Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusi Nhl liiga ideoita??

Wertyman

New Member
TÄYNNÄ

Runkosarjan deadline 5.4

Vaihtolista (Saa ilmoittaa ketä joku on halukas vaihtamaan eli lisään tähän)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Uusi Nhl liiga ideoita??

Mulla olisi ainakin kiinnostusta liittyä liigaan. Päätökseen asti se voitaisiin saada sopimalla etukäteen joitakin pelipäiviä, jolloin pelejä pelataan. Jos sen tietää parikin päivää etukäteen, on ihmisillä mahdollisuus järjestää aikaa siihen. En ole kyllä koskaan osallistunut minkäänlaiseen turnaukseen, joten en tiedä onko tätä metodia jo kokeiltu, mutta saavathan WoW-killatkin viikottaiset raidit aikaseksi.
 
Vastaus: Uusi Nhl liiga ideoita??

vaihtoehto 1
voitais ehkäpä sopia tänne etukäteen otteluohjelma? voi olla että menee hankalaks mutta voi olla että toimis, who knows..

vaihtoehto 2
sovitaan pelkästään joka päivä (?) tai pelipäivät (?) kellonaika jolloin YRITETÄÄN olla linjoilla.
 
Vastaus: Uusi Nhl liiga ideoita??

Selvät deadlinet peleille(esim. 10-15 peliä pitää viikon aikana pelata jos ei ole niin ulos liigasta), koska jos sanotaan että pelaillaan ajan myötä niin ei varmasti koskaan saada päätökseen. Korkeintaan 2 pelin runkosarja. Max 16 henkeä mukaan. Tärkein on vaan selvät deadlinet mainita heti alkuun ja tiukasti pitää kiinni niistä.. Itse olen ollut mukana n. 10 liigassa ja yksikään liiga ei ole vielä päättynyt :mad:.
 
Vastaus: Uusi Nhl liiga ideoita??

Selvät deadlinet peleille(esim. 10-15 peliä pitää viikon aikana pelata jos ei ole niin ulos liigasta), koska jos sanotaan että pelaillaan ajan myötä niin ei varmasti koskaan saada päätökseen. Korkeintaan 2 pelin runkosarja. Max 16 henkeä mukaan. Tärkein on vaan selvät deadlinet mainita heti alkuun ja tiukasti pitää kiinni niistä.. Itse olen ollut mukana n. 10 liigassa ja yksikään liiga ei ole vielä päättynyt :mad:.

joo. jalostanpa vielä tätä ideaa. pelit esim. joitakin tiettyjä vastustajia vastaan pitää saada ajassa x suoritettua? toisin sanoen otteluohjelma, mut omalla aikataululla, esim jussin pitää pelata esaa, pekkaa, mattia ja joree vastaan ekalla viikolla tms.

miltä kuulostaa?
 
Vastaus: Uusi Nhl liiga ideoita??

werty pistä nimilista ketkä liittyy, ja jaetaan porukka kahteen epäviralliseen "lohkoon" ja ensin pelaavat ottelunsa vaikka...(missä ajassa?) keskenään ja sitten vaihto, näin tulee selkeesti kaikki pelattua jos on tunnollinen porukka. perustetaan se liiga sitten kun osallistujat, säännöt ja "ohjelma" on valmis.
 
Vastaus: Uusi Nhl liiga ideoita??

jees meikäkin messissä. Mites joukkueet päätetään? Jos kukakerkeääeka systeemillä niin varaan ottawan..
 
Vastaus: Uusi Nhl liiga ideoita??

Joo mäkin oisin mukana. En tosin ehdi ensi viikonloppuna paljoa pelailemaan mutta arkipäivinä ilta(päivisin) on aikaa. Jos joukkueita varaillaan ni otan Calgaryn.
 
Vastaus: Uusi Nhl liiga ideoita??

joo voin huomenna laittaa kaikki noi nimet ylös. tai itse asiassa vois ehkä jotenkin yhdistää tää ja toi donkamenin viikonlopputurnaus koska aattelin että jos nää menis päällekkäin niin kaikki liittyis molempiin ja aina unohtuis sitten toinen liiga. ja varaan nyt vaikka montrealin
 
Vastaus: Uusi Nhl liiga ideoita??

joo voin huomenna laittaa kaikki noi nimet ylös. tai itse asiassa vois ehkä jotenkin yhdistää tää ja toi donkamenin viikonlopputurnaus koska aattelin että jos nää menis päällekkäin niin kaikki liittyis molempiin ja aina unohtuis sitten toinen liiga. ja varaan nyt vaikka montrealin

Millaista yhdistymistä mielessä? Tosiaan tuo mun järkkäämä viikonlopputurnaus tulee olemaan aika pitkälti aina samankaltainen pientä hianosäätöö unohtamatta. Itse vedän tiukan rajan sille että oma turnaukseni ei veny viikonlopun yli. En näe ainakaan vielä tarvetta yhdistymiselle kun homma toimii toistaseksi :)

Voisin kuitenkin olla mukana tässä liigassa, jos saatte toimivat tsydeemit ja mielellää tää vois olla joku viikon mittainen juttu?
 
Vastaus: Uusi Nhl liiga ideoita??

minusta olis parasta se kukakerkeää-systeemi. ihan sama millä porukalla oikeestaan. kunhan se on chicago.
 
Vastaus: Uusi Nhl liiga ideoita??

meitsi on mukana, laittakaa privaa jos pistätte liigaa pystyy, meikän tiimi vois olla Calgary "OJ" Flames :)
 
Vastaus: Uusi Nhl liiga ideoita??

Minäkin voisin liittyä liigaan joukkueena New York Rangers.
 
Vastaus: Uusi Nhl liiga ideoita??

Voishan tähänkin osallistua. Joukkue vois olla Montreal. Eihän menny vielä? Laittakaa privaa kun saatte pystyyn.

Olihan se mennyt. Hemmetti. Detroit sitten. Saanpahan hiukan tasotusta parempiani vastaan.
 
Ylös Bottom