kertaakaan tapahtunut. Heitäpäs esimerkkejä radoista, joissa tuo voisi tapahtua?

Siis ihan jokasella radalla, aina ku ohitat maaliviivan = saat buusterin tai tulee vika kierros. Ainakin käyttämälläni kuvakulmalla (kaikista lähinnä alusta oleva ulkopuolinen) ne tekstit pärähtää just kriittiselle korkeudelle.

Tossa Story Moden kolmostehtävässä nyt olen eniten sitä kironnut toistaiseksi, kun siinä tulee se "shikaani" heti kierroksen alussa.
 
Vastaus: Uusi F-Zero!!!!

phanatic sanoi:
Siis ihan jokasella radalla, aina ku ohitat maaliviivan = saat buusterin tai tulee vika kierros. Ainakin käyttämälläni kuvakulmalla (kaikista lähinnä alusta oleva ulkopuolinen) ne tekstit pärähtää just kriittiselle korkeudelle.

Tossa Story Moden kolmostehtävässä nyt olen eniten sitä kironnut toistaiseksi, kun siinä tulee se "shikaani" heti kierroksen alussa.

Erittäin outoa, enpä ole moisesta ongelmasta kuullut kertaakaan aiemmin..noh, koitahan pärjäillä.

:confused:
 
Vastaus: Uusi F-Zero!!!!

phanatic sanoi:
Ainoa ärsyttävä asia on "you've got booster!!" ja "final lap!" -tekstit jotka peittävät näkyvyyden typerästi, omien mokien takia kämmäily ei harmita mutta näkökentän blokkaavan tekstin takia seinään ajaminen pistää kyllä ohjaimen lentämään kuvaruutua kohti.
Ärsyttävimmillään tämä on Aeropolis - Multiplexissä.
 
Vastaus: Uusi F-Zero!!!!

Ok, uskotaan, Telpehän on muistaakseni aika kova tekijä F-Zerossa..

Itse en ole tosiaan edes huomannut tuollaista, pelinautinnon kannalta ihan hyvä, muuten kyllä vähän ihmetyttää..
 
Vastaus: Uusi F-Zero!!!!

phanatic sanoi:
Siis ihan jokasella radalla, aina ku ohitat maaliviivan = saat buusterin tai tulee vika kierros. Ainakin käyttämälläni kuvakulmalla (kaikista lähinnä alusta oleva ulkopuolinen) ne tekstit pärähtää just kriittiselle korkeudelle.

Ihan näin F-Zero veteraanina voin antaa vihjeen siitä, että kuvakulmaa kannattaa vaihtaa aivan ratakohtaisesti. Joissakin radoissa suoraan kärjestä otettu kuvakulma on paljon parempi näkyvyyden kannalta kuin takaa kuvaava näkymä. Joskus taas toisinpäin.
 
Ylös Bottom