Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusi Nhl liiga ideoita??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wertyman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Uusi Nhl liiga ideoita??

Lukekaa kaikki aloitusviesti!

Ja ilmotelkaa PSN ja joukkueita keneltä tiedot puuttuu ja huomauttakaa jos mulle on tullut jotain virheitä:D

dam, liittyisin jos ois kone millä pelata :mad:
noh pidän peukkuja mighon puolesta :)

laitelkaahan sitten tuloksia niin voi mielenkiinnolla seurailla sivusta

Eli tässä ei oo pleijareit olleskaa? Veikkaan että osalle saattaa tulla pieniä motivaati ongelmia jos hävinnyt 2-3 ekaa matsiaan :rolleyes:

Mutta tosiaan tässäki voisi sitten antaa pelikieltoa näille sankareille, jotka pilaavat muiden ilon.

Mut vois laittaa mukaan jos viel vaan mahtuu joukkue vois olla Washington

Oonkohan mä nyt väärässä seurassa kun liigan nimessä on sana pro? No, laitetaan teille proille hanttiin nyt kummiskin. :D

Voisin liittyä mukaan. Vielä en tiedä millä joukkueella, mutta varataan nyt alustavasti Vancouver.

Eikö muka tosiaan ole pleijareita mukana? Tuntuu hieman oudolta ratkaisulta.

Tä? miten niin ei oo? kylläpäs on

Edit. HUOMIO! Jos joku käsitti väärin että turnaus pitäis olla pelattuna sunnuntaina niin ei näin vaan se on RUNKOSARJAN deadline

Edit. 2 vielä yksi paikka tällä hetkellä vapaana!

Kivasti tuli kutsua tossa kun pelailin BaPia. Hyvä vaan, mutta just oli paha paikka kun odottelin perhettä kotiin ja parille kutsuneelle tästä ilmoitinkin. (offline matsit kun voi laittaa pitemmäksi aikaa pauselle) Katellaan illemmalla. :)

Olisko muuten syytä perustaa jokin irc-kanava, jossa voisi sopia matseja ja puida jälkipelejä? Tietty jos jo valmiiksi on jokin kanava, mitä voisi käyttää, niin sekin vois olla hyvä.

Hyvä idea. Kahden muun liigan osalta olemme höpisseet quakenetissä, #konsolifinliiga kanavalla. Jos ei sovi että siellä voi tänkin liigan jutuista höpistä, niin potkikoon pois. :)

Mun mielestä vois sopii jotain aikoja milloin kaikki yrittää päästä linjoille jos vaan mahdollista niin saatais näitä pelejä pelattua. Käviskö muille huomenna illal kun ei ole sm-liigaa?

Mun mielestä vois sopii jotain aikoja milloin kaikki yrittää päästä linjoille jos vaan mahdollista niin saatais näitä pelejä pelattua. Käviskö muille huomenna illal kun ei ole sm-liigaa?

Mulle ainakin käy huomenna illalla.

oon linjoilla jos joku haluu pelaa. Mä en kyl huome illal pääse, mut hyvä idea toi et sovitaan millo pelaamaan.

Tuossa kahdeksan maissa kerkeän tänään liigapelejä pelaileen.

basso1985 liittyy

edit: onko salasana muuttunut? ei päässyt samoilla liittymään?

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom