Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusi Nhl liiga ideoita??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wertyman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Uusi Nhl liiga ideoita??

Kappas, San Josen hait oli vielä vapaana. Joten valitsen sittenkin sen, enkä Vancouveria. Eli Vancouver on nyt vapaana jollekulle sen haluavalle.

basso1985 liittyy

edit: onko salasana muuttunut? ei päässyt samoilla liittymään?

Liityin just äsken ja silloin tuo salasana ainakin toimi.

äähh. mahtuuks viel mukaan?

ai viikko aikaa? empä tuukkaan :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tämä viikko aikaa runkosarjalle. mitään salasanaa en oo vaihtanut. Ja onko nyt joku basso liittymässä vai kuka? oon vähän pihalla. Kattelen tilannetta huomenna ku nyt en ehi ja päivitän alotusviestiä

Tämä viikko aikaa runkosarjalle. mitään salasanaa en oo vaihtanut. Ja onko nyt joku basso liittymässä vai kuka? oon vähän pihalla. Kattelen tilannetta huomenna ku nyt en ehi ja päivitän alotusviestiä

joo bassolla oli vähä hankaluuksia liittyä kun se on alottelija plegen kans ja se sano ettei toimi salasana, mut kyl se nyt pääs sisään.

Käsittääkseni mahtuu vielä yksi? Ainakin etusivulla on vain 13 nimee ja 14 mahtuu.
Odotan TJ:n vahvistusta. Tosin liigaan on liittynyt vasta 11 pelaajaa, ja nyt on jo tiistai. Ei varmaan haittaa vaikka tunkisin mukaan. Kickikää mut pois, jos liiga tulee täyteen tän päivän aikana, ja olen jonkun paikalla. Jos vasta huomenna liittyisin, niin tuskin kerkeen pelata kaikkia matseja. Otan vaikka nääsvillen, niin en ainakaan vie kenenkään joukkuetta. Jätän treidauksetkin vasta myöhemmälle, kunnes olen varmasti mukana.

tonitsi, kohelopete ja terppo0 ei näyttäisi olevan kiinnostuneita kun niistä ei ole mitään kuulunut. Jos kaikii muut ilmottautuneet on jo liityynyt niin käsittääkseni 2 mahtuu vielä

Kiinnostaa toki! Sori, oli menoja koko päivän niin pääsin vasta nyt tänne. Tiimiks voisin ottaa vaikka Devils.

Vieläkö mahtuu mukaan? Pitäis riittää aikaa pelata aika tiiviisti pelit..

Sellainen pyyntö olisi kanssapelaajille, että painaisitte sitä starttia vasta kun ollaan ensin x:n kanssa päästy aloitusympyrään. Syynä tähän ihan vain, että nuo vaihdetut taktiikat saattaisivat jäädä. Eli kun halutaan jotain kuvakulmaa tai vastaavaa vaihtaa, niin vasta siinä aloitusympyrässä.
Kiitos.

PSN ID: Monk3y--

Ja Colorade Avalance jos ei ole jo käytössä

E: jaah taisi kaikki paikat mennä jo..

siellä on 1 paikka vapaana eli se kuka ehtii ensin hakea saakoon sen. juoskaa!

EDIT: 500. spam post :o

Ylös Bottom